Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIITOSTEN viikko 11

12.03.2007 |

Täällä ei ollut vielä aloitusta, joten pääsin aloittamaan.

Miten teillä on mennyt?

Oletko jaksanut vastusta kiusauksia? MIten on liikunnan kanssa? Mitä puntari näytti? Ja miten muuten menee?

Minulla puntari on näyttänyt vähän plussaa tai samaa lukemaa noin kuukauden ajan, välillä olen lipsunut herkkuihin ja unohtanut liikunnan kokonaan. Päämäärä on kuitenkin siintänyt silmissä: jos joku päivä nyt keväällää puntari näyttäisi pienemmän lukeman.

...Ja se päivä oli tänään! Pääsin alle 70kg, eli tänään lukema oli 69!!! :)

Tuntui että ei tää oo tottakaan. (NYt yritän säilyttää lukeman ja ehkä muutaman viikon päästä pudottaa sitä vielä vähän alemmas. Hiljaa hyvää tulee.)

Jos jollain muullakin puntari junnaa paikallaan tai näyttää plussaa, niin ei kannata vielä luovuttaa, joku aamu voi tulla ne paremmat lukemat..

Aurinkoista viikon alkua kaikille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspaino 61,2kg (2.1.2007)

Paino viime viikolla 59,0 kg (5.3.2007)

Paino nyt 57,8 kg (12.3.2007)

Pituus 160cm

Tavoitepaino 55kg (toivottavasti edes joskus!)

Eli viime viikolla tuli yksi yö vietettyä railakkaasti pöntön kanssa - ja näköjään siitä oli jotain hyvääkin ;-) Ainakin motivaatio palasi, kun näki noin alhaiset lukemat, vaikka tässä ollaan jo viikonloppu oltu ihan terveinä ja herkuteltukin. Eli periaatteessa tuon ei ainakaan pitäisi olla pelkästään nestevajauksesta johtuvaa, koska mielestäni olen jo palautunut tuosta taudista eikä pitäisi olla nestevajaustakaan. Vaikka herkuttelin lauantaina aika reilustikin, niin eilen en herkutellut juuri lainkaan (muutaman karkin, jotka jäivät lauantailta syömättä...) ja ehkä senkin takia nyt maanantaina ei ollut turvotusta puntarissa. Joka tapauksessa olen tyytyväinen, vaikka ei tämä ollut juurikaan omaa ansiota :-)

Viime viikon " perusruokailut" menivät ihan hyvin, tosin hiilihydraatteja olen syönyt jo parin viikon ajan liikaa leivän ja pastan muodossa (herkut sitten siihen päälle vielä viikonloppuisin!). Viime viikolla en liikkunut yhtään, kun oli flunssaa ja vieläpä tuo vatsatautikin. Tällekään viikolle en haikaile yhtään liikuntakertaa, koska flunssa on edelleen päällä ja tulevan viikon tavoitteenani on lähinnä päästä takaisin ruotuun noiden ruokailujen suhteen. Eli nyt alkavalla viikolla kirjaan ruuat tarkemmin ylös ja vältän ylimääräisiä hiilihydraatteja, jotka saavat mulle vain herkkuhimon päälle. Kunhan saan ruokailut kondikseen, niin eiköhän sitten ala motivaatio löytyä taas liikkumiseenkin. Liiat hiilihydraatit ja herkut selvästi väsyttävät mua ja ovat se oikea syy tälle motivaation puutteelle - sen lisäksi siis, että ne myös lihottavat!

Motivaatio palasi (ainakin hetkellisesti!) myös, kun sain tuon puntarilukeman alle sen maagisen 58 kilon, sillä jos pystyn vielä ensi maanantainakin raportoimaan tuon alle 58kg-lukeman, saan ensimmäisen välietappi-palkintoni eli tanssikengät :-) Jeps, nyt täytyy taas tsempata!!!

Nyt kaikki muutkin lusmuilijat takaisin ruotuun, kun mäkin olen (ehkä) sen pahimman aallonpohjan ylittänyt!!!

Vierailija
2/3 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja tuloksia Äiti_1976 ja Delite!!

Täällä tahkoaminen jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Vielä en kuitenkaan ole ihan valmis luovuttamaan. Vaikka kaukana sekään ei tunnu olevan. Paino oli 56,2kg tänään, eli tuossa se pyörii. Viime viikollahan oli jopa 57kg, ja on käväissyt parhaimmillaan 55,6kg, mutta nyt siis on aivan totaalijumi iskenyt. Näinköhän se 54kg jää vain haaveisiin... grrr...

Tuosta viime viikolla vaivanneesta flunssasta olen onneksi jo päässyt eroon. Pitäisiköhän hommata se mahatauti, jos saisi hiukan sen avulla painoa pois ;)

Viimeviikon liikunnat ma: 4km vaunulenkki, ti: 5km vaunuilla, ke: 5km vaunuillaja 3,5km pulkaa kiskoen, to: 3,5km pulkaa kiskoen, pe: juoksua 6km, la: pulkkailua 3km, su: 5km vaunuilla ja 1h ratsastus

Tuosta juoksemisesta olin ihan ihmeissäni. Lähdin lenkille ja kun oli jo myöhäinen ja pimeää (täällä ei ole katuvaloja..) niin ajattelin pistää hölkäksi. Alkuun piti vain hölkätä pikkupätkä, mutta jalat veivät aivan huomaamatta eteenpäin. Lopulta kiersin tuon 6km lenkin, eikä aikaakaan mennyt tuhottomasti (n.50min) Tahtihan ei ollut mikään hurja, mutta ikinä en ole ollut mikään pitkänmatkanjuoksija, siis jo parin km matka on ollut yhtä tuskaa... Siksi tuo tuntuikin niin tuhottoman hyvältä huomata että tuollainenkin matka sujuu =)

Eilen tein 5km vaunulenkin ja olin jumpassa (+15min stepperillä, kun odottelin että sauna lämpiää), tänään 5km vaunuilla (kauheassa loskasohjossa)ja illalla lihaskuntopiirirääkkiin.

Syömiset on luultavasti ok (tai sitten ei), herkkuja sallin itselleni n. kerran viikkossa (jätskiä, rahkaa tai pullan) mutta paino ei tipu millään. Pitäisi kai kysyä joltain asiantuntijalta jo neuvoa, että saisi nuo 2 viimeistä tiukassa olevaa kiloa pois...

Kirjoitelkaahan muut onnistumisia, niin ehkä se auttaisi minuakin vaipumasta epätoivoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puntarille uskaltautunut ja meinaan viikon " kestää" ilman punnitusta. Herkut kun ovat jälleen maistuneet.

Liikkunut olen vähän enemmän. Ollut lasten kanssa ulkona, pulkkailua ja potkuttelua minipotkurilla. Pakarat hellänä. Hiihtänytkin olen parina päivänä, mies sanoi että pitää yksi päivä pitää väliä, kun sanoin että lihaksia kipuaa. Ja olinkin " melkein kuin Kuitunen" . Ekat sata metriä ja käsivarsia kirveli niin, että meinasin heti kohta luovuttaa. Mutta sinnillä, sinnillä... Ja keli kun oli nuoskainen, niin eipä kestänyt yhtään hidastaa tahtia, heti lumet juuttui suksen pohjiin ja siellähän olin sitten turvallani, sukset ja sauvat solmussa. *tirsk* Naurattaa vieläkin, onneksi on " yksityinen" kelkanjälki eikä muita näkyvillä. Voin vaan kuvitella, miten kävisi, jos luistimille uskaltautuisin...

Viikonloppuna suuntaamme ihan pohjoiseen kevätlomalle ja sukset mukaan. Tarkoitus ulkoilla aamusta iltaan, silloinhan syöminenkin jää vähemmälle väkisinkin.

Että tsemppiä ja keväisen auringon pilkettä silmäkulmiin, kyllä se paino sieltä pikkuhiljaa vähenee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi