Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pörssisähkö huomenna ilmaista. Kuka höppänä ottaa kiinteähintaisen määräaikaisen?

Vierailija
21.03.2025 |

Huomenna Teslan tankki pistätään ilmaiseksi täyteen sunnuntaiajelua varten 😊

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä paljonko sen Teslan lataaminen maksaa, kun ei sillä kuitenkaan kehtaa ajaa.

Vierailija
22/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslalla ajaminen on kuin hakaristilippua liehuttelisi. Mutta onhan meilläkin valitettavasti niitä, jotka sitä lippua haluaa kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaa vielä ajaa Teslalla? Vai oletko niitä äärioikeiston kannattajia?

Ei ole auto minulle politiikan väline, vaikka persu olenkin. Ap

Siinähän se vastaus kysymykseen tulikin.

Vierailija
24/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ämpärikansaa kyllä... :D Sähkösopimus saa tuntemaan itsensä varsinaiseksi talousguruksi. Usein vielä käy niin, että Kun halvalla sain niin pakko käyttää... :D

Mä säästin noin 40e päsrissosähköllä vrs. Halvimmat määräaikaiset esim tammikuussa.

Ok onhan se rahaa, mutta sisältäö riskin että oisin voinut hävitä satasiakin. 

Ihan selvää mulle, ettei kaikki hakua ottaa tollasta riskiä parin kympin säästön takia. Mä otan koska oon köyhä ja yritän säästää. Joten kannan siitä riskin.

Vierailija
25/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ämpärikansaa kyllä... :D Sähkösopimus saa tuntemaan itsensä varsinaiseksi talousguruksi. Usein vielä käy niin, että Kun halvalla sain niin pakko käyttää... :D

Mä säästin noin 40e päsrissosähköllä vrs. Halvimmat määräaikaiset esim tammikuussa.

Ihan selvää mulle, ettei kaikki hakua ottaa tollasta riskiä parin kympin säästön takia. Mä otan koska oon köyhä ja yritän säästää. Joten kannan siitä riskin.

Sisältää riskin!? Pörssistä voi ainakin meidän sähköntoijittajalla vaihtaa vuorokaudessa määräaikaiseen.

Meillä säästyi 85€ tammikuussa ja 26kk aikana säästynyt 1800€. Riskittömästi.

Vierailija
26/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältää riskin!? Pörssistä voi ainakin meidän sähköntoijittajalla vaihtaa vuorokaudessa määräaikaiseen.

Meillä säästyi 85€ tammikuussa ja 26kk aikana säästynyt 1800€. Riskittömästi.

Oletko heti vaihtamassa määräaikaiseen jos vaikka ruotsinkaapeli katkeaa kesken Olkiluodon rempan ja tulee tuuleton takatalvi? 

Et. Sen takia tässä on riski. Ja jos taas säilähdöt ja vaihdat vaikka enegiagriusin keskellä sopimuksen on hinta päivässä ihan ero mitä nyt. 

Sellaista riskiä varten kiinteä on vakuutus. Eikä edes kovin kallis sellainen. Sähkö ei tule olemaan puoli-ilmaista ikuisesti

Vierailija
27/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pörssisähkö sopimus. Nyt en ole 1/2 vuoteen Suomessa, joten sähkölaskua ei tule. Sanoin sopimuksen kokonaan irti, joten ei tule edes perusmaksua. 

Vierailija
28/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaako Tesla nykyisin tankkeja? No toisaalta niillä varmaan on nykyisin enemmän kysyntää kuin henkilöautoilla. 

Vierailija
29/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rähinäremmi ja koppalakki jo valmiina sunnuntaiajelua varten?

Vierailija
30/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Teslassa ole tankkia. Et varmaan tiedä, kun eihän sulla sitä Teslaakaan ole.

Vierailija
31/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle on kaikki kallista. Otin ensimmäisen sopimuksen mitä uuteen kämppääni tarjottiin määräaikaisena vuodeksi. Oliko jotain alle 8 senttiä kaikkineen kilovattitunnilta. Kysyin kyllä myyjältä että paljonko hänellä menee (kaksio ja pari lasta en oikeen ymmärrä tätäkään) niin väitti puhelussaan että noin seitsemäntoista euroa kuukaudessa ja sähkösauna lämpiää kerran viikossa. En usko tähänkään mutta puhelu on tallessa. 

Vierailija
32/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkölämmittäjä ottaa kiinteähintaisen, kun ei katsos voi aikakoneella viedä sitä halpaa sähköä ensi joulukuulle.

Vierailija
33/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla on paras sähköauto. Zele on sodanlietsoja

Vierailija
34/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pörssisähkö sopimus. Nyt en ole 1/2 vuoteen Suomessa, joten sähkölaskua ei tule. Sanoin sopimuksen kokonaan irti, joten ei tule edes perusmaksua. 

Eikö edes siirtomaksua? Kysyn vaan kun mökkeilijät maksaa siirtomaksun vaikka ei mökkiä käytetä ja kulutusta ei ole.

Vierailija
35/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pörssisähköasiakas, mutta Teslan tai minkään muunkaan patterilelun omistajaa minusta ei koskaan tule.

Vierailija
36/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähkö on erittäin kallista. Mulla on ollu pörssisähkö 32 kuukautta, ja keskihinta on vieläkin 10,7 senttiä, kun taas jos katsoo kiinteähintaisia 24kk sopimuksia esim. Helenillä, niitä saa 7,8 sentin hinnalla.

Miksi et ole vaihtanut halpaan määräaikaiseen? Oletko hieman tyhmä?

Meillä pörssillä 26kk keskiarvo 4.7c/KWh

Esim okt ei saa noita halvimpia määräaikaisia kun noissa on kwh maksimi

Halvimpia määräaikaisia🤣

Niin... Laskurin mukaan halvimpia, kerrostaloon tarkoitettuja sopimuksia

Tää sama 🤣-tyyppi osallistuu moneen keskusteluun tällä merkittävällä panoksellaan, tässäkin oli todellista oivallusta

Vierailija
37/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää käydä saunassa joka päivä. Pakkohan se on aina kun ei koskaan tiedä milloin kallistuu taas ja sitten ei saunota. Oli yllätys että maanantainakin on halpaa kun ei edes pahemmin tuule.

Vierailija
38/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkölämmittäjä ottaa kiinteähintaisen, kun ei katsos voi aikakoneella viedä sitä halpaa sähköä ensi joulukuulle.

Täällä sähkölämmitys ja pörssisähkö. En kyllä vaihtaisi kalliimpaan kun viimevuosikin oli 5.5snt/kWh.

Vierailija
39/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna Teslan tankki pistätään ilmaiseksi täyteen sunnuntaiajelua varten 😊

Maihinnousukengät jalkaan ja hakaristilippu liehumaan? Menetkö potkimaan köyhiä? Hankkisit fiksumman harrastuksen.

Vierailija
40/138 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sähkölämmitys ja pörssisähkö. En kyllä vaihtaisi kalliimpaan kun viimevuosikin oli 5.5snt/kWh.

Tänä talvena ei ole ollut kovia pakkasia. Ensi talvi voi olla erilainen. Itse taas en viitsi käyttää energiaa sähköhintojen kyttäämiseen.