Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset 40+, ei ole mitään pakkoa alkaa katsella parisuhteeseen vanhempia miehiä! Miksi teet sitä?

Vierailija
23.03.2025 |

Moni tuntuu katselevan 55+ ikäisiä

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PK-seudulla on niin miesten markkinat, jos haluaa koulutetun miehen. Pakko katsella vanhempia. N38

No ei niistä nyt noin valtava pula ole.

Tämä riippuu tietenkin aivan täysin siitä, miten paljon kriteerejä asettaa. Aika harvalle ikä on ainoa asia, jonka perusteella karsintaa tehdään. Kokemuksesta tiedän että kolmikymppisenä naisena ei sinänsä ole vaikea löytää saman ikäistä seuraa pk-seudulla, mutta jos haluaa että mies on myös työelämässä, täysijärkinen, päihdeongelmaton, liikunnallinen ja silmää miellyttävä niin siinä menikin jo valtaosa Tinderin tarjonnasta. 

"jos haluaa että mies on myös työelämässä, täysijärkinen, päihdeongelmaton, liikunnallinen ja silmää miellyttävä"

Viimeiset kaksi kritee

Ei ole vaikeaa, jos kumpikin on fiksu

t. " se lotossa voittanut "

Vierailija
62/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas typerä kysymys. Koska tykkään enemmän vanhemmista miehistä. 

🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat miehet ovat rauhallisempia, elämä varmaa ja tasaantunutta. Vakiintuneet tulot.

Oma asunto, eikä enää opintovelkioja.

Nuoria miehiä voi käyttää seksiin, toisinaan, mutta pysyvään suhteeseen ehdottamasti, jopa parikymmnrä vuotta vanhempi mies, on ykkösvalinta.

Hän laittaa minulle ruuat ja hommailee kotijuttuja, harrastustensa lomassa, kun itse vielä sinnittelen vaativassa työelämässä.

No ei todellakaan 😂

Vierailija
64/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat miehet ovat rauhallisempia, elämä varmaa ja tasaantunutta. Vakiintuneet tulot.

Nuoria miehiä voi käyttää seksiin, toisinaan, mutta pysyvään suhteeseen ehdottamasti, jopa parikymmnrä vuotta vanhempi mies, on ykkösvalinta.

Hän laittaa minulle ruuat ja hommailee kotijuttuja, harrastustensa lomassa, kun itse vielä sinnittelen vaativassa työelämässä.

Yök, oikeasti, mitä iloa on vanhasta ukosta  ?  Kotiapulaisen voi hankkia muutenkin🙄

Vierailija
65/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök, oikeasti, mitä iloa on vanhasta ukosta  ?  Kotiapulaisen voi hankkia muutenkin🙄

Juuri näin👍

Vierailija
66/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Parikymmentä vuotta vanhempi?

Katselisitko 50 veenä sitä roikkuvaa ukonpersettä makuuhuoneessa?

Nyt kyllä heitit ajattelematta valmiiksi.

😆 👍

Vierailija
67/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi löytää jopa nuoremmankin

Miksi se olis parempi? Olen tykännyt vanhemmista miehistä parikymppisestä asti.

Siis YÖK!

Vierailija
68/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää just huvittaa mua. En ole koskaan, missään ikävaiheessa, ollut kiinnostunut itseäni nuoremmista tai oikeastaan edes itseni ikäisistä miehistä. En ymmärrä, mistä tulee tämä oletus että sellainen olisi joku erityinen saavutus. Minä halusin nimenomaan 10 vuotta vanhemman puolison, ja sellaisen otin. Jostain syystä tämä preferenssi selvästi ketuttaa monia muita naisia.

Vierailija
69/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset 40+, ei ole mitään pakkoa alkaa katsella parisuhteeseen vanhempia miehiä! Miksi teet sitä?

Teen paljonkin asioita, joihin ei ole pakkoa. Miten on AP:n laita?

Vierailija
70/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Joillakin meistä on muitakin arvoja kuin pakaroiden kiinteys.

No, kaksi ruttupersettä sopii hyvin yhteen🤭

Vierailija
71/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis YÖK!

Mikä sinulla on hätänä kun koet tarpeelliseksi yökötellä ventovieraiden ihmisten keskinäisiä suhteita? Miten ne ovat sinulta pois? 

Vierailija
72/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tietenkään katselekaan. Miehet vanhenee tutkitustikin naisia nopeammin ja tässä iässä jo elintavatkin vaikuttaa niin että 40 v mies vaikuttaa reippaasti vanhemmalta kuin samanikäinen nainen. Jonkun 50v kanssa tuntuisi käytännössä kuin ikäeroa olisi 20 vuotta eikä sellainen sytytä seksuaalisesti.  

Eipä taida tuo vale muuttua toistamalla todeksi, tutkimukset kun osoittavat täysin päinvastaista. 

Mutta onhan se ymmärrettävää että itsepetos on ikääntyvälle naiselle ihan kelpo vaihtoehto.  

Tämäpä se.

Tutkitusti naisten silmissä oman ikäinen mies on viehättävin. Nuoret naiset viehättyvät eniten 3-5v vanhemmasta, vanhat naiset 3-5v nuoremasta. Ja vanhoilla tarkoitetaan eläkeikää koputtelevia naisia.

17-50v miesten silmissä viehättävin on 17-22v nainen.

Vierailija
73/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nykyajan reilu nelikymppinen mies on kuin 20 vuotta nuoremmat, eli istuvat tuntitolkulla pelaamassa jotain hemmetin tietokonepeliä. Haluan aikuisen ihmisen enkä mitään sisäistä teiniä.

Vierailija
74/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää sikavanhan, sikarikkaan ukon. Mielellään paljon vakavia sairauksia. Lapseton. Äkkiä naimisiin koska suurta rakkautta.

Vierailija
75/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Joillakin meistä on muitakin arvoja kuin pakaroiden kiinteys.

No, kaksi ruttupersettä sopii hyvin yhteen🤭

Kuulostat epävarmalta ja lapselliselta ja arvaan että olet myös ihan helvetin ruma. 

Vierailija
76/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 44 en 4

Vierailija
77/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat rintakarvat kiihottavat.

Vierailija
78/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan koskaan viehättynyt oman ikäisistä. Saati nuoremmista. Miksen saisi olla kiinnostunut hieman vanhemmasta? Mitä se on sinulta pois? Ja kyllä, "loppupäässä" elämää tämä saattaa "kostautua", olen tätä ihan ajatellut. Ihan niin kuin en olisi, miksi en olisi? Ja parhaimmat kyydit ikinä olen saanut vähän yli 60-vuotiaalta, erittäin hyväkuntoiselta mieheltä. Jokaisen oma elämä kuitenkin, eikä minua ***** kiinnosta mitä sinä ahdasmielisesti tästä ajattelet. 

Vierailija
79/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Pakarat voi treenata:

Vierailija
80/103 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi