Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Elon Muskin Teslaa boikotoidaan enemmän ja näkyvämmin mitä Venäläistä öljyä ja Teboilia?

Vierailija
21.03.2025 |

Eipä ole yhtään Teboilia vielä tähän asti poltettu.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää menee päivä päivältä lapsellisimmiksi nää vassujen hiekkalaatikkoleikit. 

Kasvakaa nyt aikuisiksi, tuolla teidän öyhöttämisellä ei ole mitään vaikutusta. Paitsi tietysti Suomessa, joka on teidän mielessä yksi maailman johtavista runsasväestöisistä maista. 

Vierailija
22/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin tankannut Teboililla. Elon voi pitää kotteronsa. Laitan rahat Ukrainantukemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vuosiin tankannut Teboililla. Elon voi pitää kotteronsa. Laitan rahat Ukrainantukemiseen.

Moni muu taas käy, enkä ole kertaakaan vielä lukenut samanlaisesta boikotista teboilia kohtaan kuin mitä teslasta mölistään. Tosin tälläkin palstalla jokainen möykkäperse on itse niin köyhä, ettei sillä ole ikinä varaa ostaa teslaa kaupasta. Siksi kommunisti yrittää poikotoida kaiken mihin itsellä ei ole varaa, mutta ladalla on varaa käydä teboililla. Sinne siis suuntaa mölyperseen matka 

Vierailija
24/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboilin tulos on romahtanut Suomessa eli onneksi on ajattelevia autoilevia ihmisiä. 

Vierailija
25/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li Andersson vaatii Teslalle myyntikieltoa Eurooppaan, mutta Teboilista ei ollut puhetta.

Musk on pehempi kuin Stalin ja Hitler yhteensä!

ja saisiko tähän sitten jotain faktaa mihin tämä perustuu?

Vierailija
26/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa montakin Teslaa muka poltettu? 

Mutta aika moni niistä pyrkii eroon.

ja moni välttää Teboililla tankkaamista. Itse olen yksi heistä. Tammikuussa 2022 viimeksi tankannut Teboililla, vaikka lähi-Teboil oli aiemmin usein käytössä.

Sama juttu. Yhtään litraa en ole sieltä tankannut sen jälkeen. Kusella kyllä käyn edelleen Teboililla usein. Se on se mitä heille haluan antaa.

Vierailija
27/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koska Tesla / Musk protestit ja terrorismi ovat maksettuja,"

Ei ole vielä minun pankkitililläni näkynyt mitään vaikka juuri päätin että seuraava autoni ei olekaan Tesla kuten olin ajatellut vaan joku eurooppalainen sähköauto.

Vierailija
28/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Soros ja USA:n demokraatit maksajina"

Eikö ole sinusta lainkaan ristiriitaista että ensin on vuosia republikaaneissa demonisoitu miljardööri Sorosta koska hän heidän mielestään ostaa vaikutusvaltaa ja nyt sitten kumarretaan miljardööri Muskia kuin messiasta? 

Vierailija
29/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni muu taas käy, enkä ole kertaakaan vielä lukenut samanlaisesta boikotista teboilia kohtaan kuin mitä teslasta mölistään. Tosin tälläkin palstalla jokainen möykkäperse on itse niin köyhä, ettei sillä ole ikinä varaa ostaa teslaa kaupasta. Siksi kommunisti yrittää poikotoida kaiken mihin itsellä ei ole varaa, mutta ladalla on varaa käydä teboililla. Sinne siis suuntaa mölyperseen matka 

Taidamme lukea kovin eri lehtiä, kun kolme vuotta itse olen lukenut paljonkin juttuja Teboil-boikoteista. Jotkin kaupungit ovat jättäneet uusimatta Teboilien tonttien vuokrasopimuksia ja asemayrittäjät laittaneet lapun luukulle boikottien takia.

Vierailija
30/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole sinusta lainkaan ristiriitaista että ensin on vuosia republikaaneissa demonisoitu miljardööri Sorosta koska hän heidän mielestään ostaa vaikutusvaltaa ja nyt sitten kumarretaan miljardööri Muskia kuin messiasta? 

Aina kun ruvetaan käyttämään sorosta, weffiä ja vastaavia argumentteja, tietää ettei noihin kannata käyttää aikaansa sekunttiakaan kun nuo on vaan tuota tarkoituksellista hämmentämistä mitä moskova harrastaa joka asiassa pitääkseen hölmöt hölmöinä ja pihalla siitä mitä oikeasti on tapahtumassa.

Vierailija
31/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2024 Eurooppaan tuotiin Venäjältä sekä putkikaasua että nesteytettyä maakaasua (LNG) yhteensä yli 50 miljardia kuutiometriä, mikä merkitsi 1820 prosentin kasvua edellisvuoteen verrattuna. Pelkästään tammimarraskuussa 2024 EU-maat toivat Venäjältä LNG:tä 6,3 miljardilla eurolla.

------------

Meistä jokainen rahoittaa edelleen joka päivä Venäjän sotaa, mutta kivempi on toki elää pää pensaassa.

Vedit mutkat suoriksi. Ei meistä jokainen edes käytä kaasua. Pääosin tuo menee Keski-Eurooppaan.

Vierailija
32/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa montakin Teslaa muka poltettu? 

Mutta aika moni niistä pyrkii eroon.

ja moni välttää Teboililla tankkaamista. Itse olen yksi heistä. Tammikuussa 2022 viimeksi tankannut Teboililla, vaikka lähi-Teboil oli aiemmin usein käytössä.

En ikinä tankkaa Teboililla. En edes vahingossa siitä lähtien, kun menivät Lukoilin omistukseen.

Kaltaisiani on monia, ja kyllähän se tuon puljun bisneksissä näkyy.

Pitäisikö vielä polttaa joku bensa-asema, että boikotti tulisi näkyväksi? Lapsellista touhua.

Vierailija
33/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedämme Putinin olevan kusipää, mutta amerikkalaiset tuntuvat pettureilta. Ja itse asiassa alun perin notkahdus Teslan myynnissä saattoi johtua Y-mallin odottamisesta, mutta USA:n euroopanvastaiset toimet ja turhat tariffit viatonta Kanadaa vastaan johtavat ehkä siihen, että ihmiset ostavat jonkun muun sähköauton. Eurooppalaisen esimerkiksi.

Vierailija
34/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miettikää nyt, vasurit käyttää jumalattomasti aikaa muskin solvaamiseen ja kaatamiseen,"

Vasurit? En tunne yhtään järkevää oikeistolaistakaan jonka mielestä Musk kävisi ihan täysillä tai että hänen huseeraamisensa ilman mitään demokraattista mandaattia olisi jotenkin oikein.

Ei tämä ole mikään oikeisto-vasemmisto asia vaan ihan vain järki vastaan kaaos valinta.

Vierailija
35/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun ruvetaan käyttämään sorosta, weffiä ja vastaavia argumentteja, tietää ettei noihin kannata käyttää aikaansa sekunttiakaan kun nuo on vaan tuota tarkoituksellista hämmentämistä mitä moskova harrastaa joka asiassa pitääkseen hölmöt hölmöinä ja pihalla siitä mitä oikeasti on tapahtumassa.

Mitä mieltä rikollisista maista kuten Ranska, Belgia ja Espanja jotka tukevat Venäjää ja sen varustelua ostamalla kaasun Venäjältä, ja siis hinnan perusteella ostavat?

Miksi nämä maat

Ranska on ilmoittanut halukkuudestaan esimerkiksi lähettää sotilaita Ukrainaan. Katsellaan, miten puheet ja teot asettuvat.

Vierailija
36/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tiedämme Putinin olevan kusipää, mutta amerikkalaiset tuntuvat pettureilta. Ja itse asiassa alun perin notkahdus Teslan myynnissä saattoi johtua Y-mallin odottamisesta, mutta USA:n euroopanvastaiset toimet ja turhat tariffit viatonta Kanadaa vastaan johtavat ehkä siihen, että ihmiset ostavat jonkun muun sähköauton. Eurooppalaisen esimerkiksi.

Kyllä. On paradoksaalista että Trumpin ja Muskin politiikka voi olla paras uutinen Euroopan autoteollisuudella vuosiin. Ja se voi olla hyväksi myös sähköautoilulle USA:ssa koska nyt Trumpin kannattaja, jotka ennen hylkivät sähköautoja, voivat ostaa Tesloja ja ne jotka siellä ennen ostivat Tesloja vain siirtyvät muihin sähköautoihin.

Vierailija
37/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teboil myy parasta bensaa!

Teboil  on    a i n a   myynyt  , (jo ennen tätä sotaa)   HYPPY-BENSAA. 

MAINOS :

VENÄJÄN  bensä  saa autosi pomppimaan, ja autosi moottorin pas*kaksi.

Vierailija
38/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisiä boikotoidaan enemmän Suomessa, koska uhka on todellinen ja lähellä.

Mutta Musk on mies, joka päätti käyttää omaisuuttaan siihen, että siirtää Venäjän valitseman ehdokkaan USAn pressaksi, ja käyttää omaisuuttaan siihen, että muuttaa maailman nasseiksi.

Sitä boikotoidaan vähän joka paikassa, koska aika harvalla on niin huono moraali, että hyväksyvät sen.

Vierailija
39/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teboilit menee konkurssiin yksi kerrallaan, moni jo lopettanut. Kyllä niitä boikotoidaan. Viimeisin lopettaja taisi olla se VT4 Heinolan sillanpääasema, joku onneton yrittää vielä sitä pitää nyt hengissä ostettuaan liiketoiminnan.

Eikö meillä ollut uutisissa kuinka Luumäelle (ja muuallekin) nousee uusia teboileja? Minusta semi hälyttävää, kun ajatellaan Luumäenkin sijaintia. 

Vierailija
40/124 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua ihmetyttää, miksi pelaamme Putinin säännöillä. Sen ei tarvinnut kuin mainita ydinaseet, niin koko Eurooppa meni nöyräksi. Euroopan olisi pitänyt reagoida jo Krimin valtaukseen, se oli Putinin testi, jossa epäonnistuimme. Nyt meidän pitäisi hyökätä Venäjälle ja jakaa se. Ukrainalle pitäisi antaa ilmavoimatukea ja lisää miehistöä, niin että saisivat valloitetut alueet takaisin. Se tapa jolla tätä sotaa on käyty, on vain varmistanut, että Putinilla ei ole mitään menetettävää.  Putin on kiusaaja, joka vain uhkailee, Eurooppa on selkärangaton kun uskoo uhitelua.

N58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi