Vanhempi mies epäröi
Olen 49v. nainen ja seurustellut jonkin aikaa 68v. miehen kanssa. Meillä tosi mukavaa yhdessä, seksiä ei ole ollut. Mies on kertonut että häntä jännittää yrittää, koska ollut vaikeuksia saada erektiota ja jos saanut niin loppuu ennen yhdyntää. Miten saisin hänet yrittämään ja uskomaan että autan häntä kaikella lailla? Olen eronnut ja mies on leski.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuota miestä..ei tarvitse kuin kerran käydä noin niin epävarmuus iskee seuraavilla kerroilla..olet hyvin toiminut kun olet luvannut auttaa kaikinkeinoin..parasta mitä miehelle voi sanoa tuossa tilanteessa
Mitä jos pukeutuisit seksikkäästi, hitaan rauhallisesti viettelisit hänet. Ja antaisit tosiaan ymmärtää että olette nyt yhdessä siinä ja autat, et moiti tai saats "häpeään'. Vois kysyä, mistä pitäisi? En tiedä, onko jotain mistä tuon ikäiset miehet pitävät yleensä🙄 Nyt joku kyllä varmaan hermostuu...
N60
Meidänkö se pitäisi tietää? Haloo!
Miten olis siltsut, nehän autta heti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis siltsut, nehän autta heti kyllä.
Pitää vaan ensin uskaltaa yrittää! Olla kiihottunut. Luottamus uuteen naisystävään pitää olla. Jos on jo pidempään ollu yksin ja millaista seksi vaimonkin kanssa on ollut vaikuttaa myös. Monimutkaisia juttuja. Ei ne lääkkeetkään ihan itekseen toimi...
m70
Sanot joku kerta miehelle, että ota ihan rennosti, aion tehdä sinulle hyvää, ole vaan paikoillaan. Rupeat ottamaan suihin, imet ja nuolet palleja ja kunnolla aina siinä välissä nuolet peräaukkoa ja tätä jatkat hellästi puolituntia, niin melko varmasti saa seisokin.
Minullakin olisi aivan vastaavia pulmia49v wanhan wanhusnaisen kanssa jos jostain syystä joutuisin po. miehen asemaan. Naisen pitää olla hoikka, nuori ja nätti, mielellään teinikaunotar.
Ei kuule teinitytöt ole kiinnostunut lähes seittemänkymppisistä miehistä. Eikä tarttekkaan!!! Ja muutki sun kriteeris... Taidat saada olla ihan yksikses vaan. Toivon, että keksit nuo😬
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule teinitytöt ole kiinnostunut lähes seittemänkymppisistä miehistä. Eikä tarttekkaan!!! Ja muutki sun kriteeris... Taidat saada olla ihan yksikses vaan. Toivon, että keksit nuo😬
Kyllä on teini-ikä pidentynyt.
"Mies on kertonut että häntä jännittää yrittää, koska ollut vaikeuksia saada erektiota ja jos saanut niin loppuu ennen yhdyntää."
Jos on tuon pystynyt suustaan kakaisemaan, niin täytyy olla jo varsin hyvä luottamus sinuun. Olet varmasti ihana ihminen. Sano, ääneen, että hienoa, että olet asian kertonut ja luottaa sinuun ja jos haluaa voidaan katsoa mitä käy. Sanot, ettet odota mitään, mitä häneltä ei luonnostaan tule tai tapahdu. Pyydät kokeilemaan läheisyyttä, jossa vaikka viet kädestä pitäen hänen kätensä sinuun ja saa vaikka luvan pitää housut jalassa. Huomio pois siitä tuleeko erektio vai ei.
Erektiolääkkeet mukaan, niin onnistuu. Erektio on myös vahvasti psyykkinen juttu ja jos alkaa pelätä, ettei se kestä niin ei se silloin kestäkään. Minulla ei koskaan olout erektio-ongelmia exän kanssa, ennemminkin laukesin liian äkkiä. Vaikka exä oli vähän ylipainoinen palstamamma, niin pillu oli kiihottavan näköinen ja tiukka.
Eron jälkeen löysin itseäni viisi vuotta nuoremman naisen, joka on nuorekas ja seksikäs kaikin tavoin, ihan toista maata kuin ex-vaimo. Kun ei ollut saanut naista vuoteen, niin alkuun jännitti ja erektion kanssa oli ongelmia. Mitä enemmän asiaa ajatteli, niin sitä vaikeampi oli säilyttää erektio. Erektiolääkkeiden myötä tuokin noidankehä saatiin katkaistua. Mutta vaikka nainen on hoikka ja kiihottava, niin pillussa ei ole samanlaista tuntumaa ja puristusta kuin exällä, ja minun laukeamiseni hänen kanssaan ei ole ollenkaan varmaa joka kerralla. Nainen kuitenkin saa orgasmin usein miten kun riittävän kauan harrastamme seksiä ja minä saan valtavasti nautintoa hänen nautinnostaan. Voin sitten vaikka runkkailla itselleni orgasmin jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin olisi aivan vastaavia pulmia49v wanhan wanhusnaisen kanssa jos jostain syystä joutuisin po. miehen asemaan. Naisen pitää olla hoikka, nuori ja nätti, mielellään teinikaunotar.
Ei ole nuoruusvuosien jälkeen kiinnostanut kuin suunnilleen oman ikäiset tai jopa vanhemmat naiset. Omat tyttäret ovat 27v ja 24v, enkä todellakaan lähtisi tuinikäisten kanssa seksihommiin.
Vm 1973
Oletpas "antelias"! Katsooko naisesi kun teet itsellesi orgasmin? On varmaan osa kiihotusta...
Edetkää hitaasti niinkuin ujon neitsyen kanssa. Päättäkää että ekalla kerralla vaan silitellään ja ehkä otetaan vaatteet pois. Päätätte ettette edes tee mitään mihin tarvitsisi munaa tai seisokkia. Turvallisuus kasvaa.
20 vuotta ikäeroa? Vaikuttaa miehen provolta.
Eihän se seisokki ole tarpeen kin miehen nautinnossa. Miksei koskaan kukaan täällä puhu siitä, että naisellehan voi sen orgasmin toimittaa sormetuksella tai nuolemalla. Ainna tätä kalua, kalunperään!
Vierailija kirjoitti:
Eihän se seisokki ole tarpeen kin miehen nautinnossa. Miksei koskaan kukaan täällä puhu siitä, että naisellehan voi sen orgasmin toimittaa sormetuksella tai nuolemalla. Ainna tätä kalua, kalunperään!
Usko tai älä, mutta on paljon niin estoisia naisia, että pimppiin ei saa laittaa sormia tai kieltä, vain kalun. Minäkin olin yhden sellaisen kanssa naimisissa 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei olisi seksiä lainkaan ilman seisokkia, eikä ole minusta kiinni vaan vaimosta. Onneksi vielä seisoo tarvittaessa, kuten tässä vähän aikaa sittenkin kun vaimo kovasti halusi, mutta minua väsytti. Suoriuduttiin siitä, vaikka mulle se suurempi ilo tuli vaimon nautinnosta kuin omasta. Laukeaminenkin jäi jotenkin vajaaksi eikä juuri suurta tyydytystä antanut.
Että kyllä se seisokki tässä tapauksessa ainakin oli paljon tarpeellisempi vaimon kuin minun nautinnolle.
M55
Vierailija kirjoitti:
Raha ratkaisee, parempi osa-aikainen kaunotar kuin wahna, rumapainoinen, haiseva, ei-seksiä, wanhusnainen.
Kuulostaa kyllä siltä, että tuo ei tule toimimaan.
Ymmärrän tuota miestä..ei tarvitse kuin kerran käydä noin niin epävarmuus iskee seuraavilla kerroilla..olet hyvin toiminut kun olet luvannut auttaa kaikinkeinoin..parasta mitä miehelle voi sanoa tuossa tilanteessa