<: <: TONTUT viikolla 11 :> :>
Kommentit (30)
Kevättä on tosiaan havaittavissa ilmanalassa!! Ilma on tuhruinen, ja tuoksuu ihanana keväiselle...mudalle ja mädälle ja märälle ruoholle,nams...ja linnut sirkuttelee!! Musta tuntuu, että mä en masennu ensinkään tänä keväänä;-) Mut kuraa on taas jokapaikassa, kun tultiin ulkoa sisälle:-( ärtsyä!
mannarii:kyl se natiainen tuli aivan pyörtyneenä hoitoon, ja nukkui kaheksaan, sit herättelin aamupalalle! Mut mää en saanu nukutuks! ja kaikenlisäki tää lapsi tuli kuudelta niinkun perjantaina oli sovittu, mut puolen tunnin päästä tuli sen äidiltä viesti, et se olikin tuonu lapsensa puol tuntia liian aikaisin, ja tuleekin hakemaan vasta tuntia myöhemmin:-/ joopa joo, nää on näitä!!
Ihme, en o kyl kovinkaan väsynyt...vielä! mä luulen mannarii, et ilmassa on ainakin hometta ja paljon, ja pajukin näyttää jo olevan kovinkin kissoilla, joten varmasti on ilmassa jo kaikkea allergisoivaa:-( mulla menee kokoajan tabut niitä vastaan, joten en osaa vielä sanoa...parin kuukauden päästä alkaa mun kamaluudet viimeistään:-(
).(Tosta raskautumisesta en todella osaa sanoa...oikeasti mulla on sellainen olo, että ei vielä(kään), mutta vällähälia! Nyt kp28 ja 2 teroa jäljellä! Valkkaria on kiitettävän paljon, ja mikä ihanaa, ei tuhrua eikä hiivaa:-) jos mua nyt joku pelottaa, ni se, että noi terot jättää multa menkat kokonaan tulematta:-( ja tarkoitan nyt hormonien sekoamista, en raskautta...vaikka sitä tietysti toivoisin!! En tiedä, ei voi mennä kuin päivän kerrallaan!! Jos tuossa kp30 päivän kohdalla sit ekan kerran testaisi...tiedän, et on aikaista, ja sit kun en hiukkaakaan tiedä oliko ovulaatio vai ei, tai jos oli, niin oliko se kp20 paikkeilla niinkun piti, vai joskus aivan muulloin:-o turha näitä on pohtia, tulloo jos tulloo, täti tai vauva!!
meen nyt laittaan kakrut muate!!
nonuli
Eli hyppään tänne odottajista. Pari viikkoa ehdin iloita raskaudesta, mutta alkoi reipas vuoto:( eli alkuvaiheen km. Uutta saadaan yrittää vaikka heti ja niin tehdään. LA olis 16.12
P.M neljäs lapsi mielessä
Olet erittäin tervetullut tonttuihin piitu-miina!! voi, olen tosi pahoillani keskenmenosta:-( elämä on välillä todella julma!!
Me täällä tontuissa jaksamme kuitenkin valaa toisiimme uskoa huomisesta:-) täällä saa nurista ja mullitella, itkeä ja nauraa, ja erityisesti puhua rumia;-)
meillä on hieno esittelylistakin jonka mannarii varmasti jossain vaiheessa meille tänne mukaan laittaa!!
nonuli
Tervetuloa kovasti Piitu-Miina! Uutta verta kaivataankin. Ikävä toi sun keskenmeno. Montako viikkoa sulla oli? Jos haluat mukaan esittelyketjuumme niin kerro jotain itsestäsi: Oma ja miehen ikä lasten syntymävuodet ja mistä päin Suomea! Ja jos haluat niin jotain muutakin:lempiruokaa, harrastuksia jne.
Kaikille tiedoksi: Poistan pinosta tämän viikon jälkeen seuraavat tyypit (elleivät ilmottaudu pinoilemaan)
* Essi80
*Manteli
*Wäiskitär
Frankieta en poista sillä hän kyllä palaa takaisin tonttuilemaan jahka kerkeää (ettäs tiedät Frankie)
Et semmoista. Meikä onkin aika poliisi.. Katsotaan toimiiko uhkailu. Ja jos joku yllämainituista kokee haluavansa olla pinossa mukana mutta ei halua jostain syystä mitään kirjoitella niin ilmoittakaa edes se! Nii ja laitan sen pinon varmaan ehkä meibii huomenna..
T. Mannarii (palstapoliisi)
Eipä ole kohta lumesta tietoakaan! En pysty lopettamaan tän sään ihmettelyä :) Ihan en eilen onnistunut hyppimään lätäköitten yli, kun muistutan varmaan enempi lehmää kuin kengurua, mutta mitäpä siitä. Kengäthän siinä vain kärsi. Jospa sais ryhdistäydyttyä, niin sitähän vois olla kuin pitkäkoipinen vasikka (eh?!) kesällä. Juupa juu, täällä sitä taas uneksitaan asioista, jotka ei tule tapahtumaan.
Ja taas punerran täällä, Mannarii, älä säkin aloita. Itse olette!! Kiva kyllä että meidän päivät ei hirveesti heitä, sulla tosin taitaa olla jonkin verran lyhyempi se kierto. Mä oon kans vähän ajatellu sitä joka toinen päivä -systeemiä, jos sitä vain jaksaa hehee. Tuosta siitepölyasiasta oli muuten jossakin uutisissa tai lehdessä jo, että kyllä sitä vaan on liikenteessä. Saattoi hyvinkin aiheuttaa aivastuksesi, mutta toivotaan että se oli vain auringonpaiste ja säästyt oireilta vielä.
Nonuli, älä ota stressiä teroista. Mulla on jotenkin sellainen olo, että saat niistä just sen tarvitsemasi avun eikä sun systeemit mene sekasin.
Onpa jännää!! Ei meidän enää onneks kauan tarvitse odottaa, että saadaan tietää, kuinka sun kävi. Sulla riittää melkoisesti vilinää ja vaihtelevia päiviä töissä lapsukaisten kanssa :) Onkohan jo väsymys iskenyt ja sä oot pökertynyt sohvannurkkaan? Sullahan on muuten ollut
jo ainaskin viikon hirveen siistit jutut, pitäsköhän Mannariin kehitellä lisää niitä vitsejä??! Mä oon niissä niin surkee...
Piitu-Miina: Tervetuloa! Kivaa, että saadaan uusia joukkoomme! Pahoittelut keskenmenosta, niitä ei tietenkään toivoisi kellekään. Jos muuten tärppäis tässä kierrossa, niin munkin la olis 16.12. Tänään on siis meneillään kp 2. Jos tärppäis nyt, niin reppana joutuis melkoiseen pyöritykseen ekana joulunaan (jos siis syntyisi ennen joulua), oijoi. Kyseessä olisi ensimmäinen lapsenlapsi sekä miehen että mun puolelta ja isovanhemmat tulisivat kertakaikkiaan hulluiksi. Nyt menee jo niin asian ohi, että huomaat varmaan, että täällä saa myös kirjoittaa mitä sattuu!
Kivaa iltaa toivottelee,
sekopää Bärchen
Onnistuinko mä pelottelemaan nyt kaikki tontut pois kun uhkailin kirjottamattomien poistoilla. Okei..ei sit poisteta ketään.
Mä kävin tänään piristyttämässä päivääni eli kampaajalla. Nyt on uusi aivan ihana tukka: suklaanruskea pohja jossa maitokahvin värisiä raitoja. Latvoista lähti 10 senttiä joten nyt on olevinaan ihan kevyt olo. Pojan pyörästä oli taas puhjennut kumi ja jouduin hakemaan koulusta sekä pyörän että pojan ja kun tultiin sieltä reissusta kävi kumma juttu..
Yks tyyppi jonka kanssa mulla oli ajat sitten vuosia sitten suhde parin kuukauden ajan ja joka sittemmin osoittautui ihan kummaksi heeboksi niin että lopulta katkaisin suhteen. Onneksi mies löysi nopesasti uuden tyttiksen ja menivät naimisiin melkein heti. Niin tää mies asuu naapurikaupungissa n 20 km päässä eikä hänellä pitäisi olla mitään asiaa mun reviirille mutta käveli just meidän talon ohi kun tultiin kotiin. Näki siis minkä talon pihaan ajoin auton ym. Hänellä oli koira mukana ja on tietty ihan mahdollista että olivat pitkällä kävelyllä mutta oudolta tuntuu että just meidän talon ohi kävelivät. Ensinnäkin tää on umpikuja ja toisekseen kun mies oli mennyt ohi hän kääntyi väärään suuntaan eli tielle joka johtaa metsään ja tavallaan takaisin sinne mistä tuli. Tuli outo fiilis että mitä v' ' ua se äijä täältä haki!? Ei kai kyttää missä asun tms? Joskus kun olen ohimennen nähnyt tän tyypin vaik kaupassa se on joka kerta kysynyt missä asun ja mikä auto mulla on. En ole koskaan tarkemmin kertonut mitään. Mut tietty mulla on puhelintiedot jotka saa kuka vaan enirosta ja sieltä löytyy osoitekin.. Niin että jos on utelias niin saahan sitä vaiks mitä selville.
En viitsis miehelle tästä puhua, ettei ala pelkäämään että olen jotenkin " vaarassa" tai jotain. Nää miehet ei tunne toisiaan. Vähän kyl keljuttaa. Voikun en olis nähny sitä tyyppiä niin ei tarvis nyt tällästäkään miettiä!!
Vauvantekorintamalla ei uutta. Vieläkin niin saharamainen olo ettei huvita juurikaan ne hommat..
Mut tonttuterveisin taas
Mannarii
Siis millä tavalla se sun ex oli sun mielestä " outo heebo" ? Tarkoitatko et se olis tällasta kyttääjä-tyyppiä? Aika hassu yhteensattuma kyllä et sattui just teidän ohi kävelemään jos se kerran asuu kaukana, tai sit se on muuttanut sattumalta johonki lähemmäs asumaan. Kyl meikäläinenkin haahuilee koiran kanssa useita kilometrejä ympäri kylää jos hihnalenkille lähdetään, tuo kun tarvii paljon liikuntaa. Toisaalta outoa jos se aina kysyy et missä asut tai minkälainen auto sulla on??! Siis yleensä exien kans korkeintaan puhutaan jotain ympäripyöreitä " mitäs kuuluu" -linjalla. No, kerro miten asia etenee, jos sitä tyyppiä viel näkyy.
ON: Eipä mitään uutta, ovisajat taitaa olla takanapäin kun ei ole limoja, ei nipistelyjä eikä himojakaan. Taisi tällä kertaa tulla pupuiltua tyyliin kerran oletetun oviksen aikoihin, siis 5 päivän sisällä, et ei taida olla tärppiä tiedossa tästäkään kierrosta. Olen jopa miettinyt et jos pitäis yrityksessä vähä taukoa, kun meillä olis tulossa kesällä kiva Italian reissu kaveriporukalla, enkä haluaisi olla sillon raskaana ;) No, kaikkea sitä saa päähänsä. Nämä mun ajatukset muuttuu päivittäin.
Ei muuta kun ihanan keväistä viikon jatkoa kaikille!
T: Sophie kp 20
Nyt kyllä jäi mannarii muakin jäynäämään toi sun entinen heilastus...apuva, siis millanen outo tapaus, juu tahdon kanssa tietää?? siis ei suan se ole vaarallinen tai jotain?? urk, kattelehan tarkkaan ympäristöö, jos meinaan alkaa tavallista useemmin " eksymään" teiän nurkille:-0 Toivotaan tosiaan, et se oli ihan OIKEASTI eksynyt niille nurkille!! Ja jos alkaa sinne tupsahdella, ni kerro heti sun miehelle asiasta!!
Vai on sulla sahara, ei kuule muuta kun voita kehiin, niin jo alkaa luistaa;-) meillä luisti tänään lasten päikkäaikaan saunassa, huh, toivottavasti kukaan ei tosiaan tunnista mua täällä, ja varsinkaan ykskään mun hoitolapsen äiti...saisin mitä ilmeisemmin kenkää...
sophie:ei siinä tarvita ku se yks kuksaus, niin alkaa maha möllöttää;-) joten toivoa on AINA!! juu, ja mäkin mietin aina välillä, jos en raskautuiskaan ennen niitä mein häitä, niinkun sää nyt, kun sulla ois se kiva reisu tiedos...mut aina vaan löydän itteni kaikenmoisia oireita ja limoja bongaamassa ja ettiskelemässä;-) karsee tää vauvakuume:-)
).( ei mitään tuntemuksia, sitten eilisenillan hirveen alamahakivun!!
nyt mää meen nukkuun!!
nonuli kp29/34-36 yk5
No joo vähän siitä miehestä kun nyt kerran kysyitte. Se oli mulle sellanen hetken hairahdus. Harrastin yhtä itsepuolustuslajia ja se mies oli opettaja. Olin silloin 25. Meni vuosia ja tapasin tän miehen kapakissa ja hän alkoi sen jälkeen soittelemaan mulle. No oli pienet lapset ja tylsä elämä.. Tuli avioero ja tapailin tätä miestä sitten vajaa puoli vuotta. Hän ei hyväksynyt mun lapsia ollenkaan. Muistan kerran kun sai melkein raivarin kun 3v pullautti ruokaa suusta lautaselle..
Mies oli silloin töissä.. hmm.. armeijassa. Oudoksi juttu muuttui aika nopeesti ja aloin pakoilemaan miestä. Matkustin kaverin luokse muutamaksi päiväksi jne. Mies vaan ilmestyi meille ilman että sovin mitään tms. Alkoi olla aika painostavaa hommaa. Tein lopullisen lopun asiasta niin että palasin takaisin aviomieheni luo (eli hän muutti himaan takaisin). Jälkikäteen ajateltuna hölmöä toi palaaminen sillä lopullinen ero tuli kuitenkin kolmen vuoden päästä!
Ei siis mairitteleva juttu mun kannalta mutta antakaa anteeksi. Olen itsekin jo itselleni anteeksi antanut!
Mä olen varma että mies etsimällä etsi mun kodin mutta tarkoitus ei varmaankaan ollut tulla nähdyksi--sen verran vaikeesti tuli morjestus. Luulen että takana on jotain halua hallita kaikkea ympärillään (armeijatausta). En mä sitä miestä kuitenkaan yhtään pelkää. Vit**aa oikeesti vaan se että edes näin sen!! Tarkistin äsken enirosta että mies ei ole muuttanut mun kotikuntaan.
Öitä Tontut!!
Mannarii (menneisyydellä)
ps. Sahara alkaa onneks helpottaa. Onneks on lisäksi Glidet laatikossa..
Mannarii:ei sun meneisyyttäs tarvii hävetä, meillä on varmasti kaikilla, enemmän tai vähemmän, mairitteleva menneisyys!! Tiedän kans monia armeijataustan omaavia, ja ne on kyllä suurimmaks osaksi sellasia ihmisiä, ettei niistä tiedä, onko lintuja vai kaloja!! Anteeksi jos loukkaan nyt jotakuta!!!! Pidä kuitenkin varasi, ei noista hihhuleista kuitenkaan koskaan tiedä:-/
Toimiko glidit;-)
Meen taas!!
Ooks mää taas ainoo jolla ei ole muuta elämää, kun vauvapinoilu ;-0
Meillä on meneillään ihan kauhea viikko töissä ja vielä ainakin toinen samanmoinen tulossa. Eilen en edes ehtinyt tänne, kamalaa! Päässä on tillintallin-olo, kun väsyttää mutta ei se mitään; tätsystä pääsin tänään. Ja kun nää kaks viikkoo on menny, alkaa leppoisat ajat töissä ja oviskin ehkä osuu sitten sopivasti kohdalle.
Mannariilla on ollut erikoinen kokemus (tai koettelemus); kuulostaisi todellakin omituiselta sattumalta. Varsinkin kun otetaan huomioon se, että on kysellyt osoitteen ja autonkin perään aikasemmin. Todennäköisestihän kyseessä on vain jonkinlainen kumma uteliaisuus ja joku kontrollin tarve kuten kirjoitit. Kun nyt kerran sen miekkosen bongasit ja se siitä kovasti vaivautui, niin ei luulis että kehtais ihan heti tulla uudemman kerran nurkille norkoilemaan. Ja ei musta ainakaan ole sun menneisyyttä arvostelemaan, sattuuhan noita :)
Sophie, mulla oli samantapainen tuntemus onnistumisesta viime kierrossa, kun ei oviksen aikaan (siis silloin kun sen laskurin mukaan olis pitänyt olla, testitulostahan en saanut) oikein osunut sänkyhommia kunnolla. Ja eihän siitä kierrosta kyllä tärpännytkään. Nonuli on kuiteski ihan oikeessa, eipä siihen tarvita kun yks sopiva kerta, johan sen todistaa ne lukuisat vahinkotapauksetkin. Näiden matkojen kanssa on melko hankalaa; toisaalta olishan se vauveli kivempi kuin joku matka, mutta... Välillä mäkin pidän itseäni ihan hulluna, kun haluan luopua matkoista muodoissa joissa me ne tähän asti tunnemme ja sekin ajatus
joskus hieman arveluttaa, että siitä lapsukaisesta ei sitten ikinä " pääse eroon" eli hautaani asti sen tekemisiä saa ehkä pelätä (rumasti sanottuna) vaikka sen tietääkin, että siitä lapsesta ei varmasti koskaan haluakaan eroon. Sekavasti selitettyä, mutta ehkä ymmärsitte silti. Järki sanoo, että se elämänmuutos olisi huikean positiivinen mutta toisaalta melkoisen radikaali. No, näitä miettimällä en ole huomannut viisastuvani, joten yritän sivuuttaa tällaiset asiat aina kun niitä päähän pamahtaa.
Nonuli, et sä kuitenkaan niitä potkuja ansaitse. Kai sitä lasten päiväunien aikaan saa pelata shakkia tai käydä saunan puolella huvittelemassa, jos haluaa. Kuulostaa ennemminkin kadehdittavalta. Teidän kuivuuskeskusteluun muuten sotken kans omat juttuni eli mulla valitettavasti on enempi päin vastoin eli kiitos vain, vähemmälläkin nesteytyksellä pärjäisin!! Mikäs päivä sun pitikään testailla?? Eiks se oo jo kohta??
Bärtsu (kp 4)
Nopeesti käyn ilmoittautumassa, ettei mua ainakaan poisteta listoilta.:) On ollut kans aika kiireitä töissä ja huomennakin pitää neljältä nousta. (Ja mitähän hemmettiä mä vielä teen pystyssä tähän aikaan...) En nyt sen enempää kommentoi muiden juttuja, mutta Mannariin ex-poikakaveri kuulostaa oudolta tyypiltä. Toivottavasti ei aiheuta mitään harmeja.
Täällä on kans ovisajat ja limat on ollut selkeetäkin selkeemmät. Taas siis tuntuu tyhmästi, että hukkaan menee.:( Nyt täytyy lähteä nukkumaan, yritän huomenna kirjoitella enemmän.
Äitsy
Heh nauratti toi Nonulin eiks muilla ole elämää-kommentti. No välillä tuntuu ettei juuri muuta ole täälläkään.. Eilen oli kylläkin niin kiireinen päivä etten ehtinyt kun illalla nopeesti lukea viestit. Me touhuttiin kultsin kanssa pihalla kaikenlaista kun aurinko paistoi jo niin keväisesti. Pestiin autot ja imuroin sisältä omani. Kultsi ei viitsinyt omaansa ja mullakin oli jo selkä märkä siinä vaiheessa kun sain oman puunatuksi etten enää hänen autoa jaksanut imuroida. Lopuksi juotiin limskat terassilla. Suunniteltiin jo vähän sellaistakin et oltaisiin grillattu..No se jäi kuitenkin toiseen kertaan.
Illalla käytiin viel kaupoilla ja tehtiin kaupat eteisen liukuovikaapistosta. Huh kalliiksi tuli mutta on se hieno sitten kun on paikallaan..Pitää olla hieno eteinen kun entisen elämän suku ja kaikki muut vieraat tulee meillä kesällä. Meillähän on ne yhdet isot juhlat kesäkuussa.
Hui Äitsy kuinka aikainen aamuherätys sulla oli tiedossa! Ja Bärchenilla on hurjaa kiirettä töissä. Ja Nonulilla alkaa olla jännät paikat edessä. Koskas se tosiaan olikaan kun alat testailemaan? Muista ei ole nyt sitten kuulunutkaan mitään...Hmm. Mitäs se tollanen on että luvataan alkaa tontuksi ja sitten ei enää kuulukkaan mitään?
ON: kp vissiiinki 8 tänään. Pupuiltu on jopa peräti kahtena iltana peräkkäin. No nyt tulee sitten ainakin 4 päivän tauko kun kultsilla alkaa yöt. Eli ens viikolla sitten taas vasta sitä herkkua. Meil ei päivisin onnistu oikein noi hommat kun viikonloppuna teinit valtaa taas talon. Tietty silloin vois kun ne on koulussa mutta huomennakin poika tulee jo kotiin ennen 12a..Ja noista pikasellaisista ei oikein olla koskaan innostuttu kumpikaan. Miten tän nyt hienosti sanois...Mä kyllä niissäkin yleensä aina saan mutta miehellä kestää kauemmin.. No aika suoraanhan mä sen sitte sanoin kuitenkin. Höh. En taida olla mikään asioiden kiertelijä!
Fudgis, Luhtavilla ja Calle HUHUU!! Voisitte tekin välillä kertoilla odotuksen ihanuudesta!
Mannarii
Voi video miten on ollut KERRASSAAN UPEA ILMA!!! Pihalla on tänään muksujen kanssa kulutettu aikaa paljon, minä haravoiden ja muksut kuralätäkössä:-) kesän voi jo haistaa, nuuh *aivastaa* kohta se helvatillinen allergia sit alkaa :-( Joko olet mannarii alkanut lääkityksen? ja säähän olet oikeen ahkeroinut. Hitto tietäisitpä mis kunnos meitin auto on sisäpuolelta...JÄRKYTTÄVÄ!! Se on niin kuranen, santanen, täynnä karkiipapereita ja muuta roskaa, ja etenkin neidin istuimen luota, et heikompaa alkais kyllä pyörryttää:-) Isäntä ruikuttaa aina, kun me naiset syödään karkkia autossa, ja kaikki paperit ja rääneet jää auton sisään;-) possuja me naiset ollaankin!! Ei vain, on se oikeesti niin kamalas kunnos, et ei ovea kehtaa vieraitten aikan avata;-) Tuu mannarii meillekin siivomaan!! Mää olen kyllä kodin sisällä suorastaan siivoushullu, mut ei mua auton siivous kiinnosta! Vai on siellä jo sekstailtu saharasta huolimatta...juu kyllä se voi auttaa :-)
Bärtsu:öö, tarkotitko, et oot niinku nyt märkä sen takia, et sul on menkat, vai ootko luoonnostas muutenkin " märkä" ;-) Mää nimittäin olen luonnostaan! mulla ei oikeestaan ole sitä sellasta ns. kuivaakautta koskaan, mää olen neiti märkäpimpula ;-) isännän ei koskaan ole tarvinnut kauheesti " kutitella" , et on saanut mut innostuman:-)
äitsy se painaa pitkää päivää!! Voi kun minäkin taas ens kierrossa bongaisin limat ja ne karseet oviskivut...Koitahan jaksella siellä töissä!! Ja kohta se kesäkuu koittaa:-))
).(mää täällä van ootan koska se Kimi ajelee pihalle!! Tänään oli siis eka teroton päivä! Oon testaillu advanceilla negoja! Ihan niinkun olen arvellutkin, et en ole ovuloinut täässä(kään) kuussa:-( perkele!! Sori! Mitään vuotoja ei viel ole mihinkään suuntaan, mut se on sit vain ajankysymys... Kaipa mää täs niinkauan, taas kerran testailen, kunnes ne menkat alkaa!! Sit alkaakin jo yk6, että siltä pohjalta. Meikäläisillä on nyt sit menny puoli vuotta, eipä paljoa naurata! Mää olen syönytkin tänään, taas kerran niinkun sika, et sekin kielii menkoista!! PLÄÄÄÄÄH!!!!
Ei jumalaut, toi AKKA TOS VALION MAINOKSES pölöttää, helvata, et mää peljästyin!!
meen taas ja tuun taas!!
nonuli the märkäpimpula
kp31/34-36 yk5
iltaa kaikille tonttusille! Oon nyt muutaman päivän ahertanut gradun parissa ja on Vauvalehti jäänyt aivan pannaan. Ihan vaan pikaisesti piti tulla kuulumisenne nyt kuulemaan, mut enhän mä malta (taaskaan) olla kommentoimatta.
Mannariin hyypiö vaikuttaa kyllä oudolta. No, toivottavasti et enää aikoihin tyyppiin törmää. Ehkä sai nyt uteliaisuutensa tyydytetyksi, kun näki, missä asut. Hyvä, jos se ei oo semmonen kaveri, jota pitäis pelätä - se on pääasia!
On teillä kyllä hienot seksikeskustelut täällä - ihan voittamaton porukka :D Mä voisin osallistua osaltani keskusteluun siten, että olen positiivisesti yllättynyt, ettei raskaus ole - ainakaan vielä - vaikuttanut seksiin mitenkään. Edelleen innostaa siis, eikä tee kipeää. Jeebajee.
Bärchenille ja Nonulille ja Äipälle tsemppiä töihin. Äippää lohdutan sillä, että nyt muutaman kierron sun kroppa oikeen kerää ideaali-iskun ja sitten, kun saat luvan taas tykittää oviksen aikoihin, niin lopputulos on loistava - uskotaan näin! Nonulille vielä edelleen pienet peukutukset, vaikka negoja on tullutkin. Syötkö sä seuraavassakin kierrossa teroja? Uskotaan, että niistä on toivottava apu.
Sophielta piti uteliaisuudesta kysymäni, että mihin suuntaan Italiaa ootte menossa (siis tulossa ;))? Täällä on jo aikas ihanat keväiset kelit. Kirsikka- ja omenapuut kukkii ja lämmintä on ollut lähelle parikymmentä astetta. Ja viime päivät on aurinko paistanut pilvettömältä taivaalta. Ai, että mä tykkään auringon lämmöstä. Joka aamu onkin pitänyt mennä viettämään pieni aamuhetki parvekkeelle ennen opiskeluaherruksen aloittamista.
Mutta on Suomen kevätkin vaan niin huippuaikaa - toivon, että saan seuraavaksi olla monenmonta kevättä (ja kesää ja syksyä ja talvea) Suomessa ja nauttia vuodenaikojen iloista!
(.) Kuten voitte kuvasta huomata, niin mahani on pyöristynyt ;) Ihan todellakin. Puoltoistakiloa on nyt tullut alkupainosta lisää. Kilo oikeastaan viime viikon aikana. Koetan kyllä syödä terveellisesti, mutta kyllä sitä aina välillä pitää jotain herkkuja napsia. (nytkin marengit uunissa, että saa huomenna herkutella mansikoiden ja kermavaahdon kanssa...) Pahoinvointia on sillä lailla mukavasti, että joka aamu olen tällä viikolla käynyt oksut heittämässä. Ja aamuyöstä on kerran pitänyt herätä pissille ja napostella vähän jotain. Outoa on :) Ensi viikon keskiviikkona on varattuna yksityiselle gynelle aika - voi kunpa masuasukkini näyttäytyisi hyvissä voimissa!!!!!!!!!!!!!!!!
Bärchen taisi pohdiskella sitä vauvan tuomaa elämänmuutosta. Ymmärrän ajatuksesi! Just tänään nimittäin puin sanoiksi sen ajatuksen, että aika peruuttamattomalta tämä tuntuu (ja siis todellatodella toivon, ettei homma missään nimessä peruuntuisikaan, mutta ymmärrätte, mitä ajan takaa). Siis nyt on aika iso elämänmuutos tiedossa. Just lomamatkat ja reissut ja kulkemiset ja kyläilyt tulee muuttumaan. Mutta uskon kyllä, että muutos on tositosi positiivinen. Mutta kyllä se isolta ja peruuttamattomalta sittenkin tuntuu. Mutta ehdottomasti hyvillä mielin - lienee normaalia ajatella asioita monelta kantilta :)
Huhhuh, anteeksi, kun tulikin pitkä teksti. Teille on kiva kirjoitella, kun ootte niin " tuttuja" ! :)
T. Fudgis (8+6)
Ps. CALLEEE, mitäs sulle kuuluu????!!! :)
sammalmäeltä!! Mukava kuulla taas sinusta fudgis :-) Hienoa, että siellä on kaikki hienosti ja jaksat välillä käydä moikkamassa meitä tonttuja sun gradun teon lomasta!! pidä itsestäsi ja pikku-fudgiksesta hyvää huolta!!
Mulla oli tänään herätys 5.45, eli yks muksuista tuli taas kuudeks hoitoon :-S onneks on jo perjantai, mulla alkaa olla martin saarikankaat silmien alla... Herätys ei ollut kyllä maailman mukavin, eli kuten arvata saattoi pönttö räjähti verestä :-/ se oli kyllä niin tiedossa kun vain olla ja voi, harvemmin sitä on ihmiset ilman ovulaatiota raskautuneet... vitutuskäyrä on suht korkeella, ei mua itketä eikä mitään...tähän paskaan turtuu...
on mulla niitä teroja vielä kahteen kiertoon, mut onko niillä mitään merkitystä, kun en ovuloi, kun joskus ja jouluna!
Äh, mää lähden nyt meneen täältä hoiteleen noita muksuja!!
nonuli kp1/32-36 yk6
Tuli vain mieleeni äsken kun syntyjä syviä pohdein, et SE HELVETIN OVULAATIO OLI SILLON, TODENTOTTA, KUN MULLA SE A-VIRUS OLI!! juu ja sillon ei todellakaan peitot pöllynny!! Sillon kuumehouruiissani mietein(uskokaa pois, hullu olen), et nyt kivistää kokoajan muniksesta, ja tisseistä, mut ajattelin et ei se niin aikasin ole...mut on se ollut, sen nyt voi laskea jo tuosta kierron pituudestakin, se kun on nyt vaivaset 32!! :-Z vittu...anteeks! Kävin heti tilaamas niitä pirun ovistikkuja, mulle alkaa riittää tämä suossa rämpiminen, perkele!!
mää lupaan tulla ehtoolla paremmalla mielellä...lähen nyt lasten kanssa ulos tuluettumaan, ja tulen sit omana itesenäni takaisin, jookos!!
Toivottavasti linjalla on sit muitakin kun minä yksin!!!
Kaikki tontut pois piiloistansa, heti, tämä on käsky...ja mannarii saa toteuttaa pian uhkauksensa jos ette tule;-))
nonuli the tosi märkäperse tällähetkellä
Voi perskeles Nonuli: se kimi sitte löysi teille. No onneks olit jo varautunut mutta kyllähän se silti aina kirpaisee!! Olet varmaan oikeassa et sulla oli silloin flunssassa se ovis. Eli mikä kp silloin oli kun tunsit niitä kipuja? Tietty ne saattoi silloin tuntua et kuuluvat tautiin älä nyt syytä itseäs ainakaan ettette pupuillu! Asioilla on taipumus järjestyä (mun lempparisanonta) ja kyllä se pieni käärö sulle tulee! Jos seuraavasta kierrosta tärppää niin just jouluksi niinkuin kunnon tontun vauva ainakin!!!! Hei eiks oliskin siistiä et me loput jotka täällä tontuissa hillutaan saataiskin JOULUVAUVAT!! Aito oikea tonttumeiniki!!
Ihquu Fudgis (sanotaaks Italiassa ihqu?Tuskin ja täälläkin se on nuorisosana ja just siks tahallaan käytän..) että tulit " käymään" !! Voi että siellä teilläpäin on jo ihanan lämmintä! Täälläkin oli jo pari lämmintä päivää mut taas on aurinko pilvessä eli kolea keli. Ja pieni masu ilmestynyt! Nyt sulla on sitte ihan konkreettiseksi muuttunut se raskaus. Ja vielä kun ens viikol näet pikkuisen ultrassa! Muista ruinata kuvat! Lähteekö sun mies ultraan mukaan? Jos ei, niin kuvista sitten edes näette veitikan yhdessä. Nautiskele nyt ihanasta olotilastasi: lämmin etelän kevät ja masuvaavi. Sulla on pikkuiselle sitten joskus kerrottavaa että hänet on " tehty" Italissa ym. Oletko pitänyt päiväkirjaa? Kannattaa!
Hei Sophie multa on mennyt ohi sun Italianmatkasuunnitelma. Ootas käyn lukemassa vanhoja viestejä..Juups olet siis kaveriporukalla lähdössä. Milloin jos saan olla utelias? Me ollaan lähdössä häämatkalle (osa2) toukokuussa Kreetalle. Olen ajatellut ettei haittaa vaikka olisinkin raskaana. Pääasia että päästään kahdestaan miehen kanssa. (Viimeks oltiin koko teinisirkuksen kanssa Kyproksella ja sovittiin jo silloin että viimeinen kerta..) Eikä mulle mitenkään kovin iso maha ehdi kasvaa. Toukokuu on ihan kohta! Tätä menoo en ehdi ees raskautua. Mut mikäs olis sen mukavampaa kun se että vois tekemällä tehdä vauvaa etelässä!! (vai mitä Fudgis? Heh)
).( sen verran että eilen illalla bongasin " kananmunalimaa" . Eli ei enää saharaa päinvastoin hyvinkin märkä olo. Mut hei mulla oli vasta kp 8!! Onko edes mahdollista olla noin aikaisin ovis? Ja mitään nusuttelua ei ole tiedossa moneen päivään. Eli jos on nyt jo niin kiville meni!
Tjaa taidan ottaa nyt kupin kahvia. Ja jään odottelemaan teitä tonttuja tänne pinoon..
mannarii
Vitsit kun nää viikot menee nopeesti! Kohta on jo maaliskuukin puolivälissä. Mua aivastutti jo kerran ihan senmakuisesti että olis jotain siitepölyä ilmassa. En ole lukenut noita siitepölytiedoituksia että onko edes mahdollista. Jos vaan aivastutti se että on*kevättä* ilmassa?!
Voi Nonuli ompas sulla pitkä päivä tänään tiedossa. Onneks se eka natiainen sentään käy nukkumaan uudelleen kun tulee niin aikaisin (vai kävikö?). Ja enää pari pilleriä ja sitte jännätään kuin äijän käy..Hmm. Varsin hyvin tiedetään ettei tätiä näy vaan sulle vaan tulee se marraskuun ipana!!
Bärchen älä ole yhtään hämillään ja vaatimaton: Nonuli puhui asiaa. Mäkin olen huomannut miten mielettömän positiivisesti osaat kirjoittaa (kade) ja vaikka sulla olis huonokin päivä ollu niin silti sitä ei sun teksteistä huomaa. Miten sä teet sen?? Melkein samoilla päivillä mennään taas. Hauskaa!
Mulla on tänään kp 5. Lievästi vielä täti paikalla ja kuivaa ja kutisee. Alkais jo omat liukasteet toimimaan niin vois vähän hässiskellä. Mitähän jos tässä kierrossa yrittäis joka toinen päivä natustella eikä miettis yhtään koska on ovis...Hmm. Pakosti tulee kyl pidempiä välejä noiden työhommien takia. Mut voishan sitä edes kokeilla..
tämmöisin ajatuksin tänään
Mannarii