Kummaa käytöstä miespuoliselta ystävältä... Mitä mieltä olette mammat?
Olen luullut olevani hyvä kaveri erään aviomieheni tuttavapiiriin kuuluvan miehen kanssa, kyse on ainakin minun puolelta ollut ihan viattomasta ystävyydestä. No, nyt sain yhtäkkiä tekstarin tältä mieheltä, jossa hän totesi ettei enää halua tavata minua, koska tuntee olonsa jotenkin epämukavaksi. Olin ihan äimänä: Mistä tällainen voi johtua? Välillämme ei ole tapahtunut mitään erikoista, mies ei millään voi olla siinä uskossa että minä olisin hänestä muussa mielessä kuin ystävänä kiinnostunut. Mikä siis mättää? Tunnen oloni tosi loukkaantuneeksi.
Kommentit (25)
Minusta kuulostaa siltä, että mies on käsittänyt, että sinä olet ihastunut häneen ja hän haluaa ystävänsä takia ottaa sinuun nyt etäisyyttä. Kaikki selittely nyt jälkikäteen voi minusta vaan pahentaa tilannetta, suosittelisin, että nyt vaan nielet kaiken ylpeytesi ja palautat tilanteen ns. normaalille tasolle eli kutsutte vaikka miehesi kanssa miehen kylään niin, että miehesikin on kotona. Kärpäsestä ei kannata tehdä nyt härkästä, muuten voi mennä miehesi ja hänen ystävänsä välit ja samoin sinun välit tähän ystävään.
Saattaa olla että olet oikeassa. Mutta mies kyllä tietää että olen hyvin onnellinen mieheni kanssa, olen sen useasti hänelle sanonut. En vieläkään voi käsittää tätä juttua...
Näyttäis olevan " ystävän" paikka vapaana. :)
ja kuvittelee sun haluavan jotain säpinää kanssaan eikä halua rohkaista sua enempää ja loukata ystävääns, sinun miestäsi.
Mikset pyytänyt kotiisi kylään?