Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu näyttämään kuvaa nettideitissä.

Vierailija
18.03.2025 |

Miten reagoisit? Lähtisitkö treffeille? 

kyseessä viisikymppinen mies.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran suostuin treffeille näkemättä miehen kuvaa. Olin jo puhelimessa varoittanut, että jos ei ulkonäkö minua miellytä, niin lähden menemään.

Oltiin sovittu että tavataan asemalla, ja mies tulee mua sinne vastaan. Näin heti ensivilkaisulla, että ei kiinnosta. Taisin vain sanoa, että ei kiinnosta, käännyin kannoillani ja seuraavalla junalla takaisin kotiin.

Sinne se gubbe jäi muovikasseineen. Oli ollut tarkoitus mennä hänen luokseen juomaan viiniä, hän kävisi ensin ostamaan viinipullon ja kynttilöitä. Sai sitten litkiä viiniä kynttilänvalossa ihan keskenään.

Ihanan dynaamista tämä moderni deittikulttuuri.

Vastassa saattoi olla vaikka epäsiisti kodittoman näköinen puliukko, harvaa kiinnostaisi tuossa tilanteessa lähteä treffeille. Kyllä pelkkä ulkonäkö voi jo kertoa, ettei elämässä ole kaikki ihan kunnossa.

Vierailija
62/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään näyttäisi, jos olisin etsintäkuulutettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan käsittämätön tilanne. Siis tottakai ennen tapaamista miehen täytyy kertoa koko nimensä niin että hänet pystyy googlaamaan. En ikinä tavannut ketään ennen taustatsekkiä. Ja siellähän niitä kuvia sitten löytyy, käytännössä ihan kenestä tahansa. Useimpien kanssa oli myös videopuhelut ennen ekaa tapaamista. Kyse ei ole niinkään siitä, että mikä se miehen ulkonäkö on vaan ihan yksinkertaisesti turvallisuusjuttu. Täytyy tietää kuka se mies on. 

Ei  olisi minun kumppanista kasvokuvaa löytynyt 

Miten se turvallisuuden takaa, ei mitenkään 😅

Kyllä se takaa turvallisuutta esim niin että se ihmisen henkilöllisyys on selvillä. Mulla tuli vastaan muutama keissi jotka oli esim puolustusvoimilla töissä, heistä ei ollut kuvaa missään. Mutta käytännössä kaikista muista miehistä löytyi aina jotain, jonkinlaiset sometilit vähintään tai työpaikkojen nettisivuja. Turvallisuutta lisää mm se, että näkee millaisista asioista mies on sometileillään tykännyt, mistä hän postaa materiaalia, ketä seuraa jne. Kyllä se aika paljon vaikuttaa siihen fiilikseen mikä ihmisestä syntyy. 

Vierailija
64/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen punakka ja pönäkkä, enkä viitsi näyttää kuvaani

T. Pena

Vierailija
65/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan käsittämätön tilanne. Siis tottakai ennen tapaamista miehen täytyy kertoa koko nimensä niin että hänet pystyy googlaamaan. En ikinä tavannut ketään ennen taustatsekkiä. Ja siellähän niitä kuvia sitten löytyy, käytännössä ihan kenestä tahansa. Useimpien kanssa oli myös videopuhelut ennen ekaa tapaamista. Kyse ei ole niinkään siitä, että mikä se miehen ulkonäkö on vaan ihan yksinkertaisesti turvallisuusjuttu. Täytyy tietää kuka se mies on. 

Ei  olisi minun kumppanista kasvokuvaa löytynyt 

Miten se turvallisuuden takaa, ei mitenkään 😅

Kyllä se takaa turvallisuutta esim niin että se ihmisen henkilöllisyys on selvillä. Mulla tuli vastaan muutama keissi jotka oli esim pu

Kaikki ei ole somessa, ei minunkaan mies. Vastuullinen työ silti, ei rikosrekisteriä, yliopistotasoinen

Vierailija
66/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ammatin puolesta ei lähetä kuvaa, niin olis varmaan sanonut sen syyksi. Joko on ruma, lihava tai varattu. En lähtis enää treffeille. 

Vierailija
67/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä laittaisi kuvaani nettiin mihinkään.

N50

Vierailija
68/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
69/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahteriin?

Joo jos sinä otat ensin

Vierailija
70/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu tai vanhempi mitä sanoo, jos ei voi sulle edes yksityisesti lähettää kuvaa. Tai naamatatuoitu kaljupää tms. Itse en lähtisi treffeille.

Vierailija
71/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu tai vanhempi mitä sanoo, jos ei voi sulle edes yksityisesti lähettää kuvaa. Tai naamatatuoitu kaljupää tms. Itse en lähtisi treffeille.

Ihme oletuksia

Vierailija
72/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain narsistit tykkäävät laittaa julkisesti kuvan nettiin. Jos ei halua laittaa kuvaa julkiseen profiiliin, henkilö on silloin narsistin vastakohta.

Vierailija
73/73 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilisin, että tuo treffikumppani on jostain live elämässä tuttu. Tietää, ettei ap suostuisi tapaamana häntä, jos tietäisi hänet häneksi. Jostain syystä yrittää huijata hänet treffeille.