Pitkässä liitossa on kahdenlaisia pettäjiä: niitä, jotka eivät ole aikeissakaan erota ja niitä, jotka eroavat heti, kun parempi löytyy
Oletteko kohdanneet jompia kumpia?
Itse tiedän miehiä, jotka ovat pettäneet mennen tullen pitkässä liitossa, mutta he eivät ole aikeissakaan erota.
Sitten tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat jättäneet vaimonsa pitkän liiton päätteeksi, kun ovat löytäneet ensin salaa jonkun ns. paremman naisen.
Miksi jotkut pettäjät eivät sitten jätä vaimoaan, vaikka heillä esim. pitkä salasuhde? Ja miksi toiset miehet ovat valmiit heittämään kaiken roskiin, kun parempi tulee vastaan?
Kommentit (50)
Mun mies petti mua koko liiton ajan, mutta aina väitti, että rakastaa-rakastaa. Tiesin toki, ettei rakastanut, koska koko yli 20 vuotisen ajan rakasti vain itseään eli lapsetkaan eivät muuttaneet minä-minä ja tarviin-omaa-aikaa-koko-ajan ajattelu- ja käytösmalleja. Ja lopulta tuli se parempi vastaan, jonka vuoksi sitten kannatti lähteä.
Silloinkin väitti kiven kovaan, ettei ole toista. Tarvitsee vain vähän omaa aikaa. Lopulta kulissit kaatui ja selvisi, että kaksi avioliittoa kaatui tämän vuoksi. Toisessa perheessä lähes vastasyntynyt ja toisessa vielä syntymätön lapsi, mutta se oli menoa. Ja mä olin tyytyväinen, kun se hulluus ja kurjuus viimein päättyi ja sain vapauteni takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies petti mua koko liiton ajan, mutta aina väitti, että rakastaa-rakastaa. Tiesin toki, ettei rakastanut, koska koko yli 20 vuotisen ajan rakasti vain itseään eli lapsetkaan eivät muuttaneet minä-minä ja tarviin-omaa-aikaa-koko-ajan ajattelu- ja käytösmalleja. Ja lopulta tuli se parempi vastaan, jonka vuoksi sitten kannatti lähteä.
Silloinkin väitti kiven kovaan, ettei ole toista. Tarvitsee vain vähän omaa aikaa. Lopulta kulissit kaatui ja selvisi, että kaksi avioliittoa kaatui tämän vuoksi. Toisessa perheessä lähes vastasyntynyt ja toisessa vielä syntymätön lapsi, mutta se oli menoa. Ja mä olin tyytyväinen, kun se hulluus ja kurjuus viimein päättyi ja sain vapauteni takaisin.
Mistä ihmeestä kaikki pettäjämiehet oppivat sanomaan:tarvitsen omaa aikaa
jotkut liskoaivot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni 60-luvulla syntynyt parriarkaalinen setämies on koko elämänsä hyväksikäyttänyt naisia noin; sekä vaimoaan että niitä sivusuhteita. Nyt sitten kuusikymppisenä lerppamunana pönöttää avioliitossaan muina huoripukkeina.
Voin vahvistaa törmänneeni tähän tapaukseen. Niin pidetty mies duunissaan oli tämä case.
Miksi ihmeessä pidetty? Olisivat laittaneet aisoihin.
Pääsisivätpä kaikki naiset eroon pettävästä puolisostaan. Se olisi helppoa jos pettävä puoliso ei saisi erossa mitään.
Tiedän työpaikan jossa tiimin ainoa mies on kiertopalkinto. Kun tiimiläiset loppui alkoi katsella harrastuksista ja netistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tarina jatkui? Onko mies yhä sen kanssa, jonka vuoksi kannatti lähteä ja jonka takia jätti sut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä kaikki pettäjämiehet oppivat sanomaan:tarvitsen omaa aikaa
jotkut liskoaivot?
Narsistisia piirteitä ilmentävät.
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni 60-luvulla syntynyt parriarkaalinen setämies on koko elämänsä hyväksikäyttänyt naisia noin; sekä vaimoaan että niitä sivusuhteita. Nyt sitten kuusikymppisenä lerppamunana pönöttää avioliitossaan muina huoripukkeina.
Nyt on katkeraa.
toimistotyössä olevat naisethan on kovimpia pettäjiä, mutta niitten miehet on hyviä eivätkä petä läheskään niin varmasti