Apua kämpän löytämiseen!
Taustat: tein elämäni isoimman virheen ja muutin miehen luo maalle. Ehdin asua täällä 1,5kk kun hän hakkasi minut ensimmäisen kerran. Kuukauden ajan oli musta silmä, kipeät patit otsassa on yhä. Minulla on luottotiedot kunnossa, ei velkaa, ei koiria/kissoja (mutta haluaisin uuden koiran joskus). Eli olisin kolmekymppinen lapseton sinkkunainen, työtön mutta luottotiedot ja henkilötakaukset kunnossa vuokra-asuntoa etsimässä.
Olen jättänyt viikkojen ajan hakemuksia ovv, qasa, hakemukset vetää sekä kaupungin kämppiin että m2-kodeille jo toista kuukautta. Ovv:lta tullut hylky kaikkiin vaikka osa hakemistani asunnoista on yhä tarjolla. Qasan vuokranantajat vaan ghostaa jossain vaiheessa. Onko työttömyys niin iso este? Olen laittanut ovv-hakemuksiin että ehkä joskus harkinnassa uusi koira, koska tosiaan on enkä jaksaisi heti muuttaa uudestaan. En ole hakenut asuntoja mihin lemmikit kielletty.
Mies uhkasi tap---paa minut enkä sitä epäile joten yritän muuttaa toiselle puolen Suomea. Tästä seuraa ongelma Lumo-kämppien suhteen koska avain pitäisi hakea toimistolta arkipäivänä klo 16 mennessä. Miten järjestän 600km muuton niin että olen perillä hyvissä ajoin ennen klo 16? Alkaa toivo loppua, joudunko kuolemaan tänne keskelle ei-mitään?
Minulla ei ole autoa käytössä ja olen yrittänyt säästää rahaa niin että voisin taksilla mennä vuokraamaan pakettiauton. Mutta minulle ei kukaan halua vuokrata asuntoa. Haluan täältä pois ennenkuin tulee kutsu käräjille, epäilen että silloin minulta lähtee henki.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen myös täysin yksin tässä elämässä ja tavarani ja muistoni on kaikki mitä minulla on. Tämä sisältää ison määrän kirjoja (500+) joista iso osa yli 100v vanhoja. En vaan voi jättää kaikkea tänne miehen tuhottavaksi. -ap
Kumpi sulle merkitsee enemmän, sun henkes vai sun rojus? Otat mukaan mitä voit ja loput jää sinne miehen armoille tai sitten kärsit tilanteestasi ihan omissa nahoissasi. Valitse itse.
Sitten pakkaa kamat ja soita poliisi hakemaan sut.
Tai jos henki todella vaarassa, sitten vaan lähdet sieltä ja jätät kamat. Et sä kuolleena lue yhtään kirjaa.