R.I.P. Linna-shampoo
Menin tyhmänä ostamaan kaupasta Linna-shampoota ja katselin, että sille onkin lanseerattu uusi pullo.
Kotona olin kuolla v-tutukseen, kun huomasin, että koko tuotehan on muutettu!!! Mitä ihmettä?!?! Uusi shampoo haisee joltain liimalta ja nyt pitää sitten etsiä joku toinen shampoo.
Mitkä idiootit näitä tuotemuutoksia oikein suunnittelee? Sama oli Jättis- tuutinkin kanssa, joka kutistui puoleen. Eikö ketään muuta ota aivoon tämä muutos? Kuka muu, kuin joku liimanhaistelija tuota litkua enää ostaa?
Kommentit (91)
Herbina syväpuhdistava shampoo ja syväkosteuttava hoitoainekin on muuttunut.
Aiemmin pystyin käyttämään ja nyt en enää.
Ainoa mitä vielä voin käyttää, on varpu sarja- toivottavasti sitä ei muuteta.
Syväpuhdistus- ja kosteutus olisi kuitenkin myös toisinaan tarpeen.
En halua lotrata päähäni sulfaatteja enkä silikonia enkä myöskään voimakkaita hajusteita.
Mitä muut kiharapäät käyttää nykyään?
Mitä mieltä olette: Foxtel tervashampoo 500 ml, noin 2€ tietämillä, jopa 1,69€ Halpahallissa, Puuilossa 2,19€. Selvästi edullisempi kuin Linna joka on 3€ tietämillä 400 ml. https://incidecoder.com/products/foxtel-oy-terva-shampoo jossa sisältölista ja sen yksityiskohtaisempi kuvaus.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä klassikkotuoksujen tärvelemistä! Myös Fairy on nykyään ihan kamalaa.
On myöskin ihan yhtä tehotonta kuin muutkin astianpesuaineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu Erittäin Hienon Suomalaisen kanssa. Pitäisi ymmärtää lopettaa koko tuote, jos tuoksu muutetaan toiseksi.
Minä olen yli 20 vuotta pessyt aina sillä, enkä ole huomannut että se on muuttunut. Koska se on muuttunut?
Säkert för 21 år sedan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette: Foxtel tervashampoo 500 ml, noin 2€ tietämillä, jopa 1,69€ Halpahallissa, Puuilossa 2,19€. Selvästi edullisempi kuin Linna joka on 3€ tietämillä 400 ml. https://incidecoder.com/products/foxtel-oy-terva-shampoo jossa sisältölista ja sen yksityiskohtaisempi kuvaus.
Siippa valitti, että isossa pullossa oleva tervashampoo pesisi huonommin kuin pienen pullon shampoo. Yleensä on ostettu pieni pullo, viimeksi iso. Joko ovat tuotatkin sorkanneet jollakin tai laimentaneet isoon pulloon pakattua shampoota.
Itse tykkään ton uuden tuoksusta enemmän, vanhasta jäi outo voimakas sivuhaju päähän leijumaan. Uusi on myös hellävaraisempi, ei kuivata päänahkaani kuten vanha.
Onko joku löytänyt jonkun hyvän korvaavan tuotteen tämän Linna-shampoon tilalle?
Linna shampoo? Vieläkö joku pesee päänsä sillä tärpätillä?
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään ton uuden tuoksusta enemmän, vanhasta jäi outo voimakas sivuhaju päähän leijumaan. Uusi on myös hellävaraisempi, ei kuivata päänahkaani kuten vanha.
Itse jätän uuden hyllyyn nimenomaan tuon hajun takia. Vanhan kanssa ei ikinä mitään ongelmaa. Mikset käytä hajusteettomia tuotteita, jos ei päänahka tai nenä kestä tavallisia?
Vierailija kirjoitti:
En halua lotrata päähäni sulfaatteja enkä silikonia enkä myöskään voimakkaita hajusteita.
Sulfaatiton shampoo on tehottominta litkua ikinä. Joskun kokeilin A2-hiuksiin ja ikinä ei ole hiukset tuntuneen niin rasvaisilta, raskailta ja likaisilta, kuin silloin. Varmaan johonkin megakiharaan toimii, mutta itselleni oli aivan täysi painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuppa ja hartiat on paras
Sen hinta on 4€ per 250 ml https://www.puuilo.fi/head-shoulders-shampoo-classic-250ml ja sitä tarvitsee vain sellainen jolla on hilseongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jätän uuden hyllyyn nimenomaan tuon hajun takia. Vanhan kanssa ei ikinä mitään ongelmaa. Mikset käytä hajusteettomia tuotteita, jos ei päänahka tai nenä kestä tavallisia?
Hajusteettomat shampoot vaikuttavat olevan aivan järkyttävän kalliita: https://www.sokos.fi/kategoria/kosmetiikka/hiukset/hajusteettomat-hiust… luokkaa 100€ per litra.
Linnatuomio on tullut lusittua niin reseptiä on pitänyt muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulfaatiton shampoo on tehottominta litkua ikinä. Joskun kokeilin A2-hiuksiin ja ikinä ei ole hiukset tuntuneen niin rasvaisilta, raskailta ja likaisilta, kuin silloin. Varmaan johonkin megakiharaan toimii, mutta itselleni oli aivan täysi painajainen.
No minulla nimenomaa kertyy hiuksiin ne sulfaatit ja silikonit- niiden jäljiltä hiukset ihan rasvaiset ja lasiset. Luonnonkiharaa kuuluu kosteuttaa eikä liimata suoriksi.
Luonnonkiharaan ei siis tungeta mitään ylimääräistä. Ja tämä siis toimii vaikka hiukseni ei mitkään afrot olekaan, vaan ennemmin voimakkaasti laineikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla nimenomaa kertyy hiuksiin ne sulfaatit ja silikonit- niiden jäljiltä hiukset ihan rasvaiset ja lasi
Minkälainen sulfaatti kertyy hiukseen? Nykypäivänä käytettävät silikonitkin on vesiliukoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku noista oli niin jytyä kamaa että rupes tukka ohenemaan. Lurautuan usein vähän vettä shampooseen ihan vaan siksi että olis hellävaraisempaa - ja jos vähän viitsii ravistasa että vesi sekoittuu niin vaahtoutuu paremmin.
Linna-shampoota mainostettiin ainakin 80-luvulla, ettei se itketä lapsia, kun on niin hellävaraista. :)
Niin olikin. Miettinyt nämä vuodet, miksi tuota paskaa vielä myydään.
Kiitos tiedosta. Mitähän sitä löytäisi erityislapselle tilalle?