Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin työvoimakoulutukseen, mutta nyt vasta selvisi, että pitää olla käytössä oma tietokone

Vierailija
22.03.2025 |

Sanallakaan ei mainittu hakemuksessa, eikä haastattelussa. Ei minulla ole nyt rahaa tietokonetta ostaa. Tuleeko tästä nyt karenssi, kun en pysty osallistumaan? Hakemushan on sitova. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tarvinnut tietokonetta mihinkään, vaan olen tähän asti selvinnyt tabletilla/älypuhelimella.

Koulutuksessa on paljon teamsin kautta tunteja ja pitää tehdä erilaisia tehtäviä verkossa/tekstinkäsittelyä yms, eli pitää olla office käytettävissä. 

Ap

Kaikki tuo onnistuu padilla. Hommaa siihen näppäimistö, ne ei paljoa maksa

Millä helkkarin padilla.  Mulla 8v vaha perus tabletti ja toimii tässä exel ym.

Vierailija
22/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tarvinnut tietokonetta mihinkään, vaan olen tähän asti selvinnyt tabletilla/älypuhelimella.

Koulutuksessa on paljon teamsin kautta tunteja ja pitää tehdä erilaisia tehtäviä verkossa/tekstinkäsittelyä yms, eli pitää olla office käytettävissä. 

Ap

Kaikki tuo onnistuu padilla. Hommaa siihen näppäimistö, ne ei paljoa maksa

Eikö ipadin näppäimistöt ole jotain 300€? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teams toimii älypuhelimella. Office ei vaadi paljon laskentatehoa. Eli toimii vanhemmilla ja pienemmilläkin koneilla. Voit ladata koneellesi Openofficen tai Libreafficen ilmaiseksi. Niillä pystyy koulutehtävät tekemään yhtä hyvin kuin Mikrosoftin Officella. Toki, jos kouluttaja tarjoaa verkossa toimivan officen käyttöösi, voit tehdä tehtävät sillä.

Vierailija
24/24 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi, sieltä löytyy 50 eurolla tietokone, joku voi antaakin jos tarve on oikea.

Officea ei ehkä ole, mutta ilmainen libre office tai open office riittää hyvin.

Tabletillekin voi ladata teamsin ja officet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi