Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin kerrostaloon,olen niin onnellinen!

Vierailija
21.03.2025 |

Ylin kerros,edessä vain puita.Iso lasitettu partsi ja kivat naapurit.Kaikki palvelut lähietäisyydellä.

Sinne jäi nurtsinleikkuut,lumityöt,kyttäävät naapurit ym.scheisse!Jihuu!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
2/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, neukkukuutio 😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni ollut niin onnellinen kun pääsin pois kerrostalosta. Kyllä se oli kaikkein kamalin kun kaikki äänet kuuluivat. Rivitalossakin oli jo paljon mukavempi asua nauttien pienestä pihasta pikkasen kasveja ja vihreydestä keinutellen,grillaten kuin kamalasta pienestä persläpi betoni parvekkeesta.

Vierailija
4/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Muutin maalta vanhasta rintamamiestalosta Helsinkiin Laajasaloon kerrostaloon. Meri on kävelymatkan päässä. Asunnossa 56m2.

Olen asunut täällä nyt kahdeksan vuotta ja rakastan joka hetkeä. Kesäkin tuntuu enemmän kesältä kaupungissa kuin maalla. Kaikki on niin paljon helpompaa

Vierailija
5/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mua ei alunperinkään kiinnostanut omakotitalo asuminen, vaikka 20 vuotta asuin kuitenkin. Sitten kun erottiin, niin huokaisin helpotuksesta ja muutin vuokra-asuntoon ja päätin etten ota ikinä enää lainaa. Tämä on rauhallinen talo, ei pieniä lapsia, ei kuulu naapureista mitään melua ja keskustaan lyhyt matka ja vielä ranta 200 metrin päässä.

Vierailija
6/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartuin omakotitalossa, mutta silti oli jo lapsuuden haaveena asua kerrostalon ylimmässä kerroksessa aivan keskustan tuntumassa. Olen nyt elänyt unelmaani ja olen onnellinen.

Vierailija
7/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tulee oletus, ettei kerrostalossa ole kyttääviä naapureita. Itsellä pahimmat sellaiset on olleet kerrostalossa. Kamalaa, jos eläkepäivinä joskus pitää muuttaa takaisin kerrostaloon.

Vierailija
8/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

Vierailija
9/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu jos sopii sulle. Ihmisen kannattaa pyrkiä niitä asioita kohti, mitä itse haluaa, eikä tyytyä niihin, mitä "muut" haluaa.

Vierailija
10/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä joskus omaan taloon. Lähimpään naapuriin kilometri.

Lotto vetämään, taas uudestaan.

Vierailija
11/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläessäni ollut niin onnellinen kun pääsin pois kerrostalosta. Kyllä se oli kaikkein kamalin kun kaikki äänet kuuluivat. Rivitalossakin oli jo paljon mukavempi asua nauttien pienestä pihasta pikkasen kasveja ja vihreydestä keinutellen,grillaten kuin kamalasta pienestä persläpi betoni parvekkeesta.

Oma ongelmasi, jos olet tuollaisessa kerrostaloasunnossa asunut.

Vierailija
12/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
13/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen.

Muutin maalta vanhasta rintamamiestalosta Helsinkiin Laajasaloon kerrostaloon. Meri on kävelymatkan päässä. Asunnossa 56m2.

Olen asunut täällä nyt kahdeksan vuotta ja rakastan joka hetkeä. Kesäkin tuntuu enemmän kesältä kaupungissa kuin maalla. Kaikki on niin paljon helpompaa

Kesä todella tuntui kesältä mun kerrostaloyksiössä, kun lämpötila huiteli siellä 30 asteen molemmin puolin monta viikkoa putkeen.

Vierailija
14/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kaikki on huomenna toisin.

Vierailija
15/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin kuukausi sitten maalle ja ai että olen onnellinen! Naapureihin ei näköyhteyttä ja pihalla voi vilvoitella saunan jälkeen vaikka nakuna. Iso, moderni ja huoleton ok-talo jonka ikkunoista näkyy pelkkää metsää. Odotan innolla kesää että pääsee möyrimään kasvimaalle. Ei ikinä enää kaupunkiin.

Vierailija
16/16 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen.

Laajasalo olisi kiva kaunis paikka, mutta sieltä on valitettavan hankala työmatka. Menettelee tämä runkolinjan varrella asuminenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän