Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset ja vauvan odotus

Vierailija
17.09.2008 |

Odotan lasta nykyiselle miehelleni. Hänellä on poika ja tyttö edellisestä liitosta. He asuvat joka toinen viikko meillä.

En jaksaisi enää olla suurperheen äiti. Haluaisin, että lapset kävisivät vain joskus viikonloppuisin. Mies on lupautunut jo, että voi maksaa elarit jos lapset muuttavat vakituisesti äitinsä luo.

Voimmeko vain ilmoittaa exälle, että vuoroviikkoasuminen loppuu tähän? Kai hänen on pakko suostua jos en jaksa katsoa lapsia enää joka toinen viikonloppu. Minulla on oma poika edellisestä liitosta ja siinä on jo ihan tarpeeksi.

Miten teillä muilla? Miten olette saaneet sovittua nämä tapaamiset ja asumiset kun perheeseen on tullut lisää lapsia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä halunnut erottaa isää lapsistaan millään tavoin. Aluksi oli tosi rankkaa ja outoa kun joka toinen viikonloppu meille pöllähti kaksi (mulle melkein ventovierasta lasta). Kun saatiin yhteinen lapsi, en halunnut erottaa lapsia toisistaan, tytöt ovat pojalleni siskoja.

Nyt ollaan oltu jo 11 vuotta yhdessä. Tytöt ovat jo isoja ja meillä on mahtavat välit. Olen onnellinen että jaksoin ja viitsin yrittää aikoinani.

Vierailija
2/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi himputissa menet yhteen lapsellisen miehen kanssa ja ennen kaikkea vielä väsäät lisää lapsia???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse vain sinusta.

Ei se nyt ihan ilmoitusluontonen asia ole. LAstenvalvojille vaan sit selittämään kun äitipuoli ei jaksa. Ai että sä oot tyly ihminen.

Vierailija
4/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se ihan selvä, että kaikki vanhat roskat heitetään pihalle kun saadaan uutta tilalle!

Ethän sä vanhaa sohvaakaan säästä, jos saat rahat uuden hankkimiseen. Etkö sä voisi viedä niitä vanhoja ja kuluneita kakaria vaikka sinne synnytyssairaalalle? Eikös niillä ole joku velvollisuus hävittää vanhat kun antavat uuden tilalle? Niin kun kodinkoneetkin?

Vierailija
5/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on aika rasittava. Mutta asuvat nyt joka toinen viikko meillä ja mies on aika paljon töissä. Lasten hommat kaatuvat minun niskaani. Lasten äiti myös sekaantuu asioihin mielestäni liian paljon. Takertuu tyttöön ja ilmaisee minusta liikaa ikävöivänsä tyttöä.

Minun poikani on aina melkein meillä. Pojan isä ei pidä poikaansa yhteyttä kovin paljon ja en saa siksi ns. lapsivapaita viikonloppuja.

Teen itsekin vuorotyötä ja olen väsynyt raskauden takia. Parisuhteessamme on muutenkin ongelmia.

Haluaisin toki, että lapset saavat pitää yhteyttä isäänsä. Mutta he voisivat käydä meillä vain joka toinen viikonloppu ja isänsä maksaisi elarit. Hän on jo suostunut tähän. Mutta ongelma on, että mitä teemme jos lasten äiti ei tähän suostu.

Vierailija
6/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän lapsia voi lakaista pois.

Itse olen sitä mieltä ettei tuo vuoroviikkosysteemi ole lapsille hyväksi, vaan alunalkaenkin asuisivat toisessa kodissa ja sitten on ne viikonloput sun muut.

Mutta jos niin on ja se toimii niin kysymyshän on siitä että sulla on tuon kokoinen perhe ja jos voimat on vähissä, tarvitset apuvoimia. Niinkuin monet muutkin. On aivan törkeä ratkaista arjen ongelmia hylkimällä lapsia.

Jos teillä siis on tulossa neljäs lapsi, niin selvitä mistä perheesi saisi kodinhoitoapua? ja jos mummit tai kummit voivat auttaa?

Siinähän ei ole mitään pahaa että on väsynyt ja tarvitsee apua, mutta siinä on että lapsia hyljeksitään kuin heillä ei olisi tunteita ja tarpeita ollenkaan. Oma poikasi myös isälleen? Tai sijaisperheeseen sitten? Olis ihan yhtä sydämellistä.

Vierailija
7/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on aika rasittava. Mutta asuvat nyt joka toinen viikko meillä ja mies on aika paljon töissä. Lasten hommat kaatuvat minun niskaani. Lasten äiti myös sekaantuu asioihin mielestäni liian paljon. Takertuu tyttöön ja ilmaisee minusta liikaa ikävöivänsä tyttöä.

Minun poikani on aina melkein meillä. Pojan isä ei pidä poikaansa yhteyttä kovin paljon ja en saa siksi ns. lapsivapaita viikonloppuja.

Teen itsekin vuorotyötä ja olen väsynyt raskauden takia. Parisuhteessamme on muutenkin ongelmia.

Haluaisin toki, että lapset saavat pitää yhteyttä isäänsä. Mutta he voisivat käydä meillä vain joka toinen viikonloppu ja isänsä maksaisi elarit. Hän on jo suostunut tähän. Mutta ongelma on, että mitä teemme jos lasten äiti ei tähän suostu.

Onks teillä muut mammat lapsivapaita viikonloppuja? Selvää on, että näiden lasten olisi parempi asua äitinsä kanssa, tai kenties isänsä, ehkä sinä olet se, jonka pitäisi tosta kuviosta häipyä?

Vierailija
8/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lapseton ja miehelläni on lapsia. Olen miettinyt monet kerrat, miten jaksan, jos esikoisemme syntyy vaikka juuri ennen miehen lasten meilläolokuukautta (lomakuu)- mutta ikinä ei tulisi mieleenkään pyytää isää näkemään lapsia vähemmän vain, koska meille tulee vauva! Hehän ovat mieheni lapsia!!!! Erityisen huono ajankohta vähentää tapaamisia on juuri nyt, kun vauva on tulossa. Lapset osaavat laskea 1+1=2 siis uusi vauva vei heidän paikkansa. Miettikää nyt vielä!

Vierailija
9/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua arkeen jos et jaksa, mutta älä koskaan laita lasta kärsimään. Ajattele asiaa niiden miehesi lasten kannalta. Uusi lapsi sisään ja vanhat ulos. Tuo kodinkonevertaus oli mainio.

OMG!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme