Mies ei suostu näyttämään kuvaa nettideitissä.
Miten reagoisit? Lähtisitkö treffeille?
kyseessä viisikymppinen mies.
Kommentit (73)
Jos olisin jossain deittisysteemissä, en takuulla laittaisi naamaani kaiken kansan pällisteltäväksi. Toki mielenkiintoisen naisen pyytäessä lähettäisin.
Kerran suostuin treffeille näkemättä miehen kuvaa. Olin jo puhelimessa varoittanut, että jos ei ulkonäkö minua miellytä, niin lähden menemään.
Oltiin sovittu että tavataan asemalla, ja mies tulee mua sinne vastaan. Näin heti ensivilkaisulla, että ei kiinnosta. Taisin vain sanoa, että ei kiinnosta, käännyin kannoillani ja seuraavalla junalla takaisin kotiin.
Sinne se gubbe jäi muovikasseineen. Oli ollut tarkoitus mennä hänen luokseen juomaan viiniä, hän kävisi ensin ostamaan viinipullon ja kynttilöitä. Sai sitten litkiä viiniä kynttilänvalossa ihan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Kerran suostuin treffeille näkemättä miehen kuvaa. Olin jo puhelimessa varoittanut, että jos ei ulkonäkö minua miellytä, niin lähden menemään.
Oltiin sovittu että tavataan asemalla, ja mies tulee mua sinne vastaan. Näin heti ensivilkaisulla, että ei kiinnosta. Taisin vain sanoa, että ei kiinnosta, käännyin kannoillani ja seuraavalla junalla takaisin kotiin.
Sinne se gubbe jäi muovikasseineen. Oli ollut tarkoitus mennä hänen luokseen juomaan viiniä, hän kävisi ensin ostamaan viinipullon ja kynttilöitä. Sai sitten litkiä viiniä kynttilänvalossa ihan keskenään.
Ihanan dynaamista tämä moderni deittikulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt edes dickpicin lähetti?
Tiedoksi että kaikilla ei ole sellaista puhelinta että olisi mahdollista lähettää
voi voi kun et pääse laittomuuksia tekemään kun on vanha puhelin. Yhyy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu eikä halua jäädä kiinni?
paljon vanhempi kuin on ilmoittanut
jotain erikoista ulkonäössä
Alle 200cm ja laatikkoleuka puuttuu?
Mieluimmin laatikkoleuka kuin laatikkopää.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kuvaa sitä ennen vanhaan käytiin treffeillä. On sen ikäinen mies että ehkä vierastaa tätä nykyajan selfie kulttuuria ja omien kuvien lähettelyä?
No jaa nyt eletään vuotta 2025.
Kuvat ei yleensä kerro juuri mitään. Olen tavannut kuvissa monia komeita miehiä livenä ja todellisuus on sitten eri.
Kellä mikäkin ryhti, kuvia filtteröity ja tuhat muuta asiaa. Sama koskee naisia. Nykyään liki joka kuva on vähintään filtteröity tai käsitelty.
Parta on miehellä piiloutumisasu. Peitellään naamaa, yleensä leukaa ja suuta. Parta, aurinkolasit ja lippis vielä niin on ihan nou nou.
Itsevarma mies on ilman piiloutumista partaan.
En todellakaan laittais kuvaa, jos johku tinderiin menisin. Kahvilla sit nähtäisiin.
Kävin treffeillä miehen kanssa, hän ei laittanut kuin kuvan tosi kaukaa otettuna hänestä. Ei kertonut missä asuu, tosi epämääräinen. Sitten kun tavattiin miehen toinen silmä oli pienempi kuin toinen. Siihen jäi tapaaminen. Jos olisi kertonut olisin ollut ymmärtävämpi. Nyt tuli olo, että mies saattaa salata muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt edes dickpicin lähetti?
Tiedoksi että kaikilla ei ole sellaista puhelinta että olisi mahdollista lähettää
voi voi kun et pääse laittomuuksia tekemään kun on vanha puhelin. Yhyy..
Mitä helkkaria sekoilet. ? Oletko jotain aineita käyttänyt, vai oletko noin tyhmä ? 🙄
a) En puhunut itsestäni
b) Tiedän pari ihan yliopistotasoisia ihmisiä joilla on peruspuhelin ilman nettiä. Sanovat että tietsikka riittää ja puhelin on puhumista varten, testarit riittää puhelimessa
C) Mitä hiton laittomuuksia ? Onko laitonta olla lähettämättä kuvia ?
Tulee mieleen et se on naimisissa,siksi ei kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin treffeillä miehen kanssa, hän ei laittanut kuin kuvan tosi kaukaa otettuna hänestä. Ei kertonut missä asuu, tosi epämääräinen. Sitten kun tavattiin miehen toinen silmä oli pienempi kuin toinen. Siihen jäi tapaaminen. Jos olisi kertonut olisin ollut ymmärtävämpi. Nyt tuli olo, että mies saattaa salata muutakin.
Että tuollaisesta teit päätelmiä ?😅
Luuletko että vamman, tai pienen virheen näyttäminen julkisesti on helppoa ?
Vierailija kirjoitti:
Parta on miehellä piiloutumisasu. Peitellään naamaa, yleensä leukaa ja suuta. Parta, aurinkolasit ja lippis vielä niin on ihan nou nou.
Itsevarma mies on ilman piiloutumista partaan.
Pitäisikö parrallisen ajaa sinua varten parta pois ? Ihme ajatus 🙄
Täähän on ihan käsittämätön tilanne. Siis tottakai ennen tapaamista miehen täytyy kertoa koko nimensä niin että hänet pystyy googlaamaan. En ikinä tavannut ketään ennen taustatsekkiä. Ja siellähän niitä kuvia sitten löytyy, käytännössä ihan kenestä tahansa. Useimpien kanssa oli myös videopuhelut ennen ekaa tapaamista. Kyse ei ole niinkään siitä, että mikä se miehen ulkonäkö on vaan ihan yksinkertaisesti turvallisuusjuttu. Täytyy tietää kuka se mies on.
Naiset ghostaavat heti kuvan lähettämisen jälkeen, joten ymmärrän hyvin miestä.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on ihan käsittämätön tilanne. Siis tottakai ennen tapaamista miehen täytyy kertoa koko nimensä niin että hänet pystyy googlaamaan. En ikinä tavannut ketään ennen taustatsekkiä. Ja siellähän niitä kuvia sitten löytyy, käytännössä ihan kenestä tahansa. Useimpien kanssa oli myös videopuhelut ennen ekaa tapaamista. Kyse ei ole niinkään siitä, että mikä se miehen ulkonäkö on vaan ihan yksinkertaisesti turvallisuusjuttu. Täytyy tietää kuka se mies on.
Ei olisi minun kumppanista kasvokuvaa löytynyt
Miten se turvallisuuden takaa, ei mitenkään 😅
Sokkotreffit on ok vain silloin jos kumpikaan ei ole nähnyt kuvaa toisestaan. Kuvan piilottelu ei ole ok jos toisella on kuva nähtävänä ja kuvaansa piilotteleva osapuoli on silloin jo saanut jonkinlaisen varmistuksen siitä että toisen lärvi miellyttää tarpeeksi treffejä ajatellen.
Osapuolet ovat eriarvoisessa asemassa jos toisen pitää tavata sokkona ja toisen ei. Ei useimmista muistakaan ole yhtään kivaa näyttää naamakuvaa tuntemattomille joten selitykseksi ei käy se että ei ole kivaa laittaa kuvaa itsestään.
Alle 200cm ja laatikkoleuka puuttuu?