"Karmala sanoi että naisalokkaan kanssa oli vaikeampi toimia, koska alokas oli ujo ja hiljainen"
IS:n jutussa. Perustelee kiusaamista näin.
Apua, toivottavasti Karmalan tielle ei osu ujoja ja hiljaisia oppilaita...eikös hänestä opettaja tule?
Itsellä ujona ja hiljaisena oli tuollainen opettaja, jäi ikuiset traumat.
Kommentit (21)
Tuleva opettaja. Vaan ei ainakaan minun lapsilleni - siitä pidän huolen.
Kyllähän sika syytä keksii kun ei kuolla halua...
Ja kiusaamisellahan se ujous ja hiljaisuus saadaankin katoamaan? Hemmetin amatööri.
Ujo naisalokas hakeutuessaan armeijaan otti pelon kanssa härkää sarvista ja yksi askel pois ujoudesta.
Parrua se on vailla. Karmala siis.
Opettaja Karla Karmala, kuulostaa melkein joltain Potter-hahmolta kuten Dolores Pimento.
Siis miten ihmeessä noin hirviömäisesti käyttäytyvä on päästetty OKL:een? Onkohan päässyt suhteilla. Jos valmistuu opettajaksi, niin paras työpaikka joku vankilakoulu tai vastaava, missä karskeja tyyppejä. Ei missään tapauksessa lasten ja nuorten pariin, tuohan yllyttää koulukiusaajia entistä pahempaan käyttäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmeessä noin hirviömäisesti käyttäytyvä on päästetty OKL:een? Onkohan päässyt suhteilla. Jos valmistuu opettajaksi, niin paras työpaikka joku vankilakoulu tai vastaava, missä karskeja tyyppejä. Ei missään tapauksessa lasten ja nuorten pariin, tuohan yllyttää koulukiusaajia entistä pahempaan käyttäytymiseen.
No tommosia vallanhaluisia narsistejahan opettajista on suurin osa niin onpa ihme että päässy..
Tässäpä taas yksi ihminen, joka ei tunne rajoja. Kuvittelee, että kaikki työpaikoilla, kouluissa ja muissa opinahjoissa ja vissiin saataana vielä vanhainkodissakin ovat vain ja ainoastaan HÄNTÄ varten, HÄNTÄ miellyttämässä, HÄNELLE prsetttään tyrkyttämässä.
Näille on ihan varmasti, aikuisten oikeasti tavaton uutinen, se, että Hei, ei siellä ole tarkoitus ystäviä etsiä, ei ole tarkoitus omaa hovia kerätä, itse asiassa, hui kauhiaa sentään, sinä olet vähän niin kuin sivuseikka, vaikket sitä itse näköjään ymmärrä ja olet ns. valtasi huipulla, kus piähän kihahtaneena pienestä vallasta, täysin epäsopiva ihminen mihinkään johtamiseen.
Luulisi, että näitä pahimpia pystyttäisiin jo karsimaan pois, mutta ei näköjään ole haluja.
Kovin tuttua. Ujous ja hiljaisuus ärsyttää ihmisiä jostain syystä, ja itse olen joutunut työpaikkakiusatuksi tai muuten silmätikuksi persoonani takia. Eritoten sellaiset räväkät, jyräävät naiset eivät voi sietää hiljaisempia persoonia.
Muutaman kerran itselläni on mennyt kuppi nurin noiden kyykyttäjien kanssa, ja olen joutunut sanomaan heille takaisin aika rumastikin. Vaikeaa ja pelottavaa se oli, mutta auttoi.
Millähän se perustelee seksuaalisen ahdistelun?
toivottavasti oikeudessa ottavat sotilas arvon pois
Opettajathan oli yksi ammattiryhmä missä oli eniten narsisteja.
Opettajan pitäisi ymmärtää kaikenlaisia persoonallisuuksia, myös niitä hiljaisia, jotka monesti ovat hyvin fiksuja.
Karmala ei vaikuta fiksulta tyypiltä.
Miten voi olla mahdollista, että opettaja ei tunne temperamenttieroja? Ei ole muuten maailmassa ketään niin syrjittyä kuin ujo ihminen. Ei niin yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kovin tuttua. Ujous ja hiljaisuus ärsyttää ihmisiä jostain syystä, ja itse olen joutunut työpaikkakiusatuksi tai muuten silmätikuksi persoonani takia. Eritoten sellaiset räväkät, jyräävät naiset eivät voi sietää hiljaisempia persoonia.
Muutaman kerran itselläni on mennyt kuppi nurin noiden kyykyttäjien kanssa, ja olen joutunut sanomaan heille takaisin aika rumastikin. Vaikeaa ja pelottavaa se oli, mutta auttoi.
Sama kokemus. Miksi tietynlainen persoona ärsyttää? Nämä räväkät jyrääjätyypit ovat täysin rajattomia. Eivät tajua, että se totaalinen joustamattomuus pakottaa MUUT ihmiset joustamaan heidän kanssaan. Kun ollaan niin hirveän rehellistä ja aitoa.
Herkkä ja tyttömäinen nainen nostaa aggression näillä naisilla. Olen yhä herkän oloinen, mutta sisäisesti vahva ja minua eivät enää kyykytä. Voivat yrittää, mutta jäävät toiseksi.
Ihanat pulleat isot tissit. No siinä ne avut ja saavutukset olikin.
Kovaa ja ilkeää kieltä, vanhemmat vaikuttavat kuitenkin ihan kunnollisilta. Sitten vielä kuntavaaleissa ehdokkaana, kai älyää vetäytyä pois.
Onko tämä sukua Karmala Harrikselle?