Mitä säännöllisiä menoja olet karsinut viimeisen kahden vuoden aikana?
Ja kerro vuositulot.
-
Mulla
- piilolinssit 200e/vuosi
- spotify 144e/vuosi
- treeniohjelman vaihto halvempaan 170e/vuosi
- en raidoita enää hiuksia 140e/vuosi
Vuositulot 68800e.
Kommentit (86)
Alkoholi ja tupakka. Säästöä todella paljon vuositasolla, en viitsi edes laskea.
Harrastus, lehtitilaus, kampaamo, taksikyydit, hieroja
Olet maksanut paskasta Spotifysta 144 e kun laadukkaan Qobuzin saa 162 eurolla. HUOH!
#akat
#wt
Vierailija kirjoitti:
Olet maksanut paskasta Spotifysta 144 e kun laadukkaan Qobuzin saa 162 eurolla. HUOH!
#akat
#wt
Ymmärrä nyt että samainen akka maksaa jostain treeniohjelmasta 🤣. Ei nähtävästi osaa katsoa videoita ilmaiseksi.
Muutin vuokralle, menee suurinpiirtein sama kuin vastikkeeseen mutta ei mene lyhennyksiä ja korkoja.
Lopetin puolet tilaamistani Maria Nordinin, Saara Aallon ja Martina Aitolehdon nettikursseista sekä Antti Tuiskun terapiaistunnoista.
N45
Vierailija kirjoitti:
Muutin vuokralle, menee suurinpiirtein sama kuin vastikkeeseen mutta ei mene lyhennyksiä ja korkoja.
Minä muutin telttaan. Maksaa 200e teltta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#akat
#wt
Ymmärrä nyt että samainen akka maksaa jostain treeniohjelmasta 🤣. Ei nähtävästi osaa katsoa videoita ilmaiseksi.
No jos haluaa jotain satujumppia tehdä niin kaipa siihen ilmaset kelpaa
Tukanöeikkuu, kahviöat, alkoholi, kokoliha, jotkjt erikoisjuuztot, hsl kuukauslipun, leffat, ravintolat, testterit, oopperan, hyväntekeväisyys, konsertit, vaatteet, kengät, herkut.
Otan smuutien JJB:ssa vain 3x vk ja kuplateen 2x vk. Kauralatteista ja vegaanisista donitseista en luovu 5x vk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#akat
#wt
No jos haluaa jotain satujumppia tehdä niin kaipa siihen ilmaset kelpaa
#naiset
#avuttomuus
Suklaa ja lohi tietysti. Samoin pakastemustikat.
kuukausitilot 780e
En mistään, en kovin paljon "turhuuksiin" muutenkaan sijoita. Veikkaamisen olen lopettanut.
Vuositulot 50.000 - 60.000.
- isot hankinnat (venytän viimeiseen asti tai jätän ostamatta kaikki yli 1000 e)
- vältän kaikkea ostamista ja kaupoissa pyörimistä
- jos ostan, ostan yleensä second hand Torista
- en käy kampaajalla
- en osta kesäkukkia (n. 100€)
- en vaihda mitään uudempaan, paitsi pakon edessä, kuten yli 7 vuotta vanha lopulta hajonnut kännykkä
- kaikki tilaukset ja jäsenyydet ovatkin jo karsittu vuosia sitten
Geelilakkauksista olen luopunut.
Vuositulot 55 000 eur