Miesystävä ei halua nähdä viikonloppuisin
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Perhe.
Joo. Viikonloppu on laatuaikaa, ja se vietetään oman perheen kanssa.
Jos sulle ei tuo asia ole ok, niin jätät sen ja etsit toisen.
Et ole ainut nainen hänen elämässään, perhe, tai toinen kumppani
Unohda tuo ihminen
Onko viikonloppuna tärkeämpää tekemistä, kuten mieskaverit? Päästä homo vapaaksi.
Ei hänellä ole lapsia eikä toista naista. Hän kuulemma haluaa viikonloppuisin olla kavereiden kanssa.
Sillä on tosiaan perhe tai vakituinen naisystävä, saattavat asua eri paikkakunnilla. Oletko käynyt miehen luona?
Vierailija kirjoitti:
Sillä on tosiaan perhe tai vakituinen naisystävä, saattavat asua eri paikkakunnilla. Oletko käynyt miehen luona?
Monesti käynyt, asuu yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hänellä ole lapsia eikä toista naista. Hän kuulemma haluaa viikonloppuisin olla kavereiden kanssa.
.... ja sinä uskot ?😅
Kyllä minun miesystävä haluaa viettää vkl minun kanssa, mutta hän onkin sitoutunut suhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Niin kun sanoin, joko hyväksyt ja jatkat tai sitten et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pienessä kämpässä, oletko varma ettei ole työasunto?
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua. Ai että.
Menee kotipaikkakunnalle vaimon ja lasten luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään takaa, kakkoskämppä työn takia, tai olet vain pano
Mä oon sitä mieltä että tyhmien ihmisten tyhmille, ensimmäisen maailman paskaparisuhdeongelmille voisi olla oma alue.
Jos se on sulle ok, niin sit se on ok ja jos se ei ole ok, niin sit se ei ole ok. Itsehän sinä tuon päätät haluatko jatkaa tollasta suhdetta.
Kuulostaa ihanalta! Kun tulee kohdalle se viikonloppu että hänen kaverinsa eivät ehdi häntä tavata, sinun on oltava hänen käytettävissään lyhellä varoajalla. Takaan sen. :D
Oikeasti on kyllä varmaankin varattu. Ellei sitten ole vielä teini-iässä.
Jos mieson niin lapsi,että haluaa olla vkonloput kavereiden kanssa, sinä olet hänelle pano ja äiti. Juokse.
Perhe.