Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin ansaittua palkankorotusta enkä saanut sitä

Vierailija
17.03.2025 |

Pyysin mielestäni ansaittua palkankorotusta, koska tuon lisäarvoa yritykselle ja olen tehokas työntekijä. En saanut sitä ja minulta pääsi itku töissä. Otin saikkua. Nyt tuo kaikki pyörii mielessäni ja en pysty työskentelemään kuten ennen palkankorotuspyyntöäni. Välillä mietin, että haluaisin vaihtaa toiseen firmaan, koska koen etten pääse nykyisessä työpaikassani toivomaani tulotasoon.

Mielestäni esihenkilöni perusteli tökerösti tyrmäykseni sillä, ettei firmassa muutkaan ole saaneet palkankorotusta koeajan jälkeen. Pidän epäreiluna sitä, että ei katsota yksilön työpanosta. Esihenkilöni ei edes lohduttanut minua millään tavalla, vaikka itkin. Häneltä puuttuu tunneälyä. 

Onko kukaan muu yhtä kauheassa paikassa oravanpyörässä? Nykyinen työllisyystilanne on sellainen, etten uskaltanut irtisanoutua heti. Nyt sitten olen murskattuna töissä ja kärsin kunnes tämä lama on ohi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin että viikottainen työaikani lyhennettäsiin 40 tunnista 32 tuntiin, ja luonnollisesti palkkakin alenisi samassa suhteessa. Ei sopinut, kun oli työntekijöistä pulaa. Otin lopputilin.

Vierailija
2/5 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä hakemaan vain. Oletko tietoinen mitä muualla maksetaan työnkuvastasi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet toista työpaikkaa ja lähdet heti kun sellaisen saat. Muut itsesi heti alkuun sopivalla palkalla töihin 

Vierailija
4/5 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen työnantajan numero nii järkkään sulle lisää liksaa.

Vierailija
5/5 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nekään saatu aikanaan mutta ne jotka oli oikeaa klikki porukkaa ne sai. Riippuu minkä maan taustainen venäläinen saa aina . Muut ei. Sitten on muut uskonnot. Rosvot rosvoilee toisilta . Myös työssä. Kuin uskonnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan