Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 80-vuotias vanhus ampui nelikymppisen miehen syrjäkylällä jonkun kalastuskokouksen vuoksi

Vierailija
22.03.2025 |

Vanhan pierun piti päästä tappamaan kun ei mennyt oman mielen mukaan.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011117182.html

Kommentit (276)

Vierailija
161/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80v takana, jos joku pelle keulii niin saa remingtonista ja nauraisin matkalla poliisiasemalle.

Et sä jaksa kirjoituskonetta edes nostaa, saati sitten heittää! 

Remington on myös asemerkki.😂

Vierailija
162/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on sekaisin. Tuokin vanha ukko, 87 vuotias, ihan kohta kuolemassa. Mitä väliä sille enää millään on? Kun kohta kuitenkin kuolee. Jos kaunoja oli, olisi selvittänyt ne aikanaan. Ja olisi myös voinut katsoa peiliin että mitäs jos mokasin kaupoissa ihan itse. Mutta ei. Toisen vika, aina. Ammun sen vaikka kuolen itse ihan juuri. 

Sairas vanha sukupolvi. Sairas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko halusi mielummin vankilaan loppuelämäkseen kuin hoivalaitokseen. Saa parempaa hoivaa, virikettä ja ruokaa.

Itse näkisin tämän näin, sillä  kotihoitajana tätä kuulee valitettavan paljon ihan järkevien ikäihmisten suusta.. kun ei pääse edes sinne laitoshoitoonkaan, vaan väkisin kotona makuutetaan. Kyllä vankila on parempi paikka.

Vierailija
164/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä homopari? Onko tietoa olivatko poikamiehiä? 

Vierailija
165/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne sukupolvi on aina oikeassa omasta mielestään.

Vierailija
166/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne sukupolvi osaa järjestää veronmaksajille kaikkea kivaa ennen kuolemaansa.

Vierailija
167/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jätkä kukkoile enään vanhemmille.

Oppipahan olemaan

Vierailija
168/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko aiemmin merkkejä ilmassa? Kaunoja? Miksi 80v ase jos on riskit ollut.

Vaiettu salaisuus on, että Suomessa ei todellisuudessa valvota mitenkään aseenkantoa tai niiden käyttäjiä🤫🤫

Vierailija
169/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sen tietää, vaikka äijäpaha olisi tehnyt palveluksen maailmalle. Joskus napsahtaa narsistille tai psykopaatillekin kohdalle ihminen, joka tekee narskuilusta ja psykoilusta lopun.

Tietysti nyt tässä tapauksessa en tiedä, oliko uhri ihan tavallinen kunnon ihminen vai mikä. Kunhan sanoin, että joskus voi mennä oikeaankin osoitteeseen nämä.

Vierailija
170/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä 

Vierailija
171/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ampuja oli elokapinallinen, ei tykänny kun metsää kaadettu?

Vierailija
172/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarointi ja demarisyöpä ON terminaalinen sairaus.

Eikös noi pikkupaikat ole juuri persuuden ja kepulaisten tyyssijoita?

Vierailija
173/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö aseluvissa olla yläikäraja? 80v kun täyttää niin pyssyt pois. 

Mikä on ollut keski ikä ampumistapauksissa?

Ei 80v täyttänyt enää pyssyjä tarvi. Turvallisuusriski sokea vaari metsässä pyssykän kanssa hortoilemassa. 

Hyvinhän se näki kun laakista tappoi, eikä tapahtunut metsässä vaan sisätiloissa.

Ja vielä takaapäin niskalaukaus, sihti on kunnossa👍👍

Vierailija
174/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeää ampua kolmen lapsen isä:(

Elinkautinen murhasta tälle hirviölle.

Vierailija
175/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhri oli ammatiltaan metsäyhtiön puunostaja ja ampuja puolestaan metsänomistaja, joten veikkaan että tapaus liittyy jotenkin kaksikon mahdollisesti joskus tekemiin kauppoihin joihin metsänomistaja on ollut tyytymätön.

Veikkaan myös että metsänomistaja on ollut harhainen ja itse mokannut kaupoissa. Nyt sitten tappoi nuoren miehen kusipäisyyttään. 

Ei sillä, että mikään oikeuttaisi tappoan enkä tiedä mitä on taustalla. Eikä oikeastaan edes kiinnosta.

Mutta "itse mokannut" ei ole kovin hyvä perustelu, kaupoissa on aina kaksi osapuolta, eikä ole suotavaa kusettaa vanhuksia. Ja edelleenkään, ei se tappoa oikeuta, enkä tiedä syytä. Lähinnä kommentoin tuohon itse mokaamiseen. Vanhusten ja mahdollisesti vähän omissa maailmoissa olevien kusettaminen (ja toki muidenkin) on halveksuttavaa toimintaa.

Ja vielä kerran muistutan, kommentti oli vain tuohon "itse mokannut kaupoissa" en edelleenkään tiedä mitä on ollut taustalla, eikä sekään todellakaan oikeuttaisi tappamista millään tavalla.

Vierailija
176/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi törkeää ampua kolmen lapsen isä:(

Elinkautinen murhasta tälle hirviölle.

Varmaan tappelivat koko kylän ainoasta naisesta🤔🤔

Vierailija
177/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on velttoja paskoja tuolla maalla. Ei saada papalta pyssyä pois vaikka ukko on melkein 90 vee. Uskomattomia vätyksiä. Ja vielä autolla ajanut teon jälkeen pois eikä kukaan ole estänyt. 

Saihan ne aseen siltä pois ja kaikki tiesi, mihin se on menossa. Miksi estää? Poliisi tulee joka tapauksessa 2-3 tunnissa paikalle.

Vierailija
178/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on sekaisin. Tuokin vanha ukko, 87 vuotias, ihan kohta kuolemassa. Mitä väliä sille enää millään on? Kun kohta kuitenkin kuolee. Jos kaunoja oli, olisi selvittänyt ne aikanaan. Ja olisi myös voinut katsoa peiliin että mitäs jos mokasin kaupoissa ihan itse. Mutta ei. Toisen vika, aina. Ammun sen vaikka kuolen itse ihan juuri. 

Sairas vanha sukupolvi. Sairas. 

No jos koko s ukupolvea syytetään, niin suhteessa enemmän 20-25v miehet tekevät vastaavia tekoja, joten mikä siis on sairas sukupolvi?

Vierailija
179/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli pieni lapsi toisen maailmansodan aikaan. Luultavasti traumaa sieltä osasyynä.

Vierailija
180/276 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko aiemmin merkkejä ilmassa? Kaunoja? Miksi 80v ase jos on riskit ollut.

Vaiettu salaisuus on, että Suomessa ei todellisuudessa valvota mitenkään aseenkantoa tai niiden käyttäjiä🤫🤫

Perustele. Laittomia aseita pääkaupungissa ei valvoja, siellä joka toisella on ase, josta poliisi ei tiedä. Metsästysaseet on rekisteröity ja omistajalla on niihin lupa. Enemmän meillä laittomilla aseilla tehdään vastaavia tekoja kuin laillisilla metsästysaseilla omistajansa toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi