Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aikoinasi nuoremapana syönyt aamupalaksi weetabixia?

Vierailija
20.03.2025 |

Itse söin. Myydäänkö sitä vielä?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. :D Omituinen ruoka, mut tavallaan tekee mieli..

Vierailija
42/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jenkkien hömpötyksiä, että muroja ja tuollaisia syödään aamupalaksi. Eihän niissä ole kuin sokeria ja höttöhiilaria.

Itse söin kyllä weetabixejä, mutta se oli sellainen alkuillan herkkupala maidolla ja runsaalla määrällä mansikkahilloa, kun katselin Kaunareita tai muuten vaan halusin pienen välipalan päivällisen ja normaalin iltapalan välille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai se niin pahaa ollu. Mutta ymmärrän kyllä tuon sahajauho vertauksen. Pelkän sinisen maidon kanssa söin. En edes lapsena tykännyt syödä aamulla mitään makeaa. Suklaapuuro tai suklaamurot yöksi🤮

Suklaapuuro 70-luvulla oli kyllä kauheeta🤢

Suklaamannapuuro, nam. 😋

Vierailija
44/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerran ostettiin kokeeksi eikä kukaan tykännyt. Syötin ne tallilla hevosille.

Söin lapsena aamiaiseksi aina niitä muroja, joissa tuli lelu mukana. Toni Tiikeri tms?

Vierailija
45/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jenkkien hömpötyksiä, että muroja ja tuollaisia syödään aamupalaksi. Eihän niissä ole kuin sokeria ja höttöhiilaria.

Itse söin kyllä weetabixejä, mutta se oli sellainen alkuillan herkkupala maidolla ja runsaalla määrällä mansikkahilloa, kun katselin Kaunareita tai muuten vaan halusin pienen välipalan päivällisen ja normaalin iltapalan välille.

Brittiläinen keksintö.

Vierailija
46/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin lapsena weetabixeja ja muroja. Joskus oli vispipuuroa.

Äiti ei pakkottanut syömään puuroa, koska hänellä on lapsuudesta pari kauheaa puuromuistoa. Aloin syömään puuroa säännöllisesti kun muutin omaan kotiin, olinhan alussa köyhä opiskelija ja ajattelin että puuro kuuluu siihen. Mutta puuro on jäänyt ja välillä on toki mysliä vaihtelun vuoksi.

Vierailija
47/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä murot on kuuluneet suomalaisten lasten aamiaiseen jo viimeiset 50 vuotta.

Vierailija
48/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvien Weetabixien salaisuus on siinä että päälle tulee parin sentin kerros makeaa mansikkahilloa. :)

Mansikkahillo itsessään jo on niin yrjöttävää, että en tiedä kumpi tuossa on toista pahempi

Vierailija
49/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brittiläinen keksintö.

Itseasiassa ei ole vaan australialainen alunperin.

Vierailija
50/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taisi olla vähän sellainen muotijuttukin. Mainokset vaikutti. Mutta ei se maistunut oikein miltään.

Vierailija
51/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä oli kaapissa, mutta en lapsenakaan oikein tykännyt. Hillon kanssa meni alas. Olikohan niin terveellistä kuin mitä mainosti, epäilen. 

Vierailija
52/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mautonta sahajauhoa. Kerran meille ostettiin, mutta siirryttiin sen jälkeen takas puuroon ja mysliin vaan.

Siihen piti laittaa sokeria päälle. Kaurapuuro se vasta pahvilta maistuukin ilman mitään

Kun keittää maitoon, niin hyvää tulee, ja hilloa tai voisilmän laittaa niin hyvältä maistuu. Ei mitään turhia sokereita.

Ei maistu. Olen aina inhonnut kaikkia puuroja, ihan sama miten ne on tehty. Onneksi saatiin lapsena valita itse aamiaisemme. Söin leipää.

Vierailija
53/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan kauheeta, kuin olis heinäpaalia syönyt. Kavereilla niitä syötiin, eihän se miltään maistunut. Outo konsepti. Normaalit murot ovat parempia.

Weetabixit on terveellisempiä. 

Vierailija
54/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä aamu- ja iltapala jo 1970 luvulla ja syön yhä edelleen. 2 kpl aina kerralla, murennan niitä hiukan, pilkon yhden banaanin joukkoon, pari ruokalusikallista hilloa ja reilusti maustamatonta jogurttia.

NAM, hyvää on.

Vierailija
55/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pöljät, eihän sitä kuivana ole tarkoitus syödä! Ei ihme että maistuu pahvilta tai lastulevyltä. Ettehän te kai murojakaan syö kuivana? Weetabix syödään niin että siihen imeytetään maitoa niin että pehmenee. Toiset tykkää notkeammasta kuin toiset ja maidon määrällä sitä voi säätää itselleen hyväksi.

Siitä tuli ihan superällöä kun löysistyi maidon kanssa. 

Vierailija
56/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai se niin pahaa ollu. Mutta ymmärrän kyllä tuon sahajauho vertauksen. Pelkän sinisen maidon kanssa söin. En edes lapsena tykännyt syödä aamulla mitään makeaa. Suklaapuuro tai suklaamurot yöksi🤮

Suklaapuuro 70-luvulla oli kyllä kauheeta🤢

Suklaamannapuuro, nam. 😋

Yäk.

Tavallinen mannapuuro on herkkua mehukeiton kera. 

Vierailija
57/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Ihan O.K. maidon ja hedelmien kanssa: pilkkoi sekaan kiiviä, banaania tai mansikoita. Coco Popsit ja Frostiesit olivat parempia.

Vierailija
58/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin mansikkahillon  kansaa vielä teininäkin.

Omille lapsille ostin minikokoisia suklaa-Weetabixejä.

Vierailija
59/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mun laihdutusruokaa vieläkin. Lähtee nopeasti ylimääräiset viisi kiloa painoa, kun syön kolmesti päivässä ja kevyen lounaan. Toimii aina.

Vierailija
60/82 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä aamu- ja iltapala jo 1970 luvulla ja syön yhä edelleen. 2 kpl aina kerralla, murennan niitä hiukan, pilkon yhden banaanin joukkoon, pari ruokalusikallista hilloa ja reilusti maustamatonta jogurttia.

NAM, hyvää on.

2 kpl, banaani siivuina, hilloa 1 rkl ja maitoa. Hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän