Miksi monet miehet ei osaa sormettaa naisia?
Sormi tungetaan kuivana emättimeen ja yleensä joku terävä kynnenreuna viiltää ikävästi, sitten sormea tai sormia "rynkytetään" emättimeen kovakouraisesti ja tuntuu, että suurin tavoite miehellä siinä on olla mahdollisimman nopea. Eivätkö ymmärrä että ei sellainen tunnu hyvältä? Vai peilataanko sitä peniksen toimintamekanismiin, kun penis yleensä saavuttaa orgasmin tuolla tavoin, että sitä liikutetaan nopeasti edes takas pildessä.. Onko sinun miehesi kätevä sormittaja?
Kommentit (25)
Totta!
Onneksi oma mieheni on hyvä siinä puuhassa. Ja kuuntelee ohjeita tarkasti.
Yksi suorastaan raiskasi sormillaan.
Ovat kärsimättömiä ja yrittävät tuottaa nautintoa väkisin.
Oman miehen kanssa ollaan tän ongelman äärellä. Suhteen alussa meidän seksi ja siihen kuuluva sormihoito oli tajuttoman hyvää ja nautinnollista kun mies jaksoi panostaa ja ottaa hitaasti. Tuntui kuin se olisi lukenut mun kroppaa kuin avointa kirjaa ja osasi rytmittää niin mielettömän hyvin, että jokaiseen seksikertaan kuului myös mun orgasmi.
Nykyään se ei vaan jaksa, ja tekee just tuota että runttaa sormet kuivana sisään ja rynkkää kauheaa vauhtia niin että sattuu. Oon keskeyttänyt hommat monta kertaa ja yrittänyt ohjeistaa että ei noin kovaa. Oon joutunut lopettamaan koko seksin kesken koska se ryskäys on sattunut niin paljon että en ole halunnut sisääni enää mitään.
Kysyin mieheltä, mihin katosi se alkuaikojen upea sormeilu ja hän pokkana väittää ettei muka "osaa" vaikka vielä muutama vuosi sitten osasi täydellisesti joka päivä! Mun halut on kadonneet tyystin tän takia. Välillä pidän omaakivaa ja samalla kuvittelen sitä rakastelua mitä meillä joskus oli.
Oikeastihan kyse on vain siitä, että se ei jaksa eikä viitsi. Alussa kun halusi tehdä vaikutuksen niin panosti, nykyään enää ei.
Tuonkin ajan voi käyttää hyödyllisemmin.
Mistä tietää että autonasentajalla on naisystävä?
-Yksi sormi on puhdas
No nykyään on laitteet mistä etsiä tietoa, harva sitä kuitenkin vaivautuu tekemään. Omassa nuoruudessa oli vähän paha lähteä kirjastosta lainaamaan jotain oopusta missä opetetaan sormettamaan naista. Onneksi oma tyttöystävä korjasi tilanteen huonon ja nolon sähellyksen jälkeen niin ei tarvinu vuosia työnnellä sissää ja jälkeenpäi kuulla valittamista. Olkaa naisetkin rohkeempia kertomaan miten asiat pelittää.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kärsimättömiä ja yrittävät tuottaa nautintoa väkisin.
Oman miehen kanssa ollaan tän ongelman äärellä. Suhteen alussa meidän seksi ja siihen kuuluva sormihoito oli tajuttoman hyvää ja nautinnollista kun mies jaksoi panostaa ja ottaa hitaasti. Tuntui kuin se olisi lukenut mun kroppaa kuin avointa kirjaa ja osasi rytmittää niin mielettömän hyvin, että jokaiseen seksikertaan kuului myös mun orgasmi.
Nykyään se ei vaan jaksa, ja tekee just tuota että runttaa sormet kuivana sisään ja rynkkää kauheaa vauhtia niin että sattuu. Oon keskeyttänyt hommat monta kertaa ja yrittänyt ohjeistaa että ei noin kovaa. Oon joutunut lopettamaan koko seksin kesken koska se ryskäys on sattunut niin paljon että en ole halunnut sisääni enää mitään.
Kysyin mieheltä, mihin katosi se alkuaikojen upea sormeilu ja hän pokkana väittää ettei muka "osaa" vaikka vielä muutama vuosi sitten osasi täydellisesti joka päivä! Mun halut
Miten sen taidon muka voi hukata? Itsellä sama juttu että osasin jo heti alusta lukea vaimoa kun keskityin sormettamiseen ja aistimaan milloin vaimo oli valmis yhdyntään. Asia vielä helpottui kun tuli suuseksi mukaan. Kun kerran toimi ja tuotti orgasmeja tein sitä jatkossakin ja tehnyt koko pitkän parisuhdeen kaikki vuosikymmenet. Miehen astenteesta kiinni haluaako oikeasti tyydyttää vaiko ei. Ei sitä taitoa voi hukata, asenteen voi.
Olisko rakentavampaa, että kerrotte vaikka täällä, miten haluaisitte teitä sormetettavan.
Se, että haukutte ja muistelette surkeita suorituksia ei paranna naisten asemaa.
Yhdessä Naiset & miehet, tästä tulee hyvää.
Useimmat varmaan sen takia, kun niille ei ole opetettu ja selitetty, miten pitäisi sormettaa. Jos olet sängyssä tällaisen miehen kanssa, niin on hyvä sauma selittää.
Ja sitten on sellaisia kuin tuon yhden kirjoittajan mies ja hengenheimolaisensa, jotka osaisivat mutta eivät vain viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Olisko rakentavampaa, että kerrotte vaikka täällä, miten haluaisitte teitä sormetettavan.
Se, että haukutte ja muistelette surkeita suorituksia ei paranna naisten asemaa.
Yhdessä Naiset & miehet, tästä tulee hyvää.
Miten voisi kertoa mitään yleispätevää, kun yhdellä ja samalla naisellakin sormetus vaihtelee päivän mielentilan, kuun asennon ties minkä mukaan. Joka kerta on miehen itse löydettävä, kokeltava ja aistittava mistä kenkä puristaa milloinkin. Eikä nainen usein tiedä sitä itsekään, joten neuvoja on aika turha odottella. Pillua pitää soittaa tuntumalla. Omalla vaimollakin vaihdellut eri ajanjaksoilla miten halunnut. Toisinaan kaikki tuleet g-pistettä hieromalla, toisinaan emättimen takareunaa hieromalla ja toisinaan täytynyt työntää samalla peukaloa pyllyyn. Ihan mennyt kokeilemalla mikä toiminut minäkin päivänä. Mutta selviää kyllä aika nopeasti nostaako kiimaa ja tuottaako jonkun paikan hierominen orgasmia vaiko ei. Etsittävä niin kauan että keinot löytyy. Muistan eräänkin ajanjakson yhden synnytyksen jälkeen jolloin ei saanut sormettaa ollenkaan, melkein heti yhdyntään ja orgasmit tuli onneksi helposti. Muuten aina pitkän kaavan mukaan. Miehen pitää olla hereillä, jos haluaa naisensa saavan orgasmeja. Iso kullikaan ei auta mitään jos kaikki muu ei ole ensin tehty oikein.
Mä ihan oikeasti tykkään aloituksessa kuvaillusta sormetuksesta.
Ehkei nyt ihan rutikuivana pidä aloittaa mutta melko heti. Ja nimenomaan tykkään siitä että se tuntuu vähän naimiselta. Yhtään ei tarvii klitorista räplätä paitsi jos erikseen pyydän. Ja tulen usein noin
Mutta tasan ei käy onnen lahjat koska kukaan, ja todellakaan kukaan mies ei ole tuota omin päin tehnyt vaan miehestä riippuen joko hellästi yhdellä sormella sivellyt pillua tai sitten, yleisempi, yrittänyt hieroa klitorista tai kokeilla jotain inhottavaa sormenkoukistelutekniikkaa joka sattuu ja tuntuu vastenmieliseltä. Mutta kaikki on kyllä pyydettäessä tehnyt kuten toivon!
...Paitsi yksi kehityskelvoton joka ei suostunut panostamaan asiaan saatuaan ensin itse vaikka mitä niin eipä päässyt sitten koskaan panemaankaan eikä tullut uutta kyläilyä kun yritti vaan pakottaa jotain typerää g-pistehierontaansa 😇
Yhdyntä perustuu siihen, että penis menee edestakaisin emättimessä. Eli on epärehellistä sanoa, että tuo toiminta perustuisi "peniksen toimintamekanismiin".
Naiset ovat peniksen koosta todella paljon tarkempia kuin vaikka etusormen koosta ja naiset haaveilevat suuseksistä kolme kertaa vähemmän kuin miehet. Isossakaan peniksessä ei ole mitään koukkuja tai lisäominaisuuksia, vaan se menee edestakaisin emättimessä.
Sen sijaan, että lamaannuttaisit miehiä arvostelemalla vihaisesti, voisit valottaa mystistä ihmeellisyyttäsi ja kertoa tässä, että mikä tuntuu hyvältä. Halutessasi voit edustaa kaikkia maailman miljardeja naisia, jos tiedät heidän taipumuksensa.
Ehkä johtuu siitä että jotkut naiset tykkää kovemmasta sormityöskentelystä.On sellaisiakin naisia että koskaan ei kuivaa tavaraa löytynyt vaikka ihan seksin alussa alkoi sormettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä perustuu siihen, että penis menee edestakaisin emättimessä. Eli on epärehellistä sanoa, että tuo toiminta perustuisi "peniksen toimintamekanismiin".
Naiset ovat peniksen koosta todella paljon tarkempia kuin vaikka etusormen koosta ja naiset haaveilevat suuseksistä kolme kertaa vähemmän kuin miehet. Isossakaan peniksessä ei ole mitään koukkuja tai lisäominaisuuksia, vaan se menee edestakaisin emättimessä.
Sen sijaan, että lamaannuttaisit miehiä arvostelemalla vihaisesti, voisit valottaa mystistä ihmeellisyyttäsi ja kertoa tässä, että mikä tuntuu hyvältä. Halutessasi voit edustaa kaikkia maailman miljardeja naisia, jos tiedät heidän taipumuksensa.
Mistä kanin hautusta näitä väitteitä vedät. Eivät pidä paikkansa. Naiset ovat jo kauan sanoneet etteivät pidä pelkästä edestakaisesta kalun jyystämisestä. Etkö ole ollut naisten kanssa ollenkaan vai mitä kuvittelet? Parempi vaihtoehto on köyriä syvällä pillussa jotta klittakin saa painetta. Sama juttu pillun sormetuksessa. ei mitään edestakaista liikettä, vaan hieromista pillun sisällä eri kohdista samalla klittaa nuollen.
No jotkut naiset (esim. minä) pitää siitä edestakaisinliikkeestä joka yltyy rynkytykseksi :(
Joo ei varmaan suurin osa ja onneksi tätä voi pyytää mieheltä jos yrittää jotain muita taikatemppuja. Tulen tottakai klitorista tai sen yläpuolelta hieromallakin mutta ei ole yhtä hyvä tunne kuin emätinorgasmi sormilla/dildolla/peniksellä.
Jos kuuntelee sitä kumppania ja on kiinnostunut hänen nautinnostaan niin sillä pääsee jo pitkälle.
Ei niitä kiinnosta naisen nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kanin hautusta näitä väitteitä vedät. Eivät pidä paikkansa. Naiset ovat jo kauan sanoneet etteivät pidä pelkästä edestakaisesta kalun jyystämisestä. Etkö ole ollut naisten kanss
Pikkutyttö kertoo pikkupojalle, että tytöillä ei ole peräaukkoa eikä pieruja.
Aikuisten naisten versio on levittää tätä uulalaa-mystiikkaa, jossa maalitolppa aina siirtyy ja naiset eivät ikinä pidä siitä tai tästä tai "hah etkö parempaa keksinyt". Naisia nolottaa ajatus siitä, että naisten seksuaalisuus ei ole niin ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kanin hautusta näitä väitteitä vedät. Eivät pidä paikkansa. Naiset ovat jo kauan sanoneet etteivät pidä pelkästä edestakaisesta
Luulen kyllä että naiset tässä asiassa kuten ihmiset yleensäkin vaan elävät siellä omassa kuplassaan. Kyllähän täällä jotkut miehetkin vaahtoaa ihan tosissaan että kaikki miehet haluaa anaalia ja teinejä tai ettei kukaan mies halua nuolla pillua.
Samoin naiset voivat uskoa oikeasti että koska he ja ystäväpiiri niin kukaan nainen ei halua ottaa suihin, kukaan ei jaksa "jatkuvaa seksiä" tai kukaan ei halua että niitä sormia rynkytetään edestakaisin. Kyse ei tarvitse olla mistään mies -nais vastakkainasettelusta. Ihmisten yksinkertaisuuden tuoma varmuus, tietämättömyys ja samaistumiskyvyttömyys riittää.
T: se nainen joka nimenomaan haluaa että niitä sormia rynkytetään :D
Jos sinä et osaa ei, se tarkoita että kukaan muu ei osaisi