Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme 18-19-vuotiasta naista haluaa baari-illan jälkeen kyydin kotiin mutta miksi kenenkään pitäisi suostua ilmaiseksi taksiksi?

Vierailija
23.03.2025 |

Naiset halusi että puolituttu olisi lähtenyt varta vasten autolla hakemaan heidät baarista kesken yön. Kaikesta päätellen ilmaiseksi. Mikä on tuossa ideana?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin usein kuskina kavereille ja aina maksun sain. Siinä kun muut riekkui baarissa niin saatoin heittää porukkaa baarista kotiin pimeänä taksina. Tuntematon porukkaa maksoi 40€ kyydistä kun heitin 3km päähän. Ilmaiseksi en ole ketään kuskaillut.

Vierailija
42/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin hakee kun että joutuu raiskaritappajan kynsiin.

Joo mutta mikä velvollisuus on puolitutulla huolehtia tuosta?

Tuohan on sarjassamme *härskejä vaatimuksia*. Jotkut nuoret naiset kuvittelevat olevansa itsessään niin uniikkeja, että jollakin toisella on velvollisuus huolehtia heidät esim. baarista kotiin. Aina on ollut tyttöjä, jotka kuskauttavat itseään vähän reppanoilla nuorilla miehillä. Antavat ymmärtää, mutta. . . Takseja on olemassa, katsoo vain, millaisen kuskin kyytiin nousee. Ei esim. sovi viinapullosta, kondomipakettia vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä pyysit 10-20€ vaivanpalkkaa?

Ehkä olet ainoa tuttu jolla on auto?

Vierailija
44/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein . Tuttavat pitää huolta ja auttaa. Noin nuorilla ei ole paljon rahaa saati turvallisuus nykyään noit takseja on kahta laatua . Laittomat ja lailliset.  Kyllä meidän Suomi kulttuurissa autetaan eikä oteta maksua jos tuttu suomalainen. Se on siten että kun auttaja tarvii joskus apua sitäkin autetaan sitten.  Tee toisille mitä itsellesi toivoisit.  Ettei käytä hyväkseen ketään . Ollaan reilua. 

Reilua olisi jos vihervasemmistolaiset naiset eivät äänestäisi Suomeen turvattomia taksikuskeja.

Minun tehtäväni ei ole paikata tuota teidän vastuutonta äänestyskäytöstänne.

Vierailija
45/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään kenenkään tarvitse auttaa toisia, jos ei halua. Mutta moni haluaa ja elämä on myös siitä jännä juttu, että kun itse tarjoaa apua toisille niin sitten on ihmisiä joilta kysyä kun itse tarvitsee apua. 

Jotkut myös ihan oikeasti tykkää ajella. Esim. mä olin nuorena sellainen. En juonut alkoholia, ja oikeasti tykkäsin olla kuskina. Olin yöeläjä, tykkäsin ajaa autoa ja kuunnella musaa. Sehän oli vaan kiva kun sai olla jollekin avuksi ja sai seuraa. Toki sitä joskus saattoi esittää vastahakoista ettei olis vaikuttanut liian no-life säälittävältä, mutta oikeasti sata kertaa mieluummin olin kuskina kuin yksin kotona istumassa. 

Vierailija
46/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmaisena missään nimessä, rahaa tai palveluksia vastaan tottakai. Silloin kaikki voittaa.

Vierailija
47/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmaisena missään nimessä, rahaa tai palveluksia vastaan tottakai. Silloin kaikki voittaa.

Rahan pitää riittää. Seksin sä voit hakea muualta.

Vierailija
48/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä! yleensä vielä joku ikäinen poitsu pyydettään kuskiksi. Vihjaillaan ja flirttaillaan että saadaan kuskiksi, todennäköisesti tulee vielä yöllä hakee siinä toivossa että flirttailu olisi ollut aitoa. Kenties joku tytöistä antaisi hieman lempeä pojalle. Mutta ei, tämä on vain hyväksikäyttöä. Sit jos poitsu lähentelee niin on sika ja ahdistelija. Parhaassa tapauksessa käräjiltä haetaan poitsulta rahat pois

Vierailija
49/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla puolisolla on tapana että kun hän lähtee baariin naisteniltaa viettämään, ja on sovittu että tulen sitten yöllä hakemaan, niin JOKA KERTA onkin auto täynnä naisia jotka pitää kuskailla kuka minnekin. 

Vierailija
50/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tätä! yleensä vielä joku ikäinen poitsu pyydettään kuskiksi. Vihjaillaan ja flirttaillaan että saadaan kuskiksi, todennäköisesti tulee vielä yöllä hakee siinä toivossa että flirttailu olisi ollut aitoa. Kenties joku tytöistä antaisi hieman lempeä pojalle. Mutta ei, tämä on vain hyväksikäyttöä. Sit jos poitsu lähentelee niin on sika ja ahdistelija. Parhaassa tapauksessa käräjiltä haetaan poitsulta rahat pois

Ööh no eikö se ole ihan totta että tuo poitsu on sika jos olettaa toiset prostituoiduiksi ja olettaa niiden maksavan seksillä palveluksista? Jos tuo on se taka-ajatus niin sanoo suoraan että haluaa seksiä vastapalvelukseksi niin tytöt tietää kysyä jatkossa joltakulta muulta. 

Vierailija
51/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nuoret toimii. Ei kukaan enää halua käyttää taksia. Kivempi soittaa tuttu kuski ja kännissä puolitututkin käy. Omassa nuoruudessa liftattiin, mikä vasta typerää olikin. Omat lapset kuskaa välillä muita ja toisinaan ovat itse kuskeina. Pieni korvaus annetaan aina kuskille. Mikä tässä oli ihmeellistä?

Humalaisen kanssa mikään korvaus ei ole taattu ja harvalla nykyään käteistä ja vielä harvempi juoponhakija pystyy kortista höyläämään maksun.

Vierailija
52/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ideana jankkaamisessa, ap?

Vierailija
53/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhoito siihen korvaukseksi jokaiselta, jos eivät suostu, niin ei kyytiä. Yksinkeryainen ongelma ratkaistu

Vierailija
54/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuhoito siihen korvaukseksi jokaiselta, jos eivät suostu, niin ei kyytiä. Yksinkeryainen ongelma ratkaistu

Paljaana. Ja ne myös nielee.

Vierailija
55/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin yleisesti,  on fiksua ajatella myös paluu ennalta.

Juodaan rahat ja kävellään kotiin.

Vierailija
56/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nuoret toimii. Ei kukaan enää halua käyttää taksia. Kivempi soittaa tuttu kuski ja kännissä puolitututkin käy. Omassa nuoruudessa liftattiin, mikä vasta typerää olikin. Omat lapset kuskaa välillä muita ja toisinaan ovat itse kuskeina. Pieni korvaus annetaan aina kuskille. Mikä tässä oli ihmeellistä?

Humalaisen kanssa mikään korvaus ei ole taattu ja harvalla nykyään käteistä ja vielä harvempi juoponhakija pystyy kortista höyläämään maksun.

Alko naurattaa tämä vastaus. Nuoret ovat jo vuosia maksaneet toisilleen Mobilepayllä. Usein heillä kuskit vaihtuu, joten mitään kattavaa "velkakierrettä" ei edes synny. Ja jos jollekin eurot on niin tärkeitä tai yöuni tai mikä vaan muu homma, niin eihän se kuskin rooli pakollinen ole. Sen kun sanoo, että en tänään pääse.

Vierailija
57/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisivat kaupunkiin asumaan niin julkisilla pääsee kotiin baarista. 

Vierailija
58/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh no eikö se ole ihan totta että tuo poitsu on sika jos olettaa toiset prostituoiduiksi ja olettaa niiden maksavan seksillä palveluksista? Jos tuo on se taka-ajatus niin sanoo suoraan että haluaa seksiä vastapalvelukseksi niin tytöt tietää kysyä jatkossa joltakulta muulta. 

Aina on ollut näitä poitsuja, osa jo miehiä jotka odottavat seksiä vastapalvelukseksi ystävällisyydestä. He on myös niitä joille hymy on flirttiä ja flirtti lupaus seksistä. Heille naiset ja tytöt ei ole ihmisiä vaan runkkuvälineitä. Mun nuoruudessa nämä onneksi tunnettiin, ja heitä halveksi sekä tytöt että normaalit pojat ja miehet. Mä tapasin ekan poikaystävistäni kun olin saanut ryyppyreissulla etäisesti tutulta mieheltä lupauksen kyydistä kotiin ja tuleva poikaystäväni sitten valisti minua että kyseinen kyyditsijä on näitä jotka odottavat seksiä vastineeksi. En mennyt kyytiin ja tuleva poikaystäväni saattoi minut bussipysäkille. Myöhemmin kuulin paljon inhottavia juttuja tuosta karmivasta tyypistä jonka kyytiin olin ollut ihan vähällä mennä. 

Vierailija
59/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aina voi saada heiltä yhdyntää. 

Vierailija
60/60 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään kenenkään tarvitse auttaa toisia, jos ei halua. Mutta moni haluaa ja elämä on myös siitä jännä juttu, että kun itse tarjoaa apua toisille niin sitten on ihmisiä joilta kysyä kun itse tarvitsee apua. 

Jotkut myös ihan oikeasti tykkää ajella. Esim. mä olin nuorena sellainen. En juonut alkoholia, ja oikeasti tykkäsin olla kuskina. Olin yöeläjä, tykkäsin ajaa autoa ja kuunnella musaa. Sehän oli vaan kiva kun sai olla jollekin avuksi ja sai seuraa. Toki sitä joskus saattoi esittää vastahakoista ettei olis vaikuttanut liian no-life säälittävältä, mutta oikeasti sata kertaa mieluummin olin kuskina kuin yksin kotona istumassa. 

Kunpa se olisikin vastavuoroista, on lähes varma, ettei nuori, vähän reppana poika tule saamaan näiltä tyttösiltä minkäänlaista apua tarvitessaan. Tytöt pitävät tarpeeksi hyvänä palkkiona sitä, että poika saa yleensä kuskata heitä. Tätä näkyy jo yläkoulussa, kun tytöt kehuvat sen ja sen taas kuskanneen heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä