Olen käyttänyt silmänympärysvoidetta nyt kaksi viikkoa. Milloin tummien silmänalusten olisi tarkoitus kadota?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täytin eilen 12. Olen nyt ala koulun neljäs luokkalainen."
Aika noloa vastata omaan postaukseen. Oletko oikeasti noin epätoivoinen luuseri? 😆
Ei mitenkään noloa. Pitihän jonkun vastata sinun puolestasi, kun itse et vielä osaa kirjoittaa noin vaikeita lauseita.
Vastailetko useinkin toisten ihmisten puolesta omiin kysymyksiisi? Kuulostaa kehitysvammaisen toiminnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Harmi, ettet osaa keksiä mitään kunnollisia haukkumasanoja, vaan nolaat itsesi lapsellisella autistijankutuksella, jonka kruunaa vielä lapsekkaampi "kuittaushymiö""
On ihan ymmärrettävää, että autisti ei tykkää emojeista. Katsos kun me neurotyypilliset normot osataan näyttää tunteitamme toisin kuin te sosiaalivammaiset 🤣
Oletko oikeasti niin tunnevammainen, että kuvittelet jonkun itkunaurukuvan olevan tunteiden näyttämistä? Kaikkea sitä kuulee, kun tarpeeksi kauan teidän mt-potilaiden kanssa täällä pyörii....
No mitäs emojeilla muka sitten tehdään jos ei ilmaista tunteita? Huvikseenko niitä käytetään? Oot kyllä ihan oikea autistivammainen tuon ulosantisi perusteella.
😭👶😭🤏💩🍑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa vastata omaan postaukseen. Oletko oikeasti noin epätoivoinen luuseri? 😆
Ei mitenkään noloa. Pitihän jonkun vastata sinun puolestasi, kun itse et vielä osaa kirjoittaa noin vaikeita lauseita.
Vastailetko useinkin toisten ihmisten puolesta omiin kysymyksiisi? Kuulostaa kehitysvammaisen toiminnalta.
En usein. Vain silloin, kun huomaan, että ihmisen taidot eivät vielä riitä kirjoittamaan omaa ikää. Sitä kun ei voi ilmaista hymiöillä, jotka ovat tuolle lapselle ainut tapa ilmaista itseään.
"Vuonna 2025 on täysin normaalia sanoa markkinamies. Sori siitä, pikkuinen."
Ihan ymmärrettävää, että konservatiivijuntin aivot ovat hitaita tottumaan muutoksiin. Sanot varmaan K-markettejakin Siwoiksi ja Valintataloiksi 😆
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää, että konservatiivijuntin aivot ovat hitaita tottumaan muutoksiin. Sanot varmaan K-markettejakin Siwoiksi ja Valintataloiksi 😆
Parempi sekin kuin uskoa kaikki, mitä markkinamiehet keksivät valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usein. Vain silloin, kun huomaan, että ihmisen taidot eivät vielä riitä kirjoittamaan omaa ikää. Sitä kun ei voi ilmaista hymiöillä, jotka ovat tuolle lapselle ainut tapa ilmaista itseään.
Aijaa. Et ole siis huomannut ilmaisuissani mitään muuta kuin emojeita? Mitäs tämä teksti mielestäsi sitten on? Nyt en ihan oikeasti erota onko sinulla kehitysvamma vaiko pelkästään erittäin kova tarve uhriutua konservatiivijuntin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
"Valintatalon kassissa on talous vatupassissa"
Siinäpä sinulle seuraava kuvainnoillinen ilmaisu ihmeteltäväksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo koitas nyt konservatiivi-inkkeli hyväksyä, että naisiakin työskentelee liiketoiminnassa 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo koitas nyt konservatiivi-inkkeli hyväksyä, että naisiakin työskentelee liiketoiminnassa 😘
Ei se minulle mikään ongelma ole koskaan ollut. Sinähän se vauhkoonnuit sanasta markkinamies, joka (varaudu järkytykseen) voi viitata myös naiseen.
Ihan turhaan projisoit omaa jälkeenjääneisyyttäsi. Ymmärrän kyllä, että se varmasti harmittaa olla erilainen. Mitäpä jos menisit sinne ulilaudalle muiden pentujen kanssa jossa voitte rinkirunkata ja pahoittaa mielenne emojeista 😘