Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet miehet ei osaa sormettaa naisia?

Vierailija
18.03.2025 |

Sormi tungetaan kuivana emättimeen ja yleensä joku terävä kynnenreuna viiltää ikävästi, sitten sormea tai sormia "rynkytetään" emättimeen kovakouraisesti ja tuntuu, että suurin tavoite miehellä siinä on olla mahdollisimman nopea. Eivätkö ymmärrä että ei sellainen tunnu hyvältä? Vai peilataanko sitä peniksen toimintamekanismiin, kun penis yleensä saavuttaa orgasmin tuolla tavoin, että sitä liikutetaan nopeasti edes takas pildessä.. Onko sinun miehesi kätevä sormittaja? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä perustuu siihen, että penis menee edestakaisin emättimessä. Eli on epärehellistä sanoa, että tuo toiminta perustuisi "peniksen toimintamekanismiin".

Naiset ovat peniksen koosta todella paljon tarkempia kuin vaikka etusormen koosta ja naiset haaveilevat suuseksistä kolme kertaa vähemmän kuin miehet. Isossakaan peniksessä ei ole mitään koukkuja tai lisäominaisuuksia, vaan se menee edestakaisin emättimessä. 

Sen sijaan, että lamaannuttaisit miehiä arvostelemalla vihaisesti, voisit valottaa mystistä ihmeellisyyttäsi ja kertoa tässä, että mikä tuntuu hyvältä. Halutessasi voit edustaa kaikkia maailman miljardeja naisia, jos tiedät heidän taipumuksensa. 

Mistä kanin hautusta näitä väitteitä vedät. Eivät pidä paikkansa. Naiset ovat jo kauan sanoneet etteivät pidä pelkästä edestakaisesta

Aikuisten naisten versio on levittää tätä uulalaa-mystiikkaa, jossa maalitolppa aina siirtyy ja naiset eivät ikinä pidä siitä tai tästä tai "hah etkö parempaa keksinyt". Naisia nolottaa ajatus siitä, että naisten seksuaalisuus ei ole niin ihmeellistä. 

Et ole tainnut sormettaa naisille orgasmeja jos tuosta väität. Yhdellä ja samallakin naisen vaihtelee jo ihan tarpeeksi paljon, että ymmärtää sen maalitolpan vaihtavan vähän väliä paikkaa. 

Jo sellainen seikka tuottaa muuttujia naisten kesken rutkasti, montako sormea mahtuu naisen pilluun ja montako hän milloinkin sinne haluaa. On ihan eri sormettaa naista, jonne mahtuu vain kaksi kiihoittuneeseeen pilluun saati 3 tai 4 tai nyrkki. Silti siitäkin huolimatta  nainen voi nauttia eniten yhdellä sormella sormettamista, mutta haluaa toisinaan enemmän mielialasta riippuen. Sitten vielä sekin että haluaako g-pisteem hieromista PM pisteen hieromista takareunalta, vaiko sormet mahdollisimman syvälle, vaiko edetakaista rynkytystä, vai kaikkien näiden variaatiota sopivassa järjestykssessä ja voimakkuudella. Ai että yksinkertaista. Voin sanoa, että kun tarpeeksi montakertaa harjoittelee vuosikymmenten aikana, tulee vastaan melkein kaikki. Miehen on nämä selvitettävä ihan itse. 

Vierailija
22/25 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan oikeasti tykkään aloituksessa kuvaillusta sormetuksesta.

Ehkei nyt ihan rutikuivana pidä aloittaa mutta melko heti. Ja nimenomaan tykkään siitä että se tuntuu vähän naimiselta. Yhtään ei tarvii klitorista räplätä paitsi jos erikseen pyydän. Ja tulen usein noin 

Mutta tasan ei käy onnen lahjat koska kukaan, ja todellakaan kukaan mies ei ole tuota omin päin tehnyt vaan miehestä riippuen joko hellästi yhdellä sormella sivellyt pillua tai sitten, yleisempi, yrittänyt hieroa klitorista tai kokeilla jotain inhottavaa sormenkoukistelutekniikkaa joka sattuu ja tuntuu vastenmieliseltä. Mutta kaikki on kyllä pyydettäessä tehnyt kuten toivon! 

...Paitsi yksi kehityskelvoton joka ei suostunut panostamaan asiaan saatuaan ensin itse vaikka mitä niin eipä päässyt sitten koskaan panemaankaan eikä tullut uutta kyläilyä kun yritti vaan pakottaa jotain typerää g-pistehierontaansa 😇

Niin meitä on vaan erilaisia nautiskelijoita! Itselle tuo sormilla rynkytys on ihan ehdoton tunnelman tappaja. Munalla saa rynkyttää varsinkin loppuun, mutta kyllä alkuun pitää olla hellä ja kiusoitteleva, että sopiva märkyys on taattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämäkään Pate pidä paikkaansä paitsi sun kohdalla. Jos kokeilee elämässään useampia naisia, voi vastaan tulla myös sellaisia naisia, jotka saavat suunsa auki ja kertoo, mitä milloinkin haluaa. Olen mäkin lähes aina opetellut joka kerta uudestaan, mikä milläkin kertaa toimii, mutta nykyisen kanssa onkin ihan erilaista, koska haluaa opettaa joka kerta. Tää on ihan täydellinen win-win tilanne, koska nainen saa juuri sellaista kohtelua, josta tietää nauttivansa ja mä saan keskittyä katsomaan ja kokemaan nautinnosta kiemurtelevaa naista. 

Vierailija
24/25 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena saan suuni auki ja osaan kertoa mitä haluan, mutta siinäkin on pointtinsa että miehen pitää osata vähän lukea minua ja olla yritteliäs, eli joku tasapaino siinä hommassa. Tykkään itsekin että saan ohjeistusta jos se on tarpeen esim kun otan suihin tai teen handjobin, mutta eihän se niin voi mennä etten yrittäisi mitään tai koskisi mieheen ja hänen pitää ohjeistaa kuin jotain suojatyöpaikassa ekaa päivää möllöttävää harjoittelijaa.

Eli mielelläni kerron mitä tehdä mutta jos joka kerta tuntuu että pitää ohjeistaa ja mies on arka tai tunari niin menkööt muualle räpeltämään, mielummin vaikka mokailee vähän kunhan on innokas ja ottaa palautetta vastaan 

Vierailija
25/25 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tämäkään Pate pidä paikkaansä paitsi sun kohdalla. Jos kokeilee elämässään useampia naisia, voi vastaan tulla myös sellaisia naisia, jotka saavat suunsa auki ja kertoo, mitä milloinkin haluaa. Olen mäkin lähes aina opetellut joka kerta uudestaan, mikä milläkin kertaa toimii, mutta nykyisen kanssa onkin ihan erilaista, koska haluaa opettaa joka kerta. Tää on ihan täydellinen win-win tilanne, koska nainen saa juuri sellaista kohtelua, josta tietää nauttivansa ja mä saan keskittyä katsomaan ja kokemaan nautinnosta kiemurtelevaa naista. 

Olen ymmärtänyt että on paljonkin naisia jotka eivät osaa kertoa mitä miehen pitää tehdä. Mutta toisaalta on ollut välillä vaimollekin vaikea kuvata, miten kullia pitäisi milloinkin hyväillä suihin ottaessa. Onneksi hän on kokeillut ja löytänyt sellaisia ihanuuksia mitä en tiennyt, enkä osannut pyytää. Siksi olenkin sitä mieltä ettei toinen voi tietää miltä toisen hyväily itsessä tuntuu. Sillä ei ole mitään tekemistä oman koskettelun kanssa. Vaimoni ei ole koskaan osannut neuvoa miten pitäisi sormettaa tai nuolla, saanut opetella kaiken itse ja onneksi  niin, koska nykyisin työkalupakkini on liki rajaton. Ja silti keksii vielä uusiakin juttuja millä saa vaimon kiimasta sekaisin  ja orgasmeihin. Siten ei ole ihme, että vaimo haluaa aina suuseksiä ja sormetusta.