Lääkärillä käynti on nykyään kuin poliisikuulustelu
Tulee sellainen olo, että lääkäri yrittää lähinnä paljastaa potilaan valehtelevan oireistaan, että pääsisi vähättelemään ja sanomaan, ettei sinulla mikään ole.
Kommentit (172)
Odotapa kun pääset neuvolaan. Siellä kaikki mikä on sinussa vialla kaivetään esiin hammastikuin ja skalpellein, ja jos vikaa ei keksitä niin se kehitetään.
Lääkäri sanoi että sinua on tutkittu liikaa, mutta miten potilas olisi siihen syyllinen? Lääkärihän ne tutkimukset määrää. Syy on se, ettei yksikään viitsi perehtyä potilaan tilanteeseen. Eipä tämäkään älykkö puhunut montaa sanaa vastaanotolla. Koulutuksessa olisi parantamisen varaa.
Esikuulustelu että edes pääsee lääkärin pakeille kuulusteltavaksi.
Tampereella työpaikkalääkäri haukkui minut ja sukulaiseni. Olipa kivaa, NOT!
Vihaan lääkärissä käyntejä. Kantakirjaukset ovat nykyään vakuutusyhtiöiden ja muiden keplottelijoiden aarre-arkku. Miten sairaanhoito voi toimia, jos potilas ei uskalla oman oikeusturvan takia kertoa totuutta.
Olen huomannut että terveyden huolto on täysin turhaa touhua.
Rytmihäiriöitä, reumaa, huimausta, mihinkään ei saa parantavaa apua pelkkää turhaa mittaamista, mistä ei ikinä löydy mitään ja myrkkylääkkeitä joista enemmän haittaa kuin hyötyä.
En ole enää vuosiin käyttänyt noita palveluita kun ei niistä mitään muutosta saa elämään.
Mulla on aivan toisenlainen kokemus. Lääkärit ei enää kysy, eikä koske.
N52
Kävin hiljattain EKG:ssa hoitajan lähettämänä. En siis pyytänyt sitä itse. Lääkäri, joka oli katsonut sen, oli liittänyt kirjaukseensa vuosien takaisia uupumussairauslomien työhönpaluukeskusteluita. Mitä hittoa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kävin hiljattain EKG:ssa hoitajan lähettämänä. En siis pyytänyt sitä itse. Lääkäri, joka oli katsonut sen, oli liittänyt kirjaukseensa vuosien takaisia uupumussairauslomien työhönpaluukeskusteluita. Mitä hittoa?
ap
Ei kun se olikin hoitaja, joka ne muistiot oli liittänyt käyntitekstiin.
ap
Kaikkiin työstä johtuviin ongelmiin on työterveyslääkärien mielestä työntekijä itse yksin syyllinen, mukamas elämäntapaongelma vaikka työ olisi esim. fyysisesti äärettömän raskasta ja kuluttavaa, kotiin tultua ei saisi levätä eikä tehdä kotihommia vaan pitäisi urheilla kaikki vapaa-aikansa lääkärien mielestä jotain "toisenlaista" fyysistä rasitusta kuin työssä.
Tämä ei ole millään lailla sovitettavissa oikeaan elämään, en voi elää niin että työn vuoksi joutuisin tekemään jotain ylimääräistä vapaa-ajallakin jota en muuten tekisi, ei ole aikaa kun yksineläjänä on itse tehtävä kaikki kotityöt jne.
Työterveysjärjestelmä on työnantajien pilalle myrkyttämä, siitä ei ole mitään hyötyä työntekijälle, joten tarkoitustaan vastaamaton järjestelmä joutaa lakkauttaa.
Suomessa on maailman huonoimmat peruslääkärit.Juoppoja lääkeriippuvaisia veteliä taikinoita
Missä te käytte lääkärissä? En ole kyllä kokenut noin.
Alaikäisten lasten vanhemmille nuo lääkärikuulustelut ovat pahimpia. Jos puhut vähänkin sivu suusi niin lääkäri tekee lasun koska on "huoli". Huoleksi riittää vähän mikä vaan terveysongelma.
Vierailija kirjoitti:
Rytmihäiriöitä, reumaa, huimausta, mihinkään ei saa parantavaa apua pelkkää turhaa mittaamista, mistä ei ikinä löydy mitään ja myrkkylääkkeitä joista enemmän haittaa kuin hyötyä.
En ole enää vuosiin käyttänyt noita palveluita kun ei niistä mitään muutosta saa elämään.
Myrkkylääkkeitä??
Sitten valitat ettet saa apua, kun ei lääkkeet kelpaa?
Miksi menet?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman huonoimmat peruslääkärit.Juoppoja lääkeriippuvaisia veteliä taikinoita
Maailman parhaiten koulutetut maailman huonoimmat lääkärit.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin työstä johtuviin ongelmiin on työterveyslääkärien mielestä työntekijä itse yksin syyllinen, mukamas elämäntapaongelma vaikka työ olisi esim. fyysisesti äärettömän raskasta ja kuluttavaa, kotiin tultua ei saisi levätä eikä tehdä kotihommia vaan pitäisi urheilla kaikki vapaa-aikansa lääkärien mielestä jotain "toisenlaista" fyysistä rasitusta kuin työssä.
Tämä ei ole millään lailla sovitettavissa oikeaan elämään, en voi elää niin että työn vuoksi joutuisin tekemään jotain ylimääräistä vapaa-ajallakin jota en muuten tekisi, ei ole aikaa kun yksineläjänä on itse tehtävä kaikki kotityöt jne.
Työterveysjärjestelmä on työnantajien pilalle myrkyttämä, siitä ei ole mitään hyötyä työntekijälle, joten tarkoitustaan vastaamaton järjestelmä joutaa lakkauttaa.
Kova aerobinen kunto tekee siitä ns raskaasta työstä helppoa koska syke ei silloin nouse siinä työssä juurikaan ja päivän päätteeksi et ole täysin uupunut,joten siinä mielessä ne lääkärit on ihan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
AP=lxskipxrse.
Pahempi on kun on päässä vikaa että tuillaista tekstiä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova aerobinen kunto tekee siitä ns raskaasta työstä helppoa koska
Ai että oikeen hengästyy kun on enemmänkin ajattelua ja henkisiä suorituskykyä edellyttävä työ?
Toki sitäkin on helpompi suorittaa hyväkuntoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrkkylääkkeitä??
Sitten valitat ettet saa apua, kun ei lääkkeet kelpaa?
Miksi menet?
Näin sivusta veikkaan, että myrkyissä on kyse vanhoista dmard-reumalääkkeistä, joita määrätään tehokkaampien uusien biologisten lääkkeiden sijasta kerta toisensa jälkeen. Dmardit ovat sytostaatteja, usein toksisia maksalle ja joskus luuytimelle ja munuaisille. Suurin osa käyttäjistä saa niistä hankalia sivuoireita kuten uupumusta, pahoinvointia, päänsärkyä, hiustenlähtöä ym. Tähän päälle niiden teho on usein aika vaatimaton ja joihinkin reumatyyppeihin - kuten omaani - jopa täysin olematon tutkimustenkin mukaan. Silti näitä tyrkytetään aina vaan uusia, kun edellinen lääke feilaa, eikä suostuta määräämään kalliimpia uusia lääkityksiä, jotka ovat sekä tehokkaita että vähän sivuvaikutuksia tuottavia.
Kyllä aina yritetään vain päästä tyrkyttämään mt-lääkkeitä oli ihmisellä mikä vaiva tahansa