Onko lestadiolainen kotiäiti maailman onnettomin ihminen?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Olin osana auttamassa näitä neljää pahoin
rikkoutunutta nuorta
psyykk. kuntoutumisessa uuden elämän
alkuun. Se vielä.
Älä levittele työssäsi kuulemiasi toisten yksityisasioita edes nimettömänä. Täysin tuomittavaa ja epäammatillista käytöstä.
Lesta kuin hellari penkoo ihmisten yksityisyyttä kuin työpaikoilla kuin asuinalueilla kuin lahkoissa. Kyttää ja vahtii. Hellarit varastaa myös vapareissa on varasjoukot huumejengit. Puhutaan elävistä ja kuolleista " mädäntyneinä " ja jos n kynsilakkaa tai musaa on luopunut uskosta SYYTTÄJÄ ( saatana on syyttäjä) ja laittaneet saatanalle. Ihan saatanan parhaita kavereita nämä. Juudaksia. Leikkivät synagogaa. Ja Moosesta. Pahuuden verhona heillä on uskonto ja ulkokultaisuus.
Ennen vanhaan oli kuulemma suuret perheet, oli sitten uskovainen, tai ei.
Mummo ja ukki ihmettelivät eläessään, miksi ihmisistä on tullut niin ilottomia.
He sanoivat, että ihmiset olivat tosi iloisia ja nauroivat paljon heidän nuoruudessaan.
Ukki oli syntynyt 1909, mummo 1913.
En ole lesta, mutta tiedän että samassa tilanteessa itse olisin syvästi onneton.
Tosin lestoilla valuu siemen nesteet ulos lakanoille niin joutuvat suurennuslasilla ja lusikalla kaapimaan niitä talteen . Siinä se päivä menee. Ettei siittiöt mene hukkaan. Sen päälle on opetus että nainen pelastuu ( käännösvaje) synnyttämä LIHALLISIA lapsia . Ei ne peri taivasten valtakuntaa jotka ovat lihan puolesta Bible eikä kaikki jotka sanoo Herra Herra pelastu Biblia).
Juudasten synnit älkää osallistuko heidän synteihinsä. Hellarit ja vaparit kuin muutkin osallistuu jopa terveystietojen urkintaan ja levittämiseen !!! Kuin ihmisten kaveri suhteisiin kuin työhön kuin gynegologilla käynteihin kuin sotkee tietoja kuin ehkäisyyn kuin onko TV vai ei . TV on juutalainen lähetti vakoilu ja rahankeräys väline. Kauhusarjaa tulee myyntiin yhtenään.
No ukki oli sitten sodissa kun syntyi 1909
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin osana auttamassa näitä neljää pahoin
rikkoutunutta nuorta
psyykk. kuntoutumisessa uuden elämän
alkuun. Se vielä.
Älä levittele työssäsi kuulemiasi toisten yksityisasioita edes nimettömänä. Täysin tuomittavaa ja epäammatillista käytöstä.
Tässä ei ollut työsuhteesta kysymys.
Työsuhteessa tietysti noudatetaan
vaitiolovelvollisuutta.
Joku minulle avautuneista
on avoimesti puhunut myös
julkisuudessa menneisyydestään.
Minä kunnioitan kovasti perheitä, joissa toinen hoitaa kotona lapset ja toinen tienaa talo- ja autolainaa. Aloittajan mielestä ilmeisesti se kapakassa hilluminen, vieraissa juokseminen telkkarihömpällä vapaa-ajan täyttäminen on parempaa elämää? Voi sua ressukkaa, on todella parempi ettet hanki useampaa lasta...
Näille eri uskonnoille pitää opettaa kouluissa ettei ihmisten todistuksia aikoja eikä terveysasioita saa levitellä eikä juoruilla. Eikä kenenkään ehkäisy asioihin mennä sotkemaan jos jo on ehkäisy tai toisten ihmis suhteisiin sekaantua kun et tiedä mikä se oikeasti on. Eikä sulle kuulu muiden lääkärillä käynnit ! Eikä lääkäri saa vuotaa tietojaan ulkopuolelle työn. Sitten hellarit useimmin tätä että työpaikoilla toki muutkin uskonnot mutta käy muiden päälle. Jätetään ne uskonnot sinne omaan lahkoon, työpaikka ei ole oikea paikka ahdistella. Kiusaajat työpaikoilla on jonkun lahkon jäseniä. Äärikiusaajia osa. Ja siinä tulee sitten väärät syytökset ja syyttömien syyttely kuin mustamaalaaminen jopa " rukoillaan" että joku menettää työpaikkansa että he saa sen. Tai syytelläån jotain työssä olevaa ihan päivittäin tyhmäksi jolla ei ole koulutusta ei ajokorttia ei mitään. Nämä on vääriä syytöksiä ja tämä on niin vakavaa että ihmiset sairastuu kuin on ihan jo poliisi asia työpaikoilla tämä. Suurin syy sairaslomiin on tämä uskontolahkoisten harrastama kiusaaminen työssä. Mustamaalaus. Väärä todistus toisista. Itsekin tämän kohteeksi joutuneensa työssä.
Ääriasiat, kuten lahkot ovat harvoin kovin terveellisiä millään tavoin ajateltuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luulisin että lestaäiti on maailman tyytyväisimpien ihmisen top 1 prosentissa. On perhe, mies, katto pään päällä, ruokaa.
Ja aina pelko uudesta raskaudesta. Sänkyhommista ei saa kieltäytyä.aina pitää suostua.
Miten niin? Oletko sinä ollut kaikkien lestadiolaisten avioparien makuuhuoneessa mukana?
Lestadiolaisia koskee myös parannuksen teko . Muiden tuomitseminen on oire omien syntien peittelystä. Paatuneita ovat. Ja tuntemattomien tuomitseminen on yksi synti.
Lihallinen synnytys ei ole sitten mikään pelastus vaan sitä vanhaa juudasliittoa. Lihalla ei pelastuta. Lihan puolesta jotka ovat.
Vierailija kirjoitti:
En ole lesta, mutta tiedän että samassa tilanteessa itse olisin syvästi onneton.
Kyllä se on selvinnyt. Nuo synnytyskonepuheet sekä oletukset ainaisesta raskauden pelosta ovat ihmisten omaa projisointia eikä kohteen itsensä kertomaa.
Saahan televisio-ohjelmat katsoa kunhan niitä ei katso televisiosta. Samoin suoratoistopalvelut ok kunhan vaikka läppäriltä katsotaan. Televisio ei.
Vierailija kirjoitti:
No ukki oli sitten sodissa kun syntyi
----
Kyllä. Hän ja mummo saivat parannuksen armon sodan jälkeen. Uskon että sota oli monille herätys iäisyysasioihin.
Isovanhempani olivat ihania lämmisydämisiä ihmisiä.
Tyytyväisiä ja iloisia.
Mutta uskon, että heillä oli pahat traumat.
Juttelin tosi paljon ukin kanssa sodasta.
Mutta kuoleman lähestyessä hän ei voinut enää puhua asiasta. Se meni itkuksi.
Minusta maailman onnettomin ihminen on se, joka elää sellaista elämää jota ei halua eikä pysty lähtemään pois taikka muuttamaan tilannetta. Esim. Afganistanin naiset. Täällä Suomessa voi nainen elää sellaista elämää kuin haluaa: ei ole pakko olla avioliitossa, lisääntyä jne. Ei ole pakko elää väkivaltaisessa suhteessa ym.
Turva- ja ensikodit sekä sos.turva on luksusta, jota ei ole 85 % maailman naisista. Vapaaehtoisesti sinkkuna Suomessa on hyvä elää, suosittelen. Terveisin sinkkuN
Valtaosa lestadiaisista kotiäideistä on onnellisia ihmisiä maailman onnellisimmassa maassa.
Moni perheenäiti ei myöskään identifioi itseään kotiäidiksi vaan käy lasten välillä töissä.
On ihan harhaluulo, että lapsia syntyisi joka vuosi. Isoillakin perheillä se on pikemmin joka toinen vuosi.
Perhehel**teissä elää kaikenuskoisia ihmisiä. Heille kaikille toivon voimaa ottaa oma elämänsä haltuun ja lähteä tilanteesta pois.
Ärsyttää kun muut sanottaa toisten elämää ja vielä yleistää ja levittää faktana.
Varmaan siellä onnettomiakin on, kun ei me ihmiset samanlaisia olla.
Mä vietin upeat 17 vuotta kotiäitinä. Pakana olen ja viiden lapsen äiti. Nyt olen ollut kuusi vuotta töissä ja tämäkin on onnellista aikaa.