Mainitse yksi nimi jota ET antaisi lapsellesi
Miehen tai naisen nimi.
Aloitan; Yrjö. Nimessä ei muuta vikaa kuin se että poika tulisi luultavasti koulukiusatuksi.
Kommentit (467)
Lumi, Pyry, Tuuli ja muut vastaavat. Itse nimissä ei ole mitään vikaa, mutta ne kuulostaisivat loukkaavilta sukunimeeni yhdistettynä.
Veriulosteen erityistapaus on musta uloste eli meleena. Eli melenaa en antais
Tätä ei kysytty mutta jos tytön saisi niin nimeksi tulisi HELMI.
Petteri. Tulee mieleen Pentteri eli veneen keittiötila.
Vierailija kirjoitti:
Aino, Toivo ja kaikki mummonimet, jotka taas muodissa
Leevi and the Leavingsin laululle "Poika nimeltä Päivi" jatko-osa: "Mummo nimeltä Toivo".
Toivo kuulostaa kivalta nimeltä.
Jessika.
Kyllä, koulukiusatuksi voi tulla vaikka nimi olisi mikä hyvänsä. Joskus mun kouluaikana jopa neutraalista nimestä tehtiin haukkumanimi, ei tarvinnut kuin sanoa se nimi tai sen väännös niin kaikki tiesivät nauraa. Johanna Tukiainen eli Tuksu, esimerkiksi. Eihän Tuksu ole mikään ruma nimi mutta kun sitä hoetaan tarpeeksi ja yhdistetään se noloon ihmiseen niin se on haukkumanimi. Joo ei ollut tuksu mun koulussa mutta näitä nimiä väännettiin virtasista ja nykäsistä ja koko koulu tiesi ne.
Mutta en antaisi lapselle nimeksi Jessikaa, en tarjoilis noin hyvää paikkaa huutelijoille. Jes, sika!
Hertta, Martta, Kerttu. Näitä on pilvin pimein alakouluikäisen tytön kavereissa. Samaan aikaan kuluneita ja ummehtuneita mummonimiä.
Poikien nimistä Torsti ja Kerkko.
Kaapo, Nuppu, Ukko
Mutta mieti, millainen Mies on Yrjö, joka kantaa nimensä ylpeästi.
Joitain sellaisia nimiä, joilla on iso painolasti kaimojen takia, kuten Adolf, Vladimir, Benito, Franco, Leopold jne.
Alessa. Kiva olla alennusmyynnissä koko ikänsä.
Nico, Mico, Micco, Calervo, Cimmo tai mitään nimeä missä K on korvattu C:llä. Ei myöskään mitään "kuninkaallisia" nimiä mitkä eivät sovi meidän kieleemme yhtään. Myös kaikki "nykyaikaiset" väkisinkeksityt nimet pannassa.
Juudas