Miesten ominaistuoksut
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Lähi-idästä tulleet miehet tuoksuvat aina todella hyviltä.
Kebabilta?
Itse haisen lievästi pierulle. Olen kipeä ja maha kaasuuntuu mutta onneksi olen tällä hetkellä yksin joten voin piereskellä ihan vapaasti :D
Puhtaus. Jotkut miehet tuoksuu siltä kun olisivat suoraan suihkusta tulossa. Sellaiset on aivan ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kebabilta?
Siltä, ja sitten heillä on jotain omituisenhajuisia omia hajusteitaan. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen olla eri mieltä! He tuoksuvat yleensä aivan liikaa jollekin hajuvedelle. Muuten ovat huoliteltuja ja käyttäytyvät kohteliaasti ainakin minua kohtaan. Autoni juututtua lumeen maahanmuuttajamies oli ainoa, joka tuli auttamaan, muut porhalsivat ohi.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaus. Jotkut miehet tuoksuu siltä kun olisivat suoraan suihkusta tulossa. Sellaiset on aivan ihania.
Puhtaus ei haise yhtään miltään. Tykkäätkö siis saippuan tuoksusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen suihkusaippuan/shampoon raikas tuoksu on kiva. Mies on lenkin jälkeen käynyt suihkussa, pyyhe lanteilla, kosteilta hiussuortuvilta tippuu vielä vähän vettä... Tekee heti mieli kiskaista mies makuuhuoneeseen.
Ihan vaan tuoksuu itseltään. Ei tarvitse mitään päälleliimattuja hajuja. MIes erittää feromoneja, jotka naisen pitää pystyä aistimaan. Suihku pesee ne pois. Hajusteet peittävät ne.
Hyväntuoksuiset miehet taitavat pyykinpesun!😃 . Eli peskää vaatteet, tarpeeksi usein, tarpeeksi kuumassa ja kuivattakaa ilmavasti plus perushygienia. Myös ulkovaatteita kannattaa pestä.
Puhtaat ja raikkaat tuoksut, sellainen ulkoilma, havu. En osaa selittää, joskus olen törmännyt hyväntuoksuiseen ja charmia tihkuviin, mutta harvassa ne on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen suihkusaippuan/shampoon raikas tuoksu on kiva. Mies on lenkin jälkeen käynyt suihkussa, pyyhe lanteilla, kosteilta hiussuortuvilta tippuu vielä vähän vettä... Tekee heti mieli kiskaista mies makuuhuoneeseen.
Kiitos, tämä oli paljon parempi vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tuoksuu itseltään. Ei tarvitse mitään päälleliimattuja hajuja. MIes erittää feromoneja, jotka naisen pitää pystyä aistimaan. Suihku pesee ne pois. Hajusteet peittävät ne.
Ei ihan noinkaan. Kuuma suihku ainakin voimistaa sykettä ja verenkiertoa ja ominaistuoksu on parhaimmillaan hiukan kuuman suihkun jälkeen. Olettaen siis ettei ole saippualla jynssätty vaan pelkällä vedellä.
Rehellisesti voin sanoa, että haisen paskalle. Käytän tuoksukkaita pesuaineita.
PååSia ettei haise pahalle yhtään. Haisevan kanssa ei vaan voi nauttia rakastetusta. Yyyyööökkkszz.🤮🤮🤮🤮
Raikkaalta, häivähdys havumetsää. Hiki voi haista puhtaalla iholla huumaavalta. Naisten ja joidenkin miesten hiki haisee pistävältä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään eniten sellaisesta "maan" ja lievän myskin vähän pähkinäisestä tuoksusta, en osaa paremmin kuvailla mutta yksi tyyppi haisee sellaiselle ja se on parasta ikinä. Ei siis mikään hikimyski, vaan sellainen vähän koiranpentumainen ja vähän kuin kuin sammal ja toffee yhtä aikaa. Käsken häntä olemaan pesemättä hiuksiaan ennen tapaamista, jotta voin haistella hiusrajasta kuin mikäkin pervo :D
Tunsin myös toisen miehen jolla oli samantyyppinen koiranpentutuoksu, mutta vähemmän "maa" ja enemmän raikas puro. Molemmilla heillä tuoksuivat hajuvedet myös todella hyviltä, kun sekoittuivat tuohon pohjatuoksuun.
Se on mies- ja naiskohtaista. Luonto tarkoittaa sen niin että ihmiset joilla on tarpeeksi erilainen immuunijärjestelmä pariutuu keskenään ja sillä tuoksulla on tässä rooli.
Tarkoituksena varmistaa että potentiaalisesti jälkeläiset saisivat mahdollisimman hyvät lähtökohdat elämään ja selviytymiseen