Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus Helsingissä yksin? Onko ruokaravintoloita auki? Mitä tekemistä voisi olla?

Vierailija
17.03.2025 |

Olen 40+ ikäinen nainen ja mietin mitä tekisi juhannuksena. Mietin jos varaisi huoneen entisestä Katajanokan vankilasta kun se on nykyään hotelli. Huoneen hintaan kuuluu aamiainen, kahvi ja illallinen. Toki illallista voisi miettiä muuallakin jos vain on kivoja paikkoja auki.

Onko ihan typerä ajatus? Mihinkään ulkomaanmatkaan ei ole tänä vuonna varaa, mutta kaipaisin pientä irtiottoa kuitenkin. Juhannusta mietin sen vuoksi, että juhannusaattona mulla ei ole töitä, mutta muuten on sitten aina perjantaisin töitä kolmeen asti. On jo juna-asemalle tunnin matka ja Helsinkiin on matkaa, niin pitää tämäkin huomioida. Kolmelta jos pääsee töistä, niin aika myöhäälle menisi ennen kuin on Helsingissä. 

Voin siis ihan vain kuljeskella katsomassa paikkoja ja ottaa valokuvia. Löytyy ihan kunnon kamera. Shoppailua en kaipaa.

Kesälomalla joudun olemaan oikeastaan koko ajan kotipaikkakunnalla opiskeluiden vuoksi koska mun loma on toukokuussa. Sen vuoksi vain viikonloppureissu on mahdollinen. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on outo keskustelu. Tuohon on aikaa 3 kuukautta ja sitä ennen on vielä pääsiäinen ja vappu. Nyt ei olla vielä edes kesäajassa ja ulkona on vähän lunta.

Vierailija
42/45 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on outo keskustelu. Tuohon on aikaa 3 kuukautta ja sitä ennen on vielä pääsiäinen ja vappu. Nyt ei olla vielä edes kesäajassa ja ulkona on vähän lunta.

Mitä sitten? Eikö kukaan saisi suunnitella kesäksi yhtään mitään? Todella idioottimainen ajattelutapa sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan ensin ostaisit pussikaljaa ja kiipeäisit vaikka taivaskalliolle vähän fiilistelemään ja hakemaan sieltä vauhtia.

Siitä sitten johonkin muualle jatkamaan.

Vierailija
44/45 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä on suunnitella matkaa kuukausia aiemmin? Ei yhtään mitään. Ei hotellihuonetta varata enää edellisenä päivänä kun on voinut mennä jo huoneet. Lisäksi hinnat on kalliimmat silloin kuin nyt. 

En tajua tätä märinää mikä joillekin tuli mun aloituksesta. Eikö vain voi olla lukematta ketjua ja mennä muualle. 

Ap

Vierailija
45/45 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä on suunnitella matkaa kuukausia aiemmin? Ei yhtään mitään. Ei hotellihuonetta varata enää edellisenä päivänä kun on voinut mennä jo huoneet. Lisäksi hinnat on kalliimmat silloin kuin nyt. 

En tajua tätä märinää mikä joillekin tuli mun aloituksesta. Eikö vain voi olla lukematta ketjua ja mennä muualle. 

Ap

Ämmiä ottaa päähän kun eivät itse pääse mihinkään ja elävät juopon äijän kanssa. Täällä on paljon hapanta porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän