Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei tavallinen keskituloinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
22.03.2025 |

Mulla on palkka sellaiset 3500€/kk ja oon tavallinen ihan ok näköinen mies, mutta vaikea päästä treffeille ja kun joskus harvoin pääsee, niin tulee aina pakit. Pitääkö olla korkeat tulot ja komea naama, kyllä kai sit?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa, minun mies tienaa vain 2 tonnia kuussa. :)

Vierailija
2/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on sellanen et akat haluaa rahaa ja miehet seksiä. Siks slovenialainen malli menee naimisiin 30 vuotta vanhemman oranssinaamasen amerikkalaismiljardöörin kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syy on sitten joku muu. Puhut liikaa itsestäsi? Kyselet outoja?  Tuijotat puhumatta silmät pyöreänä? Mene ja tiedä...

Vierailija
4/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset (ihmiset) vaativat parisuhteeseen muutakin kuin rahaa esim. sosiaalisia taitoja, toisen arvostusta, kunnioitusta, hyviä käytöstapoja, hienotuneisuutta, kielenkäyttöä jne. 

Vierailija
5/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset (ihmiset) vaativat parisuhteeseen muutakin kuin rahaa esim. sosiaalisia taitoja, toisen arvostusta, kunnioitusta, hyviä käytöstapoja, hienotuneisuutta, kielenkäyttöä jne. 

Aijaa, oisko jotain kursseja, joissa oppii noita?

Vierailija
6/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavallista paremman näköinen työtön mies ja minä pääsen usein ilmaiseksi ja treffit maksetaankin.

Olen tosi avoin ja supliikki mies ja tykkään kuunnella mitä naisilla on sanottavana.

En edes hae tukia.

Vierailija
7/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit kertomatta mitä treffeillä tapahtui ennen kuin sat pakit.

Vierailija
8/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juodaan kahvit ja jutellaan jne.

Vierailija
9/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset ei tarvita teitä miehiä yhtään mihinkään joten pysykää kaukana.

Vierailija
10/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juodaan kahvit ja jutellaan jne.

Toi kahvin käyttö on niin etovaa.

Vierailija
11/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo. Runkkaat tätä samaa paskaa joka päivä täällä ja pilaat meidän kunnon miesten maineen. Ruikuttamalla ei saa mitään.

Vierailija
12/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset ei tarvita teitä miehiä yhtään mihinkään joten pysykää kaukana.

Puhu vaan itsestäsi. Ihan niinkuin kaikki naiset oltaisiin kaikki samaa massaa ja ajateltais samalla tavalla. Toi on miehiä vihaavien naisten harrastamaa naisvihaa, ettekä edes tajua sitä itse. Että mua riepoo tollaset katkeroituneet tapaukset, jotka kuvittelee olevansa oikeutettuja puhumaan kokonsulupuolen puolesta. Ja KYLLÄ, tarvitsen miehiä, pidän miehistä ja haluan miehiä elämääni. Jatkossakin.

Vierailija
13/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on sellanen et akat haluaa rahaa ja miehet seksiä. Siks slovenialainen malli menee naimisiin 30 vuotta vanhemman oranssinaamasen amerikkalaismiljardöörin kans.

Trump nyt ei naista saa kuin väkisin tai isolla rahalla. Ja jis saa rahalla, tiedämme naisen ammatin. Koulutustahan (tutkintoa) hänellä ei ole. 

Melko harhaista identifioitua Trumpiin ja väittää olevansa "tavallinen mies".

Vierailija
14/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, oisko jotain kursseja, joissa oppii noita?

Kyllä. Sen nimi on elämä ja ihmiskontaktit syntymästä lähtien päivittäin.

Vierailija
15/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo. Runkkaat tätä samaa paskaa joka päivä täällä ja pilaat meidän kunnon miesten maineen. Ruikuttamalla ei saa mitään.

Saa se turpiinsa. Se nauttii siitä. 

Vierailija
16/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ap:n teoriasta syty, kaikki kaverini ovat kelvanneet naisille. Osa on parempituloisia, osa huonompi tuloisia, osa on minua pidempiä, osa saman kokoisia. Minä olen elänyt ja asunut yksin melkein koko elämäni. Kavereilla on lapsia, minulla ei.

Edes nuorena kaljuuntuminen ei selitä tätä. Pari hyvää ystävääni ovat kaljuuntuneet samaan aikaan kuin minä. Molemmat parisuhteessa, minä en.

Vierailija
17/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa se turpiinsa. Se nauttii siitä. 

Pakko sen on jotain kiksejä tästä saada, kun joka päivä tumputtaa tätä samaa ja vieläpä moneen kertaan. 

Vierailija
18/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän surettaa ihmiset, joilla ei ole itsereflektiotaitoja. Luulevat kaiken aikaa, että kyse on jostain pituudesta, koulutuksesta tai varallisuudesta, vaikka kyse voi olla aivan muusta. Tunnen useitakin miehiä, jotka eivät käyttäydy tavallisen sosiaalisin normein muita ihmisiä kohtaan ja ymmärtämättömyyttään kehittelevät kummallisia syitä sille, miksi eivät kelpaa. Itse naisena ei ole kiva tilanne, jos tunnen olevani se iso paha susi, jonka täytyy pelastaa itseltään miespoloinen ja siksi antaa pakit.

Vierailija
19/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjeet:

1. Hommaa rikosrekisteri ja tuomio.

2. Pidä ja kohtele naisia kuin saastaa ja alista heitä.

3. Ota tatskoja käsiin, kaulaan ja jopa naamaan.

4. Juo ja polta

Näiden ohjeiden jälkeen saat tyrkkiä karuimman näköisiä pirkkoja kauemmaksi....

Vierailija
20/123 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ohjeet:

1. Hommaa rikosrekisteri ja tuomio.

2. Pidä ja kohtele naisia kuin saastaa ja alista heitä.

3. Ota tatskoja käsiin, kaulaan ja jopa naamaan.

4. Juo ja polta

Näiden ohjeiden jälkeen saat tyrkkiä karuimman näköisiä pirkkoja kauemmaksi....

Ja fiksut ja mukavat kiertävät kaukaa.