mitenkähän käy kun suhdetta 2kk takana ja nainen jo raskaana?
ei ole kummankaan ekat lapset, mutta eka yhteinen siis ja 2kk seurustelua
Kommentit (8)
tositapaus lähisuvusta: ilman sen kummempaa seurustelua sukulainen tuli raskaaksi 16-vuotiaana, lapsen isä samaa ikää. äidit, isät, mummot ja vaarit tietty tuhannen paniikissa, ja nuoripari pakotettiin kunniallisesti yhteen, presidentin luvalla naimisiin ja yhteiseen pieneen asuntoon vanhemman sukulaisrouvan talon yläkertaan.
vauva syntyi ja seuraava lapsi vähän alle vuoden päästä (kävi vanhanaikaisesti eli luotettiin imetyksen ehkäisevään voimaan). ja siitä se elämä sitten tasaantui. tekivät vielä " iltatähden" naisen ollessa 21v. :))
edelleen ovat yhdessä, useamman lapsen onnellisia isovanhempia. missään en oo koskaan tavannut samalla lailla leppoisaa ja rempseää paria. myös lapsensa ja lapsenlapsensa ovat varsin mukavia ihmisiä kaikki. ja koko porukka tulee todella hyvin toimeen noin taloudellisesti ja muutenkin.
10 vuotta yritystä takana, munasarjat vaurioituneet, ei mahdollisuutta. Ero miehestä, uusi mies ja vajaa 2kk - ja raskaana melkein nelikymppisenä. Meni silloin kesken mutta yksi yhteinen lapsi saatiin pian sen jälkeen. En minä lapseton ollutkaan...
Nyt yhdessä melkein 10 v, naimisissa 7 v ja lapsia kaksi. Miehellä oli yksi lapsi ennestään (alle vuoden vanhempi kuin esikoisemme: yhden illan juttu oli tullut raskaaksi, kumpikaan ei halunnut yhteistä elämää, lasta näkee ja elarit maksaa), mulla ei.
nyt jo 2 yhteistä lasta! ja vanhin heistä jo 7v!
Mä tutustuin joskus aikoinaan mieheeni heinäkuussa, lokakuussa olin raskaana. Ja ei ollut edes mikään vahinko, vaan ihan harkittu raskaus. Nyt ollaan oltu jo 11 vuotta melkein yhdessä.
Enpä kyllä itsekään ollut seurustellut miehen kanssa kuin 6kk kun jo oli vauva tulossa. Olimme kyllä tunteneet pitempään, mutta seurustelua ei ollut kovin monta kuukautta plakkarissa.