Mies ei suostu näyttämään kuvaa nettideitissä.
Miten reagoisit? Lähtisitkö treffeille?
kyseessä viisikymppinen mies.
Kommentit (73)
En minäkään näyttäisi, jos olisin etsintäkuulutettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on ihan käsittämätön tilanne. Siis tottakai ennen tapaamista miehen täytyy kertoa koko nimensä niin että hänet pystyy googlaamaan. En ikinä tavannut ketään ennen taustatsekkiä. Ja siellähän niitä kuvia sitten löytyy, käytännössä ihan kenestä tahansa. Useimpien kanssa oli myös videopuhelut ennen ekaa tapaamista. Kyse ei ole niinkään siitä, että mikä se miehen ulkonäkö on vaan ihan yksinkertaisesti turvallisuusjuttu. Täytyy tietää kuka se mies on.
Ei olisi minun kumppanista kasvokuvaa löytynyt
Miten se turvallisuuden takaa, ei mitenkään 😅
Kyllä se takaa turvallisuutta esim niin että se ihmisen henkilöllisyys on selvillä. Mulla tuli vastaan muutama keissi jotka oli esim puolustusvoimilla töissä, heistä ei ollut kuvaa missään. Mutta käytännössä kaikista muista miehistä löytyi aina jotain, jonkinlaiset sometilit vähintään tai työpaikkojen nettisivuja. Turvallisuutta lisää mm se, että näkee millaisista asioista mies on sometileillään tykännyt, mistä hän postaa materiaalia, ketä seuraa jne. Kyllä se aika paljon vaikuttaa siihen fiilikseen mikä ihmisestä syntyy.
Olen punakka ja pönäkkä, enkä viitsi näyttää kuvaani
T. Pena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on ihan käsittämätön tilanne. Siis tottakai ennen tapaamista miehen täytyy kertoa koko nimensä niin että hänet pystyy googlaamaan. En ikinä tavannut ketään ennen taustatsekkiä. Ja siellähän niitä kuvia sitten löytyy, käytännössä ihan kenestä tahansa. Useimpien kanssa oli myös videopuhelut ennen ekaa tapaamista. Kyse ei ole niinkään siitä, että mikä se miehen ulkonäkö on vaan ihan yksinkertaisesti turvallisuusjuttu. Täytyy tietää kuka se mies on.
Ei olisi minun kumppanista kasvokuvaa löytynyt
Miten se turvallisuuden takaa, ei mitenkään 😅
Kyllä se takaa turvallisuutta esim niin että se ihmisen henkilöllisyys on selvillä. Mulla tuli vastaan muutama keissi jotka oli esim pu
Kaikki ei ole somessa, ei minunkaan mies. Vastuullinen työ silti, ei rikosrekisteriä, yliopistotasoinen
Jos ammatin puolesta ei lähetä kuvaa, niin olis varmaan sanonut sen syyksi. Joko on ruma, lihava tai varattu. En lähtis enää treffeille.
En kyllä laittaisi kuvaani nettiin mihinkään.
N50
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahteriin?
Joo jos sinä otat ensin
Varattu tai vanhempi mitä sanoo, jos ei voi sulle edes yksityisesti lähettää kuvaa. Tai naamatatuoitu kaljupää tms. Itse en lähtisi treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Varattu tai vanhempi mitä sanoo, jos ei voi sulle edes yksityisesti lähettää kuvaa. Tai naamatatuoitu kaljupää tms. Itse en lähtisi treffeille.
Ihme oletuksia
Vain narsistit tykkäävät laittaa julkisesti kuvan nettiin. Jos ei halua laittaa kuvaa julkiseen profiiliin, henkilö on silloin narsistin vastakohta.
Itse epäilisin, että tuo treffikumppani on jostain live elämässä tuttu. Tietää, ettei ap suostuisi tapaamana häntä, jos tietäisi hänet häneksi. Jostain syystä yrittää huijata hänet treffeille.
Vastassa saattoi olla vaikka epäsiisti kodittoman näköinen puliukko, harvaa kiinnostaisi tuossa tilanteessa lähteä treffeille. Kyllä pelkkä ulkonäkö voi jo kertoa, ettei elämässä ole kaikki ihan kunnossa.