ChatGPT on paras lääkäri, jolla olen käynyt
Se tietää kaiken, ja jaksaa ja ehtii selittää mistä mikäkin johtuu jne. Suosittelen kokeilemaan.
Kommentit (24)
Höpö höpö, jos se niin myönteistä olisi ei tekoälystä olisi hyötyä. Sitä kannattaa käyttää, mutta ei kritiikittömästi ja täysin kaikkeen luottaen. Suosittelen sitä ehdottomasti sellaisille, jotka eivät osaa kirjoittaa hyvin ja haluavat ottaa yhteyttä virkaihmisiin tai kirjoittaa haukkumakirjeen naapurille. Tekoälyn diplomaattisuutta vahvistava kirjoitustyyli tuottaa paremman lähestymistavan ja tuloksellisemman kohtaamisen muiden ihmisen kanssa kuin joku toteuttaisi itseään sellaisena kuin kuvittelee olevan "hyvä ja selkeä". Olen nähnyt tämän monet kerrt, että siinä missä minä haukkuisin toisen lyttyyn pyydän nykyään tekoälyä muokkaamaan viestini kohteliaaksi.
Sairauksien kohdalla on hyvä löytää nopeasti koostettu itsehoito-ohje, jos kyse on vaikkapa flunssasta.
Mää joskus nuorena googlasin lonkkavaivani, ja iskiashan se ihan selvästi mielestäni oli. Menin lääkäriin, käski selälleen ja taivutti kerran jalkaa, ei ollut iskias vaan bursiitti. Siitä asti olen antanut lääkärin tehdä diagnoosit.
Missä tälläisen ChatGtp lääkärin vastaanotto sijaitse?