Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin helpottaa omaa tulemista seksin aikana, vinkkejä?

Vierailija
20.03.2025 |

Olen parisuhteessa oleva kolmekymppinen nainen ja meillä miehen kanssa on muuten hyvää seksiä, mutta olen epävarma vaatimaan orgasmia itselle.

Monesti käy niin, että mies ei pysty pidättämään ja tulee lähes heti. Eilen otin mieheltä suihin ja vedin käteen muutaman minuutin, jonka aikana mies sai orgasmin ilman siemensyöksyä ja kun menin päälle, meni noin 10 sekuntia, kun miehellä tuli jo kunnon orgasmi. Meidän seksi menee lähes aina tällä samalla kaavalla ja sitä on 2-4 kertaa viikossa. Jos ei, niin päällä oleminen on sitä, että 10-20 sekunnin välein pitää pysähtyä, ettei mies vain tule ns, liian aikaisin.

Ongelma meillä on siinä, kun minusta tuntuu hankalalta, että miehen orgasmin jälkeen olisi minun aika tulla. Monesti tässä vaiheessa mies toteaa, että tule kainaloon, sinun vuoro ja totean itse, että en tule, koska se tuntuu minusta hankalalta. Tai menen kainaloon, mutta en mene sellaiseen asentoon, jossa mies voisi minuun koskea. Tuntuu hankalalta olla ns. ottavassa asemassa. Haluaisin saada orgasmin joka seksi kerralla, nyt on niin että noin kerran viikossa minäkin tulen, kun paine on vain niin kova, että on pakko antautua.

Haluaisin kokeilla esim siinä ratsastaessa saada orgasmin, mutta miten se onnistuisi? Minulla on satisfyer. Voisiko sitä jotenkin hyödyntää? Tuntuu, että se olisi siinä tiellä. Joskus tulen niin, että ollaan lusikassa, mutta sekin tuntuu siltä, että ollaan siinä vain minun orgasmin takia. Mitä vinkkejä voisitte antaa tähän tilanteeseen?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuohon olisi ratkaisu se, että miehesi priorisoisi sinulle sen orgasmin. Itse tykkään saada useamman täysin erillisenä juttuna ja mies saa sillä kertaa naida minua sitten kun makoilen rentona, mutta minun ei tarvitse panostaa mihinkään. Ja sitten kun on aika antaa miehelle huomiota ja suuseksiä se on erillinen sessio jossa keskityn täysillä. Mitenkään näitä ei lasketa meillä. 

Itse en ole osannut ottaa vastaan nautintoa mieheltä joka ei itse kiihottunut siitä minun tyydyttämisestä. Kaikki "no niin sinun vuoro" ja "no kyllä minäkin voisin nuolla sinua välillä" on välitön latistaja :( 

Tulen siis parhaiten kun mies selvästi haluaa tyydyttää minut. Teillä voisi toimia että ensin sinua kiihotetaan (mikä siinä parhaiten toimiikin) kunnes orgasmi on aika lähellä ja sitten yhdyntää? Jos ei tämäkään tunnu luontevalta niin lelu mukaan yhdyntään, mutta kuulostaa kyllä siltä että tietynlainen yhteisyys ja luontevuus hommasta puuttuu. 

Vierailija
2/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi pitää alkaa harjoittelemaan pidättämistä. suosittelen myös satisfyer ja takaapäin. sitten on vielä perinteinen konsti: käytä näkkiä niin ei tuu äkkiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma on lähes samoin. Ja hoidan asian näin. Mies sidotaan X-asentoon sänkyyn, sitten kiusoitellaan vibralla tai suulla pitkään niin että heti lopetetaan kun on orgasmi tulossa....no lopulta se sitten kuitenkin tulee. Miehen uutta nousua odotellessa, vibraan ja / tai dildotan itseäni. Miehelle kun antaa toisen kunnon orgasmin, niin kolmannella tai viim. neljännellä seisokilla kestää jo ratsastella itsellekin 1-2 orgasmia. Se mies ei viittä orgasmia voi tunnin/ parin sisään saada. 

Se on vaan jännä että he eivät voi estää seisokkia, vaikka heitä ei yhtään haluttaisi. Neljännen tai viidennen orkun jälkeen, kun anelee että ei enää, niin vähän kun ottaa kalun suuhun niin johan alkaa taas turpoamaan Eli miehen saisi varmaan pysymään ikuisesti seisokissa jos vain viitsisi.

Vierailija
4/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää sinulle orgasmi aina ensin. 

Toinen mitä havaitsin: sun kannattaisi opetella kääntämään ajatus, että todellakin sillä sinun orgasmeillasi on väliä, ja juuri siksi niitä asentoja (esim mainitsemasi lusikka) kokeillaan, että löytyisi sellainen josta eniten nautit. 

Sulla on vähän nyt sellainen anteeksi että olen olemassa -asenne. Että "ei nyt sun takia mitään tarvi". Tarviipas! 🥰

Vierailija
5/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa laskelmoitua touhua!

Vierailija
6/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni tuohon olisi ratkaisu se, että miehesi priorisoisi sinulle sen orgasmin. Itse tykkään saada useamman täysin erillisenä juttuna ja mies saa sillä kertaa naida minua sitten kun makoilen rentona, mutta minun ei tarvitse panostaa mihinkään. Ja sitten kun on aika antaa miehelle huomiota ja suuseksiä se on erillinen sessio jossa keskityn täysillä. Mitenkään näitä ei lasketa meillä. 

Itse en ole osannut ottaa vastaan nautintoa mieheltä joka ei itse kiihottunut siitä minun tyydyttämisestä. Kaikki "no niin sinun vuoro" ja "no kyllä minäkin voisin nuolla sinua välillä" on välitön latistaja :( 

Tulen siis parhaiten kun mies selvästi haluaa tyydyttää minut. Teillä voisi toimia että ensin sinua kiihotetaan (mikä siinä parhaiten toimiikin) kunnes orgasmi on aika lähellä ja sitten yhdyntää? Jos ei tämäkään tunnu luontevalta niin lelu mukaan yhdyntään, mutta kuulostaa kyllä siltä että tietynlainen yhteisyy

Näin ollut  meilläkin aina Vaimo saanut parhaiten kiimaan kun olen käynyt itse kuumana hänen nuolemisestaan. Nuollut ja sormettanut lähelle orgasmia ja sitten vastaa yhdyntään jos vaimo halunnut yhdynnässä. Siten vaimokin tullut pari minuutissa. Hän on saanut enimmäkseen vain yhden, joten joko suuseksillä ennen yhdyntää tai vasta yhdynnässä. Mutta orgasmi  suuseksillä ennen yhdyntää ei ole silti poistanut kullinhimoa eikä panetusta. Himo jäänyt päälle, vaikkei ole usein toista orgasmia tullutkaan. Meillä ollut sama juttu seurustelun alusta lähtien, panostanut täysillä vaimon hyväilyihin suuseksilla ja sormettaen ennen yhdyntää. Yhdyntäänkin vasta kun hän ei ole enää kestänyt ilman. Helpottanut kummasti orgasmien saantia.

Vierailija
7/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen mitä havaitsin: sun kannattaisi opetella kääntämään ajatus, että todellakin sillä sinun orgasmeillasi on väliä, ja juuri siksi niitä asentoja (esim mainitsemasi lusikka) kokeillaan, että löytyisi sellainen josta eniten nautit. 

Sulla on vähän nyt sellainen anteeksi että olen olemassa -asenne. Että "ei nyt sun takia mitään tarvi". Tarviipas! 🥰

Juuri näin! Se on lopulta miehellekin kivempaa.

M68

Vierailija
8/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sormea perseessäsi!

Vierailija
9/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Se on lopulta miehellekin kivempaa.

M68

Mies saa orgasmin vaikka runkkaamalla tai tekopilluun painamalla. Miehen itsetuntoa hivelee, jos voi sanoa (tai ainakin kuvitella) antaneensa naiselleen yhden tai useamman orgasmin. 

M55

Vierailija
10/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toimiiko se Satisfyer sinulle muuten, eli saatko orgasmeja esim. yksin sillä? Onko sinulla jotain muita leluja, joita on helppo käyttää eri asennoissa klitalla? Itselläni on pieni litteän mallinen klittavibra joka on aivan todella hyvä myös silloin, kun mies on päällä, pysyy jopa paikallaan ilman käsiä kun on meidän välissämme.

Arvosta klitoristasi ja anna sille aina kaikista eniten huomiota, joka seksitilanteessa. Muuten on vaikea saada orgasmeja. Klitoris on sama kuin miehen penis, joten hän harrastaa seksiä kalullaan ja sinä klitalla, et vain vaginalla.

"Joskus tulen niin, että ollaan lusikassa, mutta sekin tuntuu siltä, että ollaan siinä vain minun orgasmin takia." Se on todellakin ihan oikein, että teette jotain vain sinun orgasmisi takia. Ei se ole edes mitenkään mieheltäsi pois, jos sitä mietit.

Vierailija
11/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vinkki vielä:

Nainen on selällään pöydällä, peitto pehmikkeenä ja tyynyt pään  tukena. Mies ottaa naisen jalat käsiensä varaan, katselee ensin vaimonsa ihanaa pillua ja alkaa sitten nuolla. Kun vaimo on tarpeeksi kiihottunut niin mies työntyy hitaasti sisään ja nainen alkaa käyttää klitoriskiihotinta. Mies liikuttaa kaluaan pillussa  harkitun rauhallisesti ja katsoo miten rakas vaimo nauttii. Kun vaimo on saanut orkun, niin mies alkaa naida rajummin ja ottaa oman nautintonsa.

Ei myöskään haittaa yhtään, jos mies kertoo vaimolle miten kaunis hän on ja miten ihana pillu hänellä on

Vierailija
12/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin toimiiko se Satisfyer sinulle muuten, eli saatko orgasmeja esim. yksin sillä? Onko sinulla jotain muita leluja, joita on helppo käyttää eri asennoissa klitalla? Itselläni on pieni litteän mallinen klittavibra joka on aivan todella hyvä myös silloin, kun mies on päällä, pysyy jopa paikallaan ilman käsiä kun on meidän välissämme.

Arvosta klitoristasi ja anna sille aina kaikista eniten huomiota, joka seksitilanteessa. Muuten on vaikea saada orgasmeja. Klitoris on sama kuin miehen penis, joten hän harrastaa seksiä kalullaan ja sinä klitalla, et vain vaginalla.

"Joskus tulen niin, että ollaan lusikassa, mutta sekin tuntuu siltä, että ollaan siinä vain minun orgasmin takia." Se on todellakin ihan oikein, että teette jotain vain sinun orgasmisi takia. Ei se ole edes mitenkään mieheltäsi pois, jos sitä mietit.

Ja mikäs vika siinä on, että välillä vain sinulle orgasmi? kyllä miehet aina pitävät omastaan huolen!

Vierailija
13/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vinkki vielä:

Nainen on selällään pöydällä, peitto pehmikkeenä ja tyynyt pään  tukena. Mies ottaa naisen jalat käsiensä varaan, katselee ensin vaimonsa ihanaa pillua ja alkaa sitten nuolla. Kun vaimo on tarpeeksi kiihottunut niin mies työntyy hitaasti sisään ja nainen alkaa käyttää klitoriskiihotinta. Mies liikuttaa kaluaan pillussa  harkitun rauhallisesti ja katsoo miten rakas vaimo nauttii. Kun vaimo on saanut orkun, niin mies alkaa naida rajummin ja ottaa oman nautintonsa.

Ei myöskään haittaa yhtään, jos mies kertoo vaimolle miten kaunis hän on ja miten ihana pillu hänellä on

Ihana!!

Vierailija
14/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh heijaa, jopa on taas hankalaa. "haluan saada joka kerta mutta ei kelpaa miehen jälkeen koska hankaluus!!! !

Vierailija
15/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää pystyä pidättämään siihen asti että nainen on valmis

Vierailija
16/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen siis parhaiten kun mies selvästi haluaa tyydyttää minut. Teillä voisi toimia että ensin sinua kiihotetaan (mikä siinä parhaiten toimiikin) kunnes orgasmi on aika lähellä ja sitten yhdyntää? Jos ei tämäkään tunnu luontevalta niin lelu mukaan yhdyntään, mutta

Paten Regina Stories 721

Kuinka saada vaimo parhaiten märäksi kiimasta ?

ps. et mitenkään...

Vierailija
17/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n seksi ei ole ollenkaan hyvää. Ihme kainostelua, kompleksisuutta ja venkoilua. 

Vierailija
18/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse pyydellä. Mies haluaa, että minäkin tulen. Ottaa asiakseen hoidella minutkin. Puhumme avoimesti. 

Vierailija
19/52 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuori. Vapautuu sitten päälle 40 vuotiaana ja huomaa että ei tarvi hävetä itseään . Seksivideon katsominen yhdessä ei sekään auta jos se aiheuttaa vihaa ja kateutta. Esimerkiksi yhdessä pesulla suihkussa niin että kumpikin pesee oikein saippualla toisen ja ilman kiirettä. Ollaan lähellä herättää erotiikkaa. Ja vähän viiniä kuin pussailua. Ettei vaan suorita jotain pakko rituaalia. 

Vierailija
20/52 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ratsastat, pyydä sitä miestäsi samalla sormettamaan,  sehän on superhelppoa tuossa asennossa. Ja parempi oman kullan käsi kuin joku kone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme