Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ihmiset tajua, että tatuoinnit on hirveän rumia?

Vierailija
18.03.2025 |

Yksikin tatuointi ja jo on koko keho pilalla.

Kommentit (210)

Vierailija
201/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KERROHAN AP KUMMAN NÄKISIT MIELUUMMIN ALASTI:

HOIKAN NAISEMÄN JOLLA TATUOINTI 

VAI 

MINUT LIHAVAN NAISEN JOLLA VIILTELYARPIA VATSA JA REIDET TÄYNNÄ?

Katson maahan nopean vilkaisuiden jälkeen ja kävelen pois.

Alistuva kynnysmatto katsoo maahan ja pakenee. Tuo nainen on rohkeampi kuin sinä  ja täynnä  elämää, mutta sinä mätänet sisältä.

Vierailija
202/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse henkilökohtaisesti en pidä tatuoinneista, enkä varsinkaan sinne tänne tuherretuista yksittäisistä kuvista, joilla ei ole mitään yhteyttä jo olemassa oleviin kuviin. Jos on joku hyvännäköinen kokonaisuus/isompi tatska, se voi olla ihan ok. Katselin Esko Eerikäisen instaa ja hän oli festareilla ottanut kaksi uutta kuvaa naamaansa ja kaksi käsiinsä. Etenkin ne naamatatskat ovat erityisen rumia, varsinkin kun kaikki on vaan sutaistu ympäri naamaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 40v asiaa seuranneena tehnyt havainnon, että tatuointien määrä korreloi suoraan negatiivisesti kantajansa älykkyyteen. Ainuttakaan poikkeusta asiasta ei ole tullut koskaan vastaan. 

Olet tainnut nähdä maailmaa aika vähän. Suosittelen viettämään enemmän aikaa maailman huippuyliopistojen professorien seurassa. 

Kertooko ne professorit sinulle kuinka heidän tatuoinneillaan on "Syvällinen merkitys" Hih.

Siis täl tatskal on mulle niiku tosi syyyvällinen merkitys. Tiätsä?

Vierailija
204/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 40v asiaa seuranneena tehnyt havainnon, että tatuointien määrä korreloi suoraan negatiivisesti kantajansa älykkyyteen. Ainuttakaan poikkeusta asiasta ei ole tullut koskaan vastaan. 

Olet tainnut nähdä maailmaa aika vähän. Suosittelen viettämään enemmän aikaa maailman huippuyliopistojen professorien seurassa. 

Kertooko ne professorit sinulle kuinka heidän tatuoinneillaan on "Syvällinen merkitys" Hih.

Siis täl tatskal on mulle niiku tosi syyyvällinen merkitys. Tiätsä?

Joo me aina vertaillaan niitä. Ne aina ihailee mun viiltelyarpia ja mä niiden Tribaaleja ja Kiinalaisia kirjoituksia.

Yhellä Proffalla oli tosi hieno iso Pääkallokuva rinnassa.

Vierailija
205/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse henkilökohtaisesti en pidä tatuoinneista, enkä varsinkaan sinne tänne tuherretuista yksittäisistä kuvista, joilla ei ole mitään yhteyttä jo olemassa oleviin kuviin. Jos on joku hyvännäköinen kokonaisuus/isompi tatska, se voi olla ihan ok. Katselin Esko Eerikäisen instaa ja hän oli festareilla ottanut kaksi uutta kuvaa naamaansa ja kaksi käsiinsä. Etenkin ne naamatatskat ovat erityisen rumia, varsinkin kun kaikki on vaan sutaistu ympäri naamaa. 

Eerikäisellä viiraa kyllä päässä. Miksei voi vaan hyväksyä itseään ja riittää itselleen? Vanha gubbe lisäilee naamatatuointeja. Ei ole kaikki kunnossa.

Vierailija
206/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tatuoinneista, mutta ne on toki jokaisen oma asia. Hieman kyllä ihmettelen, että miten niin monella on todella huonosti tehtyjä tatuointeja ties missä päin kehoa. Härskein näkemäni oli varmaan kun jollain muijalla pilkotti bikinihousujen raosta joku epämääräinen haisulin näköinen töherrys. Siis millainen ihminen ottaa tatuoinnin toosaansa??

Vierailija
207/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajuan.

Vierailija
208/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kesällä näkynyt näitä ylipainoisia tunikamammoja joilla on joku tatuointi läntättynä ihoon. Ollaan niin uniikkia ja räväkkää että.

Tatuoinnit ei yksinkertaisesti näytä hyvältä suurimmalla osalla ihmisistä. 

Vierailija
209/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kesällä näkynyt näitä ylipainoisia tunikamammoja joilla on joku tatuointi läntättynä ihoon. Ollaan niin uniikkia ja räväkkää että.

Tatuoinnit ei yksinkertaisesti näytä hyvältä suurimmalla osalla ihmisistä. 

Sehän se on, että ei se tee kenestäkään coolimpaa, jos länttää ihoonsa tatuoinnin. Sillä voi joidenkin kohdalla korostaa jotain erityistä persoonaa, kuten ne perinteiset merimiehet ja vankilaäijät, mutta taviksille ne on turhia varsinkin, kun nykyään joka toisella on joku läntti ihossa.

Vierailija
210/210 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa aivoissa on alue joka käskee töhrimään ihonsa?