Tori -vänkääjät, miksi?
Oletko itse vänkääjä? Voisitko selittää miksi? Myyn ja ostan paljon ja olen kokenut sekä myyjänä että ostajana. Arvioni ovat parhaat mahdolliset, olen nopea ja ystävällinen, muut huomioonottava.
Usein ilmoituksessani lukee lähetyskulut, tarkat tiedot tuotteesta ja joko se, että vain nouto tai vain lähetys. Miksi jotkut alkaa vängätä kaikesta. Viimeisin alkoi tivata siitä, että miten voi luottaa siihen, että lähetän paketin, ja yritti useilla viesteillä painostaa minua kertomaan osoitteeni, ilman, että hän oli kertomassa itsestään mitään. Mikä ihana asenne kaupanteon aluksi, myyjää kohtaan. Miksi haluisin käydä kauppaa tuollaisen kanssa? Tuotteen hinta oli vain 20€.
Kommentit (4)
Estoon vain vänkääjät. Turha tehdä kauppaa jos on noin vaikeaa.
Mä vastaan noille lyhyesti yhdellä viestillä. Jos vääntäminen jatkuu, laitan estoon. Vähän aikaa sitten ostaja olisi halunnut, että otan jostain saapuneesta kirjeestä tms. kuvan, jotta näkee mun nimen ja osoitteen. No, en taatusti laita.
Iso osa ei lue ollenkaan tekstejä ollenkaan. Itse en myy noudolla mikä lukee selkeästi ilmoituksissa. Silti lähes joka kerta joku olisi tulossa hakemaan.
Tuntuu, että uudistuksen jälkeen noita on entistä enemmän.
Tosin niitä huijauksiakin on nykyään vähän väliä.