Mies ei suostu näyttämään kuvaa nettideitissä.
Miten reagoisit? Lähtisitkö treffeille?
kyseessä viisikymppinen mies.
Kommentit (73)
Siis eikö suostu lisäämään profiiliin kaikkien nähtäville vai ei suostu lähettämään sinulle kuvaa niin ettei tarvitsisi näyttää sitä muille?
Minkä mies sanoo syyksi tuolle kuvattomuudelle ?
Ei ole enää tätä päivää. Jotain hävettävää hänellä on. Next.
Varattu eikä halua jäädä kiinni?
paljon vanhempi kuin on ilmoittanut
jotain erikoista ulkonäössä
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kauniin naisen ilman kuvaa profiilissa.
Kiva kuulla. Miehellä on kyllä hyvät jutut, että voisihan sitä kahvilla käydä.
Kai se nyt edes dickpicin lähetti?
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö suostu lisäämään profiiliin kaikkien nähtäville vai ei suostu lähettämään sinulle kuvaa niin ettei tarvitsisi näyttää sitä muille?
Minkä mies sanoo syyksi tuolle kuvattomuudelle ?
Joo minulle ei suostu näyttämään kuvaa. Minulla on kuva kaikille nähtävillä. Syytä kun kysyin sanoi, että saan nähdä sitten kun näemme. Sitten sammahdin kun oli jo myöhä.
ap
Joo niin varmasti on. Minua ihmetyttää että hän tulee nettideittiin aina tosi myöhään. Olisiko vaimo untenmailla silloin. Lapsia ei kuulema ole.
ap
Onko siinä sovelluksessa mahdollista valita, kenelle näyttää kuvansa? Sitten pitää jakaa kuvansa sulle, tai ei tule treffejä
No en itsekään jaa netin kautta kuvia. Livenä voi sitten nähdä. Miksi se pitäisi ennen treffejä tietää? Siinähän se selviää. Ei siinä ole mitään epäilyttävää, mutta monelle mennyt somejtutu päähän liikaa. Jotkut ihmiset haluavat vielä nykypäivänäkin pitää kiinni yksityisyydestään.
Varattu, tai sitten kuva löytyy rikoksen johdosta jostain..
Varattu tai joku murhaaja tai sitten joku sun tuttu jonka kanssa et halua olla. En suosittele kasvokkain tapaamista.
Ehdota videopuhelua WhatsAppissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota videopuhelua WhatsAppissa.
Ei varmaan kannata antaa numeroa noin epäilyttävälle keissille.
Ollaan miehen kanssa juteltu vuosi sitten, mutta ei olla nähty. Nyt mies päätti kysyä uudelleen mitä minulle kuuluu.
Ap
Olen saanut kauniin naisen ilman kuvaa profiilissa.