Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä työilmoituksesta?

Vierailija
19.03.2025 |

"Sinä ammattitaitoinen XXXXXXXX. Oletko miettinyt työpaikan vaihtoa? Haluatko muuttaa maaseudun rauhaan tai muuten vain miettinyt ympäristön vaihtoa?"

Suomessa on 321000 työtöntä mutta silti tämä työpaikka etsii ilmeisesti työpaikan vaihtajaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään uusi asia, että moni pyörii noidan kehässä, kuten minä itse. Ei ole tarpeeksi kokemusta että saisi paikan mutta jotta voisi saada paikan pitäisi olla kokemusta. Ei auta, että on muodollsiesti ihan hyvä koulutus, Esimerkiksi itse olen jäänyt vaille viransijaisuutta maisterina kun paikkaa otettiin mieluummin n.n alanopiskelija. Tuskin olen ainoa, jolle on näin käynyt.

Vierailija
2/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista. Työpaikan vaihtajasta voi päätellä, että on sekä saanut työn, että pysynyt siinä. Eli nousee aamulla ja tulee töihin silloin kun pitää, tulee toimeen muiden kanssa ja tekee työnsä ainakin niin hyvin, että ei ole työsuhde päättynyt.

Siinä tarvitaan jo monenlaisia taitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnollista. Työpaikan vaihtajasta voi päätellä, että on sekä saanut työn, että pysynyt siinä. Eli nousee aamulla ja tulee töihin silloin kun pitää, tulee toimeen muiden kanssa ja tekee työnsä ainakin niin hyvin, että ei ole työsuhde päättynyt.

Siinä tarvitaan jo monenlaisia taitoja.

On se tietysti noinkin mutta miten osoitat, että sinäkin kykenisit tuohon? - Miten katkaista noidan kehä? - Olinko siis vain idiootti, kun opiskelin kun oikeasti olisi kannattanut keskittyä siihen, että ensin saa työpaikan ja sitten vasta opiskelee,.Vaikka mitä sekään olisi hyödyttänyt kun yhä useampi ei pidä opiskelua itsessään merkittävänä jollei siitä varmuudella seuraa varallisuuden nousemista tai ainakin parempaa palkkaa. Opiskelulla itsessään ei pidetä arvokkaana, muuta kuin silloin sillä voidaan siivota esim työttömyystilastoja. 

Ja jos kieltäydyt niin -tetytysti työvoimaviranomaisen esittämästä opiskelupaikasta niin sinulle ei makseta tukia ja mahd peritään aiemmin maksettuja tukia pois. 

Mutta jos itse ehdotat paikkaa, niin ei käy mikä tahansa paikka, kosk ahei sinä olet työtön sinun täytyy hakea töitä. Hakea töitä. Ei työllsityä eikä tietenkään olla oikeutta hakeutua opiskelemaan sellaist asllaa tai aloja. joita itse mahd. koet mielenkiintoiseksi. 

No niin - Enköhän tullut nyt paasanneeksi tarpeeksi, Seurraavaksi odotan, että joku tulee kertomaan päivittäisen tiedonantonsa, että kuinka minut ja kalyaiseni voitaisiin ruoskia ja tai kuinka saunan takanakin olisi ainakin osalle meistä tilaa. Ja kuinka parasta olsi vain loisena ymmärtäsin kuolla jo pian pois, tarpeettomana loisina vaarantamasta kansantalouden kehitystä.    

Vierailija
4/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä

Vierailija
5/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On