Tiesittekös että tänä vuonna tulee 30v Movetronin ja Aikakoneen ensilevyistä?
Kommentit (29)
On muuten Sanista tullut tuon 30 vuoden aikana tosi hyvä laulaja. Kannattaa käydä keikalla. Viime kesänä kävin Sanin keikalla ja yllätyin positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Alannis Morrisetten Jagged Little Pill albumista tulee 30 vuotta. Samoin Blurin Great Escapesta.
Ja Garbagen ensilevystä. Meillä on kohta festarit kasassa tässä ketjussa.
Skunk Anansie: Paranoid and sunburnt
Vierailija kirjoitti:
On muuten Sanista tullut tuon 30 vuoden aikana tosi hyvä laulaja. Kannattaa käydä keikalla. Viime kesänä kävin Sanin keikalla ja yllätyin positiivisesti.
Missä Vera?
Vierailija kirjoitti:
Myös Alannis Morrisetten Jagged Little Pill albumista tulee 30 vuotta. Samoin Blurin Great Escapesta.
Oasis: What's The Story Morning Glory ilmestyi lokakuussa 1995. Lähes kolmekymppinen on myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Garbagen ensilevystä. Meillä on kohta festarit kasassa tässä ketjussa.
Älä unohda Take That:in Never Forget-levyä. 😛
Jos joku levy pitää unohtaa vuodelta 1995, niin ainakin tuo!
Kyllä, koska noi keikalla samalla paikkakunnalla, missä meillä oli mökki. Mulla oli mökkivaatteet päällä, kun menin sinne keikalle. Mä vissiin huomasin sen keikan mainoksen ihan juuri ennen festaria, joka alkoi aikaisin päivällä. En edes laittanut meikkiä sinne. Mulla oli se muumipaita päällä, joka oli silloin päällä joka paikassa. Minä olin muumifani ja minulla oli monta muumi-paitaa. Mutta tietysti saatan muistaa väärin ja tuolla keikalla saattoi olla myös Snoopy paita.