Naapurin tupakointi häiritsee.
Laskin että käy tupakalla ainakin 10 kertaa päivässä!
Kommentit (25)
Istut ikkunan ääressä koko päivän? Et vaikuta terveeltä.
Miksi et ole töissä vaan kyttäät naapuria 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta vttuun.
Noin kommentoi nikotiininarkomaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi käydä töissä.
Eli olet vanha eläkeläisharppu.
Mitä se sinulle kuuluu? Tupakointi on ihmisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta vttuun.
Noin kommentoi nikotiininarkomaani
Mitä sitten? Ei mun naapurissani ole pakko asua. -eri
Mun naapurit valitti kun mun sisko poltti kerran mun parvekkeella
Ap laskin, että kyyläät ainakin 10 kertaa päivässä naapuria.
Jos naapuri lopettaisi tupakanpolton, alkaisi aloittajaa häiritä joku muu naapureiden tekeminen! Kyylää häiritsee aina joku toisten tekeminen tai tekemättömyys. Aina.
Mua taas häiritsee sun paskalla käynti, ap. Mitä syöt kun joka päivä plörisee niin että koko rappu herää? Sitä ollaan roskiksilla usein mietitty tupakkaa poltellessa..
Muutettiin vuokralle luhtitaloon väliaikaisesti. Mainostettiin savuttomana yhtiönä - ja p*skat. Röökin natsoja pitkin taloyhtiön pihoja (epäsiistiä muutenkin, vaikka ns.parempi alue ja vuokrat korkeammat) ja alakerran naapuri ramppaa pihallaan röökillä 10-20 kertaa päivässä. Tiedän tämän, koska teen pääasiassa etänä töitä. Kyllä ärsyttää. Onneksi on läpitalon asunto (toiselta puolelta voi tuulettaa) ja asuminen täällä vain väliaikaista, mutta silti. Isännöitsijä ei tee mitään. Ei haittaisi pätkääkään, jos yhtiössä olisi tupakointipaikka. On kyllä itsekästä porukkaa, ei mitään väliä muista.
Eli kyllä, ymmärrän täysin, että aloittajaa häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Muutettiin vuokralle luhtitaloon väliaikaisesti. Mainostettiin savuttomana yhtiönä - ja p*skat. Röökin natsoja pitkin taloyhtiön pihoja (epäsiistiä muutenkin, vaikka ns.parempi alue ja vuokrat korkeammat) ja alakerran naapuri ramppaa pihallaan röökillä 10-20 kertaa päivässä. Tiedän tämän, koska teen pääasiassa etänä töitä. Kyllä ärsyttää. Onneksi on läpitalon asunto (toiselta puolelta voi tuulettaa) ja asuminen täällä vain väliaikaista, mutta silti. Isännöitsijä ei tee mitään. Ei haittaisi pätkääkään, jos yhtiössä olisi tupakointipaikka. On kyllä itsekästä porukkaa, ei mitään väliä muista.
Eli kyllä, ymmärrän täysin, että aloittajaa häiritsee.
Uliulinuli ininäää ininää.. hyppää roskiin. Mielellään bioroskiim ku haisee niin vihreälrä
Muiden ihmisten hengitysilman myrkyttäminen ei ole ihmisoikeus.
Sä istut kotona aamusta iltaan? Kyttäät muita.
Syö pääs