Sunnuntain pikkari kysely
Kommentit (39)
Mustat stringit. Mies hieroo niiden päältä ja toivoo saavansa pillua mutten anna.
N42
Vierailija kirjoitti:
Mustat stringit. Mies hieroo niiden päältä ja toivoo saavansa pillua mutten anna.
N42
Anna vaa
Vierailija kirjoitti:
N42
💪🤣
Pelkkä aamutakki kun juuri heräsin. Alapää tykkää ilmavista unista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Anna vaa
En anna kun pitää lähteä kuntosalillle enkä halua että mällit valuu siellä.
Tai-malliset pitsillä ja pinkit :)
N30
Harmaat bokserit viimeistä palvelustaan suorittamassa. Huomasin jalkaan vetäessä että olivat menneet jo hiuki vyötärönauhan alta, joten illalla on ilo riisua ne suoraan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
N42
Mitä mun pitäisi tehdä, että antaisit mulle?
M38
Mustat ja pitsiset, aika perusmallia. Mutta ihanat ja ylelliset, maksoi 60€ 😲 Mulla on kahdet näin kalliit pikkarit, loput on perusbulkkia. Näissä tuntee itsensä seksikkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Mitä mun pitäisi tehdä, että antaisit mulle?
M38
Sinulle en anna mutta mieheni saa kuntosalini jälkeen jos on siivonnut ja laittanut ruuan.
40 vuotta sitten markalla ostetut halpislaarista. Vielä pysyvät jalassa, perusmallia kukikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Mustat ja pitsiset, aika perusmallia. Mutta ihanat ja ylelliset, maksoi 60€ 😲 Mulla on kahdet näin kalliit pikkarit, loput on perusbulkkia. Näissä tuntee itsensä seksikkääksi.
On varmasti tosi sexyt mustat ja pitsiä kuulostaa hyvältä ei mikään ihme että saa tuntumaan olosi seksikkäältä !
Kaunis sileä iho. Kiinteät pakarat, erottuva vyötärö, ei pömppövatsaa, pieni ja siisti viivapilde, joka terve, siistii. Puhdas ja tuoksuu miedosti kukkaiselle, koska pesen kukkaisella huuhteluaineella.
sen ulkonäöstä veikkaisin iäkseni helposti 19-27. Mutta olen 45. Rotunainen..
Vierailija kirjoitti:
Tai-malliset pitsillä ja pinkit :)
N30
Nämä on seksikkäimmät!
Vierailija kirjoitti:
Kaunis sileä iho. Kiinteät pakarat, erottuva vyötärö, ei pömppövatsaa, pieni ja siisti viivapilde, joka terve, siistii. Puhdas ja tuoksuu miedosti kukkaiselle, koska pesen kukkaisella huuhteluaineella.
sen ulkonäöstä veikkaisin iäkseni helposti 19-27. Mutta olen 45. Rotunainen..
Ja näytän siis upealta kaiken mallisissa pöksyissä. Jopa mummiksissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Anna vaa
No nyt annoin kun palasin kuntosalilta. Oletko nyt tyytyväinen?
Joko lensi?