Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovuloidessani olen hirveän kiimainen & tarvitsen useamman miehen

Vierailija
18.03.2025 |

Onko muita naisia, jotka ovat todella kiimaisia ja haluavat ovulaation aikana melkein non-stop seksiä? Miten olette ratkaisseet tilanteen? Miten olisi parasta tyydyttää seksinnälkä?

Toki miehetkin voivat ottaa kantaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan just sama itsellä. Jouduin lopettamaan ehkäisyn kokonaan muiden syiden takia ja voi luoja sitä seksin nälkää silloin ovisten aikaan. Mulla on kolme sellaista enemmän tai vähemmän vakkari miestä niin kyllä ne saa melko suoria pyyntöjä antamaan kullia. Mul on aina teini vuosista lähtien ollut ehkäisy ja nyt vajaan vuoden ollut ilman, niin tuli vähän yllätyksenä miten voi olla kovat halut silloin. Ja lelukauppojen sivustolle pitäisi olla pääsy kielto niinä päivinä, on nimittäin ihan hullua🤣

Vierailija
22/22 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan just sama itsellä. Jouduin lopettamaan ehkäisyn kokonaan muiden syiden takia ja voi luoja sitä seksin nälkää silloin ovisten aikaan. Mulla on kolme sellaista enemmän tai vähemmän vakkari miestä niin kyllä ne saa melko suoria pyyntöjä antamaan kullia. Mul on aina teini vuosista lähtien ollut ehkäisy ja nyt vajaan vuoden ollut ilman, niin tuli vähän yllätyksenä miten voi olla kovat halut silloin. Ja lelukauppojen sivustolle pitäisi olla pääsy kielto niinä päivinä, on nimittäin ihan hullua🤣

Ostitko useimman dildon? Millainen oli suurin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän