Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet viihdy kotona? Miksi?

Vierailija
22.03.2025 |

Pakko kysyä kun on tullut eteen mies joka ei viihdy aloillaan ollenkaan. Pitäisi olla kuulemma tekemistä eikä vain olemista. Minusta se on hiukan outoa kun itse viihdyn kotona, keksin vaikka mitä tekemistä, maalaan, viljelen, harrastan musiikkia, rakastan hyvää ruokaa & sen laittamista, saunomista, dekkareita, sarjoja jne. Tykkään tehdä kaikkea tuollaista kivaa kotona. Mut mies ei keksi mitään muuta kuin tv. Tai sit pitää lähteä kavereiden kanssa sinne ja tänne ja olla menossa jatkuvasti

Pakko kysyä te, joiden miehet viihtyy kotona, niin mitä ne tekee siellä? Harrastaako jotain? Lukee? Nikkaroi ehkä jotain? Oikeasti kiinnostaisi kuulla mitä ns. Normaalit miehet jotka viihtyy kotona, niin mitä tekemistä he itselleen keksivät?

Ex mies ei myöskään tehnyt ikinä mitään, hänellä oli 2 vaihdetta: 1. Baari ja kaverit 2. Sohva ja tv. Aamusta iltaan (työtön oli silloin) tv päällä. Ja yölläkin tv päällä. Se oli ahdistavaa! Mä mieluummin kuuntelin sit kuulokkeilla musiikkia tms ja tein omia juttujani. Suhde päättyi, ei sureta se. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn oikeasti baareissa sosialisoitumassa ja pelaamassa bilistä etc. Sitä vartenhan kantakaupunkien pikkukämpät on olemassa, että kaupungit tarjonta laajenee olohuoneeksi. 

Tätä samaa sanoi myös ex mieheni että se baari on sosialisoitumista varten. Itselläni ei ollut ennen häntä mitään ns kantakuppilaa ollut ikinä ja se kyllä oli iso ristiriita suhteessa että hän sosialisoi siellä baarissa, pelasi juuri bilistä ym. Ja sinne piti päästä tuulettumaan kotoa. Kotona sosialisointi laimeni vuosien aikana ja koin jääväni ulkopuoliseksi Ap

Vierailija
42/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn oikeasti baareissa sosialisoitumassa ja pelaamassa bilistä etc. Sitä vartenhan kantakaupunkien pikkukämpät on olemassa, että kaupungit tarjonta laajenee olohuoneeksi. 

Tässä on tietynlainen luonteenpiirteiden eroavaisuus. Useimmat kotona viihtyvät eivät haluaisi olohuoneeseensa kymmeniä tuntemattomia ihmisiä hengailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepäse. En minä ainakaan tykännyt kun exällä oli tapana tulla 2-4 aikaan yöllä umpijurrissa kotiin mölisemään seinille ja yksinään hölötti jopa sammuttuaan. Huudahteli jotain ihme kännijargonia ja möngerrystä sitten. Tai pahinta oli että toi kysymättä ihmisiä jatkoille kun olin itse jo nukkumassa. Niin raivostuttavaa! Onneksi erosin olen voinut paljon paljon paremmin enkä yhtään ole kaivannut sitä tunnetta että missä kunnossa ja milloin ja missä seurassa se ukko kotiutuu vai kotiutuuko ollenkaan? Hän kusi itseltään 2 hyvää työpaikkaa ja jäi sitten vaan työttömänä jatkamaan tota menoa. Jos ei baariin ollu rahaa joi halpaa kaljaa baarin lähellä jos siinä näkisi muita samassa jamassa olevia tuttuja. 

Vierailija
44/44 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menispä mun mies joskus jonnekin :D Me tehdään kumpikin etätöitä, mutta mä käyn harrastuksissa muutaman kerran viikossa. Tapaan myös ystäviä ja perhettä. Mies istuu aina joko tietokoneella tai sohvalla. Ei näe edes kavereitaan oma-aloitteisesti. Ei lähde mihinkään jos minä en lähde mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän