Herään 05:00, 05:30 suuntaan salille, 06:45 syön aamiaisen, 07:10 aloitan työt, 15:15 lopetan työt, 15:30 olen salilla. Olen timmi. Oot sä?
Kommentit (36)
Joskus aikoinaan salilla käyminen tarkoitti treenaamista. Nykyisin siellä istuskellaan ja luetaan puhelinta tai otetaan selfieitä. Joku cafe strappacino -automaatti vielä puuttuu.
Ai mikä on tekosyyni olla olematta saliaddikti?
Olen timmi ilman, että pakkomielteisesti treenaan 2 kertaa päivässä. Sori siitä.
No etpä ehdi kuin käydä kääntymässä salilla
Onko sulla muuta elämää kuin käydä salilla ja töissä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muuta elämää kuin käydä salilla ja töissä?
Näköjään on, kun täällä roikkuu.
0/5
Mutta tärkein kysymys silti; mihin aikaan menet nukkumaan?
Menen nukkumaan neljältä ja nukun yhteen. Juon pari kertaa viikossa ja syön aika paljon karkkia. Liikunta on vähäistä, vaikka meillä on koira.
Mitä teet tällä tiedolla?
6.00 herätys ja omat aamutoimet
6.45 lasten herätys ja heidän aamutoimensa
7.30 kohti päiväkotia
8.00 bussin kyytiin päiväkodilta
8.45-15.45 työt
16.30 lasten haku päiväkodilta
17.00 päivällinen
18-19.30 siivousta ja leikkejä
19.30 lasten iltatoimet ja iltapala
20.30 lapset sänkyyn
20.30-21.30 oma aika tai esim seuraavan päivän päivällisen valmistus ja ramppaamista lastenhuoneessa
21.30 Nukkumaan
Olen plösö.
Ollakseen sali-uskottava pitää olla paksu lihaskimppu ja rumat tatuoinnit ympäri kehoa. Olen timmi ulkoileva tyyppi, jota salit ei kiinnosta!
Herään 5.30, tsekkaan lasten kamppeet ja pakkaan oman repun, eväät, syön, puen, oon töissä 6.30 mennessä.
Työpäivä päättyy noin klo 14, meen kotiin tai ensin kauppaan/kirjastoon/neuvolaan/kouluun/hammaslääkäriin/ labraan minne millonkin tarviikaan. Sitten muksuille välipalat, läksyjen tarkistus, treenikamppeiden tsekkaus, ruuanteko, tiskit, pyykit, pihatyöt tarpeen mukaan, klo 15.30 tai klo 17 alkaa lasten harrastukset eli niihin kuskaus ja 1,5h päästä haku (matkat noin 30+30min). Treenien aikana ehtii käydä kaupassa, heittää ite lenkin viereisellä pururadalla tai ottaa hetken itselleen ja vaikka kirjan lukemiselle tai muiden hallilla odottavien vanhempien kanssa juttelulle. Kotona ollaan takaisin noin klo 19 jolloin alkaa iltapuuhat. Noin klo 21 ollaan nukkumassa jokainen.
Mihin väliin saisin mahtumaan kaksi salitreeniä? Niinno, viikonlopuille, mutta ne menee lasten harrastuskuskauksissa yleensä nekin, perheen kanssa laatuaikaa viettäen, sukuloidessa tai ihan vaan viikosta palautuessa. Priorisoin perheen kaiken muun edelle.
Tässäpä minun tekosyyni.
Sama aikataulu,mutta salin sijaan juoksen lenkit koirien kanssa.Mutta en ole timmi,eli jotain menee pieleen....
Saisipa tuon salihinkkaamisen kanavoitua johonkin hyödylliseen työhön.
En, mulla on elämä ja parempaakin tekemistä.
Ihan oikea syyni on se että teen yötyötä. En saisi itseäni noin aikaisiin ylös vaikka todella yrittäisin. Mutta mun rytmi on aikalailla tämä, heräilen näitä aikoja, syön aamiaisen, käyn koirien kanssa tunnin lenkillä, touhuan kotona asioita, syön päivällisen ja nukun päikkärit. Koirien kanssa kävellen töihin. Työvuoron jälkeen kotiin, suihkun kautta nukkumaan ja seuraavana päivänä uusiksi.