Ihannemiehen ominaisuudet
- pitkä (185-190 cm)
- vahva ruumiinrakenne
- klassisen komea
- miehekäs, puhuu syvällä rintaäänellä
- luontainen johtajatyyppi
- itsevarma
- hyvätuloinen
- arvostettu ammatti (lääkäri, lakimies, pankkiiri, toimitusjohtaja, lentäjä, arkkitehti tms.)
- karismaattinen
- sulava sosiaalisissa tilanteissa
- hallitsee hyvin small talkin
Noita on miehistä joku muutama prosentti, mutta kuinka monet naiset tavoittelee niitä eikä niille kelpaa muunlainen mies? Sitten ne kysyy, että missä kaikki hyvät miehet on.
Kommentit (87)
Mulla on hyvä mies, ollut jo kauan. En välitä listastasi, siitä puuttuu ne tärkeimmät eli empatia ja aktiivisuus. Niistä ei fiksu nainen tingi.
Mun lista:
ei käytä päihteitä
ei sössi raha-asioitaan eli velkaannu jatkuvasti tai pölli muilta rahaa
on jonkinlainen ammatti tai työ, tai joku toimeentulokeino, vaikka sitten eläke
on oppinut elämästä jotain, mielellään käynyt terapian läpi tai muuten aktiivisesti opetellut ihmissuhdetaitoja, kommunikaatiota ja tunnetaitoja
on kasvanut aikuiseksi, osaa hoitaa oman kotinsa ja arkensa, ei tarvitse ketään pyyhkimään takalistoaan
kohtelee muita ihmisiä arvostavasti, pitää pienempien puolta ja yrittää tehdä jotain paremman tulevaisuuden eteen
Vierailija kirjoitti:
Muutama prosentti?
Mies jolla olisi kaikki nuo ominaisuudet on enemmänkin 0,00001%
No ehkä prosentti on tuollaisia, mutta jos tinkii parista ominaisuudesta, niin heti isompi määrä?
Ihan ykkönen on älykkyys. Sitten ruvetaan tarkastelemaan muuten.
Naisten toiminta on epärehellistä.
Täällä ja jodelissa naiset saattavat kertoa että tärkeintä on miehessä esim hyvä sydän ja hyvä käytös.
Silti kun tavismies menee deittisovelluksiin niin naiset noudattavat hypergamisen pinnallisesti tasoteoriaa ilman ainuttakaan poikkeusta.
Jokaisen naisen käytöksen voi ennustaa etukäteen hänen tasonsa perusteella.
ottaa muut huomioon
hoitaa omat raha-asiansa
ei juo liikaa
pitää kotinsa siistinä
puhuu ja pussaa
luotettava
Vierailija kirjoitti:
Ihan ykkönen on älykkyys. Sitten ruvetaan tarkastelemaan muuten.
Se oikeastaan sisältyy jo tuohon, kun vaatii älykkyyttä että on kaikki nuo ominaisuudet ja taidot.
Mikään lista ja sen toteutuminen ei takaa mitään. Ei elämä toimi noin. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mun lista:
ei käytä päihteitä
on oppinut elämästä jotain, mielellään käynyt terapian läpi tai muuten aktiivisesti opetellut ihmissuhdetaitoja, kommunikaatiota ja tunnetaitoja
on kasvanut aikuiseksi, osaa hoitaa oman kotinsa ja arkensa, ei tarvitse ketään pyyhkimään takalistoaan
kohtelee muita ihmisiä arvostavasti, pitää pienempien puolta ja yrittää tehdä jotain paremman tulevaisuuden eteen
Eli sulle sopisi paremmin kumppaniksi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama prosentti?
No ehkä prosentti on tuollaisia, mutta jos tinkii parista ominaisuudesta, niin heti isompi määrä?
Pelkästään tuo 185-190cm laskee prosenttiin
Vierailija kirjoitti:
Naisten toiminta on epärehellistä.
Täällä ja jodelissa naiset saattavat kertoa että tärkeintä on miehessä esim hyvä sydän ja hyvä käytös.
Silti kun tavismies menee deittisovelluksiin niin naiset noudattavat hypergamisen pinnallisesti tasoteoriaa ilman ainuttakaan poikkeusta.
Jokaisen naisen käytöksen voi ennustaa etukäteen hänen tasonsa perusteella.
Vika lienee sovelluksissa, missä ei ole mitään mahdollisuutta ottaa selvää sydämestä ja käytöksestä. Ensinäkemältä harvoin livenäkään.
Jos nuo on kriteerit, seurauksena on ero parissa vuodessa, tosin juuri nuo ovat todella nirsoja parisuhteen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan varakkaat ja hyvännäköiset parit on keskimäärin onnellisimpia kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lista:
ei käytä päihteitä
Eli sulle sopisi paremmin kumppaniksi nainen.
😄😄😄
Minulla ei ole miestä joka on lista ominaisuuksia. Hänessä on hyvää hän kokonaisuutena ja hänessä on huonoa hän kokonaisuutena. Kaikkein mielenkiintoista kaikissa ihmisissä on juuri herkkyyden ja itsevarmuuden mielenkiintoinen ristiriitainen soppa, eikä se, että hän osaa näytellä oikein tai on opetellut ulkoa naisia miellyttävän puhetavan, käyttäytymisen, jne.
Minun ihannemieheni täyttää ap:n listalta kaksi kohtaa, eli nämä:
- sulava sosiaalisissa tilanteissa
- hallitsee hyvin small talkin
Pituutta tyypillä on 170 cm, ei ole römeä-ääninen johtajahamo, vaan aivan muuta. Silti kelpaisi minulla premmin kuin kukaan muu.
Minulla ei ole mitään noista, mutta vahva ruumiinrakenne on tuloillaan.
T: Orastava salimake 43v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan varakkaat ja hyvännäköiset parit on keskimäärin onnellisimpia kuitenkin.
Ylipäätänsä varakkaat ovat onnellisempia, terveempi ja elävät pidempään.
Muutama prosentti?