Eka kerta
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Vuodenseurustelun jälkeen lähimetsässä tyttö polvilleen. Takaa kumilla aika pikaisesti. Pikku itkujen jälkeen baariin munkkikahville. Viikon toipumisen jälkeen alkoi kuumottava kesä: seksiä joka mahdollisessa ja mahdottomassa välissä!
Nyt oltu yhdessä yli 20 v. Seksiä on pari kertaa viikossa. Oltiin 16v kun aloitettiin!
Varmaan tyttö nautti polvet verillä "pikaisista", on teillä oudot kuvitelmat siitä, mistä nainen /tyttö nauttii, oikein itkujen kera.
Ekaluokalta asti mut kauneudellaan ja olemuksellaan lumonneen kouluihastuksen kanssa yläkoulun inva-vessassa. Tiedän, tiedän, kuinka romanttista. No, oli se kyllä ihan täynnä kiihkoa ja halua. Tytölle nyt varmaan ei niin mukavaa maata kovalla alustalla, mutta en moitettakaan kuullut. Päinvastoin. Mitä juteltiin myöhemmin, oli kuulemma ihanaa ja sekin oli miten kiihkeä mä olin. Olihan toi nyt musiikkia teinipojan korviin ja rohkaisi uusintoihin.
Oma eka kerta (olen mies) tapahtui koulun invavessassa kun oltiin molemmat 15. Laukesin tytön sisään. 18-vuotiaana korkkasin toisen neitsyen autoni takapenkillä ja 19-vuotiaana kolmannen. Näiden kahden kanssa laukesin kaulalle suihinoton päätteeksi.
19v ja niin noloa oli. Laukesin naisen reisille ennenkun edes sisälle kerkesin. Anteeks vaan terhi kuopioon
Vierailija kirjoitti:
19v ja niin noloa oli. Laukesin naisen reisille ennenkun edes sisälle kerkesin. Anteeks vaan terhi kuopioon
Oliko myös Terhi neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodenseurustelun jälkeen lähimetsässä tyttö polvilleen. Takaa kumilla aika pikaisesti. Pikku itkujen jälkeen baariin munkkikahville. Viikon toipumisen jälkeen alkoi kuumottava kesä: seksiä joka mahdollisessa ja mahdottomassa välissä!
Nyt oltu yhdessä yli 20 v. Seksiä on pari kertaa viikossa. Oltiin 16v kun aloitettiin!
Varmaan tyttö nautti polvet verillä "pikaisista", on teillä oudot kuvitelmat siitä, mistä nainen /tyttö nauttii, oikein itkujen kera.
Se on sen tytön oma ongelma. Nuoren miehen pitää saada tyhjentää pussit just silloin kun on halut kohdallaan
ensimmäinen ei oma laukeaminen tapahtui kesäyönä tytön kädellä runkkaamana kun ei ollut kortsua
Kun päivällä oli koulussa sukupuolivalistusoppitunti, niin illalla sen opettajan kotona menetin 14 vuotiaana poikuuteni. Tämä tapahtui siis Porvoossa, kuten kaikki muutkin edellä kerrotut jutut.
19v ja mukava itseäni vanhempi mies. Ihan normaali lähetyssaarnaaja asennossa yhdyntä. Sektailtiin "kaveri pohjalta" aina sopivan tilaisuuden tullen n.vuoden verran. Mies olisi ollut kiinnostunut muustakin, minä en halunnut suhdetta.
Hyvät muistot jäi.
Minä olin aina se tyttöjen eka. Useita kymmeniä immenkalvoja tuli poksautettua silloin nuorempana.huhu kiiri edellä ja joskus oli jonakin kun tytöt halusi päästä taakasta eroon ja se sopi minulle
Vierailija kirjoitti:
Ekaluokalta asti mut kauneudellaan ja olemuksellaan lumonneen kouluihastuksen kanssa yläkoulun inva-vessassa. Tiedän, tiedän, kuinka romanttista. No, oli se kyllä ihan täynnä kiihkoa ja halua. Tytölle nyt varmaan ei niin mukavaa maata kovalla alustalla, mutta en moitettakaan kuullut. Päinvastoin. Mitä juteltiin myöhemmin, oli kuulemma ihanaa ja sekin oli miten kiihkeä mä olin. Olihan toi nyt musiikkia teinipojan korviin ja rohkaisi uusintoihin.
Olin myös ensimmäisen ihastukseni eka ja hän minun ja olemme yhä yhdessä. Tiesin jotenkin että se tapahtuisi jo seiskalla ja niin kävi tyttöjen pukuhuoneessa salin vieressä. Poika kiihkoili ja vei mua sinne. Jäimme koulun jälkeen ja ennen kuin talonmies tuli ehdimme lähteä. Oli romanttista ja ihanaa vaikka nopeaa ja kiihkeää.