Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asunnottomuus lisääntynyt

Vierailija
23.03.2025 |

Aivan järkyttävää. Kiitos leikkausten ihmisiä asuu ja viettää öitään rautatieasemalla ja lentokenttäasemalla. Eikä kyseessä ole vain pultsareita, vaan tavallisia ihmisiä joilla ei ole varaa maksaa enää vuokraa. Kaikkeen muuhun hömpötykseen on kyllä varaa ja johtajien ylisuuriin palkkoihin, mutta ei auteta köyhää. Yököttävää.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tossa lentokenttäjutussakin eräs kissojen kanssa liikkeellä ollut koditon pariskunta mainosti ottaneensa lainaa ja menevän huoneistohotelliin sen jälkeen..ööh..olisiko järkeä asua hetki vaikka pienessä yksiössä, kyllä se nyt voittaa lentokentän ja kalliit huoneistohotellit..toki ulkoisesta olemuksesta pystyy päättelemään että holia varmaan kuluu..muuten ei kukaan pieneläkeläinen kadulle joutuisi. Näitä yksiöitä saa alle 600e kuussa ihan pk-seudullakin.

Eläkeläiselle 600€ yksiö.  Lähes puolta halvemmallakin löytyy varmasti.

Vierailija
42/46 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ilman työtä on aina pakko asua pääkaupungissa? Jo 100 km päässä saa olla ihan yhtä työtön, mutta saisi kunnon asunnon, johon on varaa. Ai niin, kaverit ja suku ja perhe ja harrastukset on kaikki siellä Hesoissa, siksi yhteiskunnan pitää tuhlata rahojaan ja tarjota asunto.

Jos kuitenkin hakee jatkuvasti töitä. Syrjäkyliltä niitä ei löydy. Oletko vajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä liityn tällä viikolla heidän joukkoonsa. Ennen kuin joku alkaa mussuttaa työssäkäynnistä niin sori, olen kokopäivätyössä. Palkka ei vain enää riitä menoihin. Nyt on joka kuukausi jäänyt palkasta käteen noin 200€ jolla maksettava ruoat ja bensat. Sillä ei vain nykyaikana enää elä. Asumistuen leikkaus oli viimeinen niitti. Lapset jouduin potkimaan omilleen,koska toinen jo täysi-ikäinen ja toinen syskyllä täysi-ikäinen. 

Toimeentulotuki. 

Vierailija
44/46 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinulle sinulle ei kelpaa mikä tahansa työ , loinen.

Mene peilin eteen ja sano itsellesi: Minä ymmärrän, että avoimia työpaikkoja on vain 15 000 koko maassa kaikki työt yhteenlaskettuna. Toista, kunnes syvä ymmärrys valtaa sinut.

En tarvitse 15000 työpaikkaa. Sano se itsellesi peilin edessä, tarpeeksi monta kertaa, että menee ymmärrykseen. 

Vierailija
45/46 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä liityn tällä viikolla heidän joukkoonsa. Ennen kuin joku alkaa mussuttaa työssäkäynnistä niin sori, olen kokopäivätyössä. Palkka ei vain enää riitä menoihin. Nyt on joka kuukausi jäänyt palkasta käteen noin 200€ jolla maksettava ruoat ja bensat. Sillä ei vain nykyaikana enää elä. Asumistuen leikkaus oli viimeinen niitti. Lapset jouduin potkimaan omilleen,koska toinen jo täysi-ikäinen ja toinen syskyllä täysi-ikäinen. 

Onko sinulla palkka 1000 euroa kuukaudessa?

Vierailija
46/46 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy asunnottomuuteen taitaa edelleenkin olla päihteet, huumeet ja mtongelmat.