Ei löydä vanhoja koulukavereita
Eikö muita harmita, kun naisilla nimet vaihtuu aviossa ja siksi et löydä esim. netistä yhtäkään vanhaa koulukaveria! Et huomaa edes kuolinilmoituksista heitä, koska tyttönimi on niin pienellä ilmoituksissa.
Eihän tässä ole mitään järkeä. Nykyaikana on olemassa netti, mutta tässä se ei auta yhtään. Voisiko olla joku sivusto, josta näkisi nimien muuttumiset?
Kommentit (7)
Tai sitten annat vaan ihmisten olla rauhassa.
Ei ole nimeni vaihtunut edes kahden avioliiton myötä, mutta ei minua kyllä löydy nimelläni netistäkään.
Kaikki ei edes halua olla tekemisissä joidenkin muiden määräyksestä samassa luokassa istuneiden kanssa.
Mitä sinäkin minun nykyisellä nimelläni ja tiedolla tämänhetkisestä elämästäni tekisit? Tuskin mikään vtuttaa enemmän, kuin kuulumisten kysely kusiselta lukioluokkalaiselta vuosilta miekka ja kirves. Minussa ei käytännössä ole enää mitään yhteistä sen tytön kanssa joka silloin olin. Elämä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinäkin minun nykyisellä nimelläni ja tiedolla tämänhetkisestä elämästäni tekisit? Tuskin mikään vtuttaa enemmän, kuin kuulumisten kysely kusiselta lukioluokkalaiselta vuosilta miekka ja kirves. Minussa ei käytännössä ole enää mitään yhteistä sen tytön kanssa joka silloin olin. Elämä tapahtui.
Tämä 😅
Kaikki eivät ole somessa. Minusta et löydä mitään millään nimellä.
Miksi tosiaan ei ole sivustoa, johon halukkaat voisivat laittaa uuden nimensä.