Miksei ihmiset tajua, että tatuoinnit on hirveän rumia?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse tajua miten ruma olet? Etkö omista peiliä? Oletko siis vielä köyhäkin?
Peili lyötyy ja takaisin sieltä katsoo kaunis ihminen tatuointeineen kaikkineen. Mikäli olen ruma jonkun silmissä, ei se ole millään tavalla minulta pois, eikä se liikuta minua millään tavalla. Omissa silmissäni olen kaunis, eikä siihen vaikuta kenenkään muun mielipiteet, eikä mikään mitä kukaan muu sanoo. Ja ainoastaan sillä mitä itse ajattelen itsestäni on minulle merkitystä. Muiden näkemykset ja mielipiteet ulkonäöstäni on minulle täysin merkityksetöntä ja turhaa sillä valitettavasti sinulle, minulla on niin hyvä itsetunto ettei mitkään sanasi saa minua muuttamaan näkemystäni itsestäni. Minä olen kaunis nyt, kuten myös huomenna.
Oikeastikko ihmiset täällä luulee että tatuoituja kiinnostaa mitä he ovat mieltä? Voi luoja....
Niin septumi ja täytetyt huulet, mutta niin ne ihmiset vaan ottaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastikko ihmiset täällä luulee että tatuoituja kiinnostaa mitä he ovat mieltä? Voi luoja....
Kyllä näiden spämmääjien motiiveissa jotain kiinnostavaa on, mutta eiväthän he ole minkäänlainen otos ihmisten mielipiteistä yleisemmin.
Olen yli 40v asiaa seuranneena tehnyt havainnon, että tatuointien määrä korreloi suoraan negatiivisesti kantajansa älykkyyteen. Ainuttakaan poikkeusta asiasta ei ole tullut koskaan vastaan.
Jos joku tykkää mitä siitä. En tykkää, mutta ei ole multa pois, jos joku tykkää.