Lihansyöjä, söistkö kasvisruokaa jos...
Meidän perheessä on 3 kasvissyöjää (+kala) ja yksi lihansyöjä (ei kalaa). Lihansyöjä ei laita ruokaa. Vähitellen liharuat ovat tylsistyneet, kun ei jaksaisi yhdelle tehdä. Aina kysyn, mitä liharuokaa tekisin ja lihansyöjä tuskailee, että ei keksi, mitä haluaisi.
Jos olet lihansyöjä, niin siirtyisitkö tällaisessa tilanteessa kasvisruokaan viikonloppuisin? Arkena voisit syödä ruokalassa mitä haluat. Vai söistkö sitä makaronia ja jauhelihaa viikosta toiseen?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tekisi mulle ruokaa, niin en valittaisi tai kävisi käskemään, mitä tehdä. Söisin samaa kuin muutkin ja nappaisin lisärautaa ja omegaa.
Tämä on juuri kasviruokavalion ongelma, keinotekoisesti valmistettuja ravintolisiä on pakko käyttää, joten se siitä terveellisestä ruokavaliosta.
Kasviruokavalio ei ole luonnollinen ihmiselle vaikka sitä lehmälle onkin.
Olen syönyt etupäässä kasvisruokaa ja kalaa jo 5 v. enkä ole tarvinnut sen lisäksi mitään keinotekoisia ravintolisiä. Olen käynyt useamman kerran tänä aikana verikokeissa ja kehon koostumismittauksissa ja saanut niistä erinomaiset tulokset ja nyt kävin myös testissä missä mitattiin saanko riittävästi proteiinia. Kasvisruokaa syövät ihmiset eivät syö kaikki saman laista ruokaa ja joillakin voi olla myös lisäravinteiden tarv
Se kala onkin tuossa aivan ehdottoman tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin se terveys oikein menee? T. 43 vuotta ilman lihaa ja kanaa.
Onneksi kuitenkin kalaa ja kananmunia.
Mene lääkäriin, kyllä liha minulla ainakin tulee putkesta ulos ihan normaalisti, niinkuin kaikki muukin.